Deittimies kääntyi kannoillaan: Sorry, liikaa tatskoja ja läväri, ei sytytä, hyvää jatkoa! Loukkaantuisitko?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Täysi provo. ( Suomalaiset) miehet tykkää lävistyksistä ja tatuoinneista. Mitä rumempi, räväkämpi ja epänaisellisempi nainen, niin sitä parempi.
Näillä on myös aina mies. Ja kiltti nainen saa suudella korkeintaan alkoholittoman viinipullon suuta.
tämähän on tämä trolli taas. kerran viikossa sama aloitus
Nauraisin k u se t sukkaan. Ja antaisin juosta.
(Minulla ei ole mitään noista.)
Harmi, ettei nuo käyneet jo kuvista ilmi. En minäkään tatuoitua huolisi.
Miten edes olisin treffeillä jonkun inkkelin kanssa? Eiköhän tuo olisi alkanut jankkaamaan jostain pituudesta tai hiusrajasta jo sovelluksessa niin etten tuollaiseen tilanteeseen joutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossako vain? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Noloa, kun ei osaa edes oikeinkirjoitusta!
En ole miehenä tuollaiseen törmännyt. Mutta useastikin täysin kuvista poikkeavan näköiseen deittiin. Tietty määrä filtteriä on oletettavaa, mutta kun kuvissa on "pitkä ja urheilullinen" ja kohteessa odottaa 165cm pullukka, eihän siinä voi kuin todeta, että eiköhän säästetä molempien aikaa. Kiitos ja hei.
Varmasti vastaavia tilanteita puolin ja toisin. En vain ymmärrä, mitä sillä kuvitellaan voitettavan.
En loukkaantuisi. Ihan ymmärrettävää.
Miehet ovat muuttuneet todella ilkeiksi. Kerroin treffeillä jossain vaiheessa että minulla on vähän mielenterveyden kanssa ongelmia. Treffit meni muuten hyvin, mutta lähtiessä mies sanoi että hoida ne mielenterveysongelmat pois, niin voidaan jatkaa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat muuttuneet todella ilkeiksi. Kerroin treffeillä jossain vaiheessa että minulla on vähän mielenterveyden kanssa ongelmia. Treffit meni muuten hyvin, mutta lähtiessä mies sanoi että hoida ne mielenterveysongelmat pois, niin voidaan jatkaa tapailua.
No onhan mt-ongelmat melkoinen red flag. Itse yritin tapailla yhden mimmin kanssa, eikä siitä tullut mitään. Aina oli jotain väsymystä ja alakuloa. Koko ajan sai miettiä, romahtaako kesken illallisen taas johonkin kummalliseen "tilaansa" jne.
3kk jaksoin ja sitten sai riittää. Eri asia, jos puolisolle kehittyisi jotain ajan kanssa. Voisi yrittää tukea. Mutta käytännössä tuntemattoman kanssa...ei.
Ihmettelisin, miksi on lähtenyt ylipäätään treffeille kanssani.
Olisin hämmentynyt, kun minulla ei ole tatuointeja ja lävistyksiä on vain tavanomaiset korvisreiät korvissa. Luonne on kyllä hankala ja naama ruma, vartalokaan ei ole kaunis, niin parempia syitä torjua on helppo keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ja lävistykset karkoittavat fiksut ihmiset.
Tai ihan vaan konservatiiviset
Että hän menetti kun ei halunnut nähdä miten ihanan ihmisen menetti. Ja toisaalta, että hänellä on oikeus asettaa vähimmäisstandardit itsensä ja mieltymyksensä tuntien.
Lävistykset ja tatuoinnit ovat olennainen osa naisen olemusta ja ne tulee ottaa sellaisenaan, kuten miehen lippiskin.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos lapsia aikoo hankkia niin mt-ongelmainen äiti ei ole fiksun miehen valinta
Tatuoinnit ja lävistykset karkoittavat fiksut ihmiset.