Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanan kuuma kaikkien aikojen hellekesä tulossa

Vierailija
20.05.2026 |

Helteet voivat jatkua kuukausia jopa syyskuulle asti ja välillä rikotaan ennätyslämpötiloja. Ai että mä nautin! 🌞😎

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee myös kovia UKKOSIA. Rakastan UKKOSTA! Suuria RAKEITA ja vahvoja SYÖKSYVIRTAUKSIA. Mitä kuumemmat helteet, sitä kovemmat UKKOSET.

Ukkoset voisi jäädä kokonaan pois. Pelkkää harmia ja vahinkoa.

Vierailija
62/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu näytti valkoiselta soikealta leivokselta. Sen olisi voinut haukata kuin pehmeän marengin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa muualla mutta ei varmasti Suomessa! Täällä on kylmää juhannuksen yli ja lämmintä heinäkuussa ja sitten tulee elokuussa jo vauhdilla syksy. Ei vaivaa ilmastonmuutos Suomea. Voi hyvällö omalla tunnolla ajella autolla joka paikkaan ovelta ovelle. Itelläki pari tankillista bentsiiniä hujahtaa kuukaudessa

Vierailija
64/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tahansa muualla mutta ei varmasti Suomessa! Täällä on kylmää juhannuksen yli ja lämmintä heinäkuussa ja sitten tulee elokuussa jo vauhdilla syksy. Ei vaivaa ilmastonmuutos Suomea. Voi hyvällö omalla tunnolla ajella autolla joka paikkaan ovelta ovelle. Itelläki pari tankillista bentsiiniä hujahtaa kuukaudessa

Minäkin olen löhdössä diesel autolla roadtripille eurooppaan kesälomalla. Jospa se ilmasto vähän lämpenis täälläkin

Vierailija
65/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 212 päivää ja on jouluaatto!

Vierailija
66/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan menehtyy helteeseen, nestehukkaan, sydän ongelmiin..  Onneksi täällä ylempänä suomessa ei niin kovia helteitä ole.. Mutta ompa kuitenkin kunnon tuulettimet että on sisällä viileää eikä tänne aurinkokaan paista kun illalla myöhään vähän aikaa. Yli +25 saa yöllä viedä roskat ja tosi aikasin käydä kaupassa tai ulkoilemassa, muuten pitää levätä sisällä.. Ei oo sydänongelmat ja kovat helteet yhteensopivat.. Ja ei, en ole ylipainoinen, en ole ikinä ollutkaan, syönyt ja elänyt terveellisesti, 53kg.. Sukuvikana olen perinyt, infarkti ja pallolaajemnus 40senä tuli yhtäkkiä..   364

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi