Vain elämää 2026 OFFICIAL
Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.
Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto.
Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.
Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.
Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1723)
Tää loppu nyt , ei pysty kattomaan enää.. Jatkuvaa aah voimaantuu.. Aah parantuu..nyt vasta löysin rauhan.. Raha ei tuo onnea..
Jippu hönki taas niin nolosti. Vastuuton valinta, kun ei selvästi oo kunnossa.
Tykkään kaikista muista Nylon beat-versioista paitsi en Areksen. Jopa Jipun esitys oli hyvä, johtuen siitä että alkuperäinen biisi on niin ihana. Ja tää Jipun hönkiminen jostain syystä sopi siihen.
Mulla on kokoajan tippa linssissä kun tästä jaksosta tulee niiiin nostalgiset fiilikset. 🥲
Miksi tommosia vierailijoita???
Jaaha, Benkku syö lakki päässä, meni pisteet nollaan. Tähän asti olen tykännyt tyypistä.
En olis uskonu, että on noin sivistymätön.
Miksi ton Areksen pitää aina muuttaa Näin Paljon näitä kappaleita? Alkuperäistä ei tästäkään tunnista.
Voi A. "Oliks teillä niinku jotakin auktoriteettiongelmii" kun Nylon Beat kertoi pukeutuneensa toppa-asuihin kun pyydettiin säärtä ja rintaa näkyville. Kaikki miehet eivät vain tajua, vaikka olisivat kuinka kivoja ja vilpittömiä.
Vicky vieraana. Yllättyneet parijonoon.
En tykkää että tähän tulee yhtäkkiä joku Nylon Beat kesken kaiken. Jonna on jotenkin äsyttävä.
Ja Ares onnistuu raidkaamaan jopa Nylon Beatin kappaleen. Tuo on jo saavutus sinänsä. Aivan hirveää pa&kaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Ares nou nou nou
Jonna ei tykännyt.
Areksella oli ihan oma sävel ja sanat
Areksen "versiossa" ei ole lainkaan alkuperäistä biisiä.
Variskin laulaa paremmin kuin ares.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Benkku syö lakki päässä, meni pisteet nollaan. Tähän asti olen tykännyt tyypistä.
En olis uskonu, että on noin sivistymätön.
Katselin just vanhoja kausia ja Lauri Haav istui myös pöydässä lippis päässä.
Vierailija kirjoitti:
Areksella oli ihan oma sävel ja sanat
Ei ollut sama biisi enää. Olisi säilyttänyt edes kertosäkeen sävelkulun.
Joppu