Ihanan kuuma kaikkien aikojen hellekesä tulossa
Helteet voivat jatkua kuukausia jopa syyskuulle asti ja välillä rikotaan ennätyslämpötiloja. Ai että mä nautin! 🌞😎
Kommentit (66)
Kuu näytti valkoiselta soikealta leivokselta. Sen olisi voinut haukata kuin pehmeän marengin.
Missä tahansa muualla mutta ei varmasti Suomessa! Täällä on kylmää juhannuksen yli ja lämmintä heinäkuussa ja sitten tulee elokuussa jo vauhdilla syksy. Ei vaivaa ilmastonmuutos Suomea. Voi hyvällö omalla tunnolla ajella autolla joka paikkaan ovelta ovelle. Itelläki pari tankillista bentsiiniä hujahtaa kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Missä tahansa muualla mutta ei varmasti Suomessa! Täällä on kylmää juhannuksen yli ja lämmintä heinäkuussa ja sitten tulee elokuussa jo vauhdilla syksy. Ei vaivaa ilmastonmuutos Suomea. Voi hyvällö omalla tunnolla ajella autolla joka paikkaan ovelta ovelle. Itelläki pari tankillista bentsiiniä hujahtaa kuukaudessa
Minäkin olen löhdössä diesel autolla roadtripille eurooppaan kesälomalla. Jospa se ilmasto vähän lämpenis täälläkin
Vielä 212 päivää ja on jouluaatto!
Monikohan menehtyy helteeseen, nestehukkaan, sydän ongelmiin.. Onneksi täällä ylempänä suomessa ei niin kovia helteitä ole.. Mutta ompa kuitenkin kunnon tuulettimet että on sisällä viileää eikä tänne aurinkokaan paista kun illalla myöhään vähän aikaa. Yli +25 saa yöllä viedä roskat ja tosi aikasin käydä kaupassa tai ulkoilemassa, muuten pitää levätä sisällä.. Ei oo sydänongelmat ja kovat helteet yhteensopivat.. Ja ei, en ole ylipainoinen, en ole ikinä ollutkaan, syönyt ja elänyt terveellisesti, 53kg.. Sukuvikana olen perinyt, infarkti ja pallolaajemnus 40senä tuli yhtäkkiä.. 364
Ukkoset voisi jäädä kokonaan pois. Pelkkää harmia ja vahinkoa.