Vain elämää 2026 OFFICIAL
Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.
Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto.
Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.
Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.
Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1106)
Vierailija kirjoitti:
Bess ja Matula on kyllä tän porukan parhaat laulajat.
Hyvä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jippu oli leipomassa ja tässä illallisella paljon eläväisempi kuin lounaalla. Voisko oikeasti olla, että ottaa rauhoittavia ennen omaa esiintymistään? Hänhän on ihan avoimesti kertonut mielenterveyden haasteistaan, eli en yllättyisi, jos kärsisi ahdistuneisuudesta.
Mitä sillä on merkitystä kellä on mitkäkin lääkkeet? Jollain esiintyjällä saattaa olla vaikka astma ja ottaa siihen lääkettä. Ja jollain migreenin estolääkitys.
No näin mielenterveyskuntoutujana itsekin ajattelen, että näistä asioista voi 2020-luvulla puhua ihan avoimesti samoin kuin vaikka siitä astmasta tai migreenistä, mutta tässä tarkoitin lähinnä sitä, ettei hän välttämättä ole päihtynyt vaan pöhnässä ihan aitoon vaivaan määrätyn reseptilääkkeen vuoksi.
Ihan kiva päivä, harmi vaan että Timppa vieläkin kipeänä.
Bessin esitys oli Madonna-pastissi. Ihan hyvä versio.
Lapsellista touhua! No kakaroitahan noi o . 10 minsaa riitti katsomista. Se siitä . God natt jag ska gå o sova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen 3 eniten kuunneltua artistia tällä hetkellä:
1. Turisti
2. Ares
3. AveragekidlukeOn siinä sivun mummoilla ihmettelemistä
Mun 3 eniten kuunneltua tällä hetkellä:
1. Alice in chains
2. Children of bodom
3. In flames
T. "Mummo" 36v.
Kyllä, kyllä ihmettelen ja paljon.
Kuuntelet tuollaista uutta musiikkia
Musiikkia, joka ei saa korvia vuotamaan verta.
Mitä
Tälle ohjelmalle on käynyt?!!
Karmeeta.
Kotipelto ei olis jaksanut tuota pinnallista kaakatusta. Siksi käy vain esiintymässä.
Miksihän minulle tuli Nelli Matulasta tämän jakson perusteella mieleen vain Karen.
Joitain tuttuja, ihan hyviäkin kappaleita, mutta tuo tyttö itsessään oli kuin jokin pelkkä kuori.
Vierailija kirjoitti:
Mitä
Tälle ohjelmalle on käynyt?!!
Karmeeta.
Aloin katsomaan tätä avoimin mielin, mutta pakko todeta, että olen samaa mieltä. Voi voi.
Yritin metallidiggarina katsoa Ruudusta Kotipellon päivää. Neljä ensimmäistä versiota olivat niin karmeita että luovutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela teki tosi makeita versioita, mut ylivoimainen on ollut Vesala. Jokainen esitys oli erilainen ja vieläpä hienoja. Samoin Tähkä oli tosi hyvä.
Tähkän Blaablaa soi hiton komeasti.
Kaikkien aikojen paras biisi Vain elämässä. Sinänsä hauska ett alkuperäinen on Antin biisi ja Antti oli todella loistava muiden biiseissä. Olihan se jakso muutenkin ylivoimainen
Musta Hanhiniemen versio Juha Tapion Minä olen, sinä olet -biisistä on myös koskettava. En yhtään välitä muuten Juha Tapion biiseistä. Mutta Paulin ääni siinä - oijoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen huonoin artisti täällä on ollut Katri Helena. Kaikki biisit olivat täysin samanlaisia, myötähäpeä oli silloin kauhea
Musta Neumann on ollut vielä huonompi. Narisi täysin nuotin vierestä kaikki biisit. Piti yleensä laittaa ääni pois jossain vaiheessa. Sietämätöntä.
Mä muistan pitäneeni Neumannin Love is Right Now -versiosta (Negative).
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista touhua! No kakaroitahan noi o . 10 minsaa riitti katsomista. Se siitä . God natt jag ska gå o sova.
Tärkeetä kertoo pölliksellä niin saa vähän pisteitä😌
Tämä kausi on jotenkin karmiva. Huonolla tavalla.
Ellinoran versio Funeral Songista on upea.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi on jotenkin karmiva. Huonolla tavalla.
Häiritsevä ja epämiellyttävä.
Kaikkien aikojen paras biisi Vain elämässä. Sinänsä hauska ett alkuperäinen on Antin biisi ja Antti oli todella loistava muiden biiseissä. Olihan se jakso muutenkin ylivoimainen