Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanan kuuma kaikkien aikojen hellekesä tulossa

Vierailija
20.05.2026 |

Helteet voivat jatkua kuukausia jopa syyskuulle asti ja välillä rikotaan ennätyslämpötiloja. Ai että mä nautin! 🌞😎

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?

Aidolla hellenautiskelijalla ei tietenkään saa sellaista olla. Feikit on säälittäviä.

Eikä pakkasfanilla lämmitystä talvella

Patterit on sillä minimiasetuksella millä on hyvä olla talvisin rakenteiden kosteusvaurioiden välttämiseksi. Eli ei ole päällä sem takia että itse saisin lämpöä. Mulla talvisinkin pöytätuuletin pauhaa suoraan kohti silloin kun kotona olen. 

Vierailija
42/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?

Aidolla hellenautiskelijalla ei tietenkään saa sellaista olla. Feikit on säälittäviä.

Eikä pakkasfanilla lämmitystä talvella

Kyse on nyt liian kovista helteistä. 

 

Ei kotona talvella lämmitys aiheuta kenellekkään tukalaa oloa toisin kuin auringon tuottama helle. Onhan saunankin kuumuus paljon miellyttävämpi kuin auringon tuottama helle.

 

Itse monesti helteillä menen sauraan koska siellä on mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet eläimet kärsivät helteestä 🐕🐄🐎🐑

Vettä ja varjoa tarpeeksi. Kyllä ne sitten pärjää. Ja ajaa pitkät karvat pois.

Ainakaan meidän ammut ja pollet ei hellesäistä tykkää. Laitumella ei ole varjoa. 

Olis varmaan syytä järjestää sitä varjoa.

Vähän sama kun lampaidenomistajat vie ne jonnekin syrjämetsään laiduntamaan 24/7 ja sitten vinkuvat kun pedot tulee ja syö.

Vierailija
44/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ilmastonmuutos on lisännyt kuumuuteen liittyviä kuolemantapauksia, kylmä aiheuttaa edelleen enemmän terveyshaittoja ja kuolemia.

Vierailija
45/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet eläimet kärsivät helteestä 🐕🐄🐎🐑

Vettä ja varjoa tarpeeksi. Kyllä ne sitten pärjää. Ja ajaa pitkät karvat pois.

Ainakaan meidän ammut ja pollet ei hellesäistä tykkää. Laitumella ei ole varjoa. 

Olis varmaan syytä järjestää sitä varjoa.

Anustapilla varjo perseeseen kiinni? Vai miten ajattelit toteuttaa?

Vierailija
46/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ulkona vähissä vaatteissa, nam! 😋

 

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet eläimet kärsivät helteestä 🐕🐄🐎🐑

Vettä ja varjoa tarpeeksi. Kyllä ne sitten pärjää. Ja ajaa pitkät karvat pois.

Ainakaan meidän ammut ja pollet ei hellesäistä tykkää. Laitumella ei ole varjoa. 

Olis varmaan syytä järjestää sitä varjoa.

😂

Vierailija
48/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet eläimet kärsivät helteestä 🐕🐄🐎🐑

Vettä ja varjoa tarpeeksi. Kyllä ne sitten pärjää. Ja ajaa pitkät karvat pois.

Ainakaan meidän ammut ja pollet ei hellesäistä tykkää. Laitumella ei ole varjoa. 

Olis varmaan syytä järjestää sitä varjoa.

Anustapilla varjo perseeseen kiinni? Vai miten ajattelit toteuttaa?

Uskon että sun perseeseen mahtuu vaikka sellainen karjateltta mitä hankkijat yms myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma vuosisadan El-Nino tulossa.

Vierailija
50/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kuuma kesä, jota kuitenkaan ei ole Pate Mustajärvi aikomassa elää tällä kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?

Tietenkin on.

Ap

Et siis pidäkään helteestä? Poseeraat vaan, kun se on muka hienoa.

Vierailija
52/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet eläimet kärsivät helteestä 🐕🐄🐎🐑

Vettä ja varjoa tarpeeksi. Kyllä ne sitten pärjää. Ja ajaa pitkät karvat pois.

Ainakaan meidän ammut ja pollet ei hellesäistä tykkää. Laitumella ei ole varjoa. 

Olis varmaan syytä järjestää sitä varjoa.

Anustapilla varjo perseeseen kiinni? Vai miten ajattelit toteuttaa?

Kerro miten tapahtuu, sulla näyttää olevan tuosta hyvä tieto. Tai laita hei kuvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Mansikki, voisitteko ystävällisesti siirtyä pihaton varjoon. Ei jaksa. Mutta minä laitoin sinne tuulettimen. Ei jaksa, kanna! Juu.. 

Vierailija
54/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule hellekesää toivoo insdiopiskelija joka kesätöissä asfalttifirmalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tule hellekesää toivoo insdiopiskelija joka kesätöissä asfalttifirmalla. 

Inssiopiskelija ei näköjään osaa kirjoittaa. 

Vierailija
56/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää hellettä näin kesän kynnyksellä ja jo mennään sekaisin, että hellekesä tulossa. Vi**t ole. Kukaan ei tiedä tästä kesästä vielä yhtään mitään ja todennäköisesti se on melko viileä ja välillä sateinen, kuten Suomessa aina.

Vierailija
57/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kesä tulossa. Hyvä kun 15 astetta luvattu ainakaan viikkoon. Aika veemäinen tosiasia tiedostaa että Suoni on oikeastaan koko Euroopan kylmin maa. Ei täällä edes ole oikeaa kesää. Tukholmassa ja norjassakin yli 20 astetta ja täällä Suomessa +13. Lol. Viime kesäkin kesti tan tarkkaan 3 viikkoa heinäkuussa. Elokuussa syksybrysähti samantien ja kesäkuussa oli välillä +7 yöllä

Vierailija
58/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit- Tuuli ja taivas (lyrics)

Vierailija
59/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee myös kovia UKKOSIA. Rakastan UKKOSTA! Suuria RAKEITA ja vahvoja SYÖKSYVIRTAUKSIA. Mitä kuumemmat helteet, sitä kovemmat UKKOSET.

Vierailija
60/66 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ulkona vähissä vaatteissa, nam! 😋

 

M39

Nam ja ei-nam. Tuo riippuu naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi