Ihanan kuuma kaikkien aikojen hellekesä tulossa
Helteet voivat jatkua kuukausia jopa syyskuulle asti ja välillä rikotaan ennätyslämpötiloja. Ai että mä nautin! 🌞😎
Kommentit (66)
Ihanaa, pääsee mökille nakuilemaan.
Aurinko <3 Elämän voima ja parantaja
Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?
Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana.
Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.
Ensi viikoksi ennustettu pohjoistuulta.
Ei se muuta vaadi, jotta selvästi viilenee. Suomi on niin pohjoisessa, että tuulensuunnalla iso merkitys lämpötiloihin.
Joskus juhannuksen jälkeen voi toki helleilmamassa jämähtää 3-4 viikoksi Suomen ylle, mutta yleensä 2 viikkoa putkeen maksimi.
Kun talvella oli kaksi kuukautta kovia pakkasia, on todennäköistä, että kesällä tulee kaksi kuukautta helteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana.
Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.
Työttömäksikö? Ehei, minä kasvatan teille kaupunkilaisille ruokaa ja hoidan metsiä. Nytkin pitäisi lähteä istuttamaan useampi sata puuntainta 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana.
Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.
Kaupungin kiviympäristössähän se lämpö juuri korostuu, kun rakenteet hohkaavat lämpöä ympäri vuorokauden.
Mulle tulee ihan mieletön kesis!
T.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?
Aidolla hellenautiskelijalla ei tietenkään saa sellaista olla. Feikit on säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana.
Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.
Kaupungin kiviympäristössähän se lämpö juuri korostuu, kun rakenteet hohkaavat lämpöä ympäri vuorokauden.
Tuulisella säällä on tehokkaampi jäähdytys, koska kaupungit ovat tuulitunneleita.
Minä hyvästelin jo rakkaan peittoni :( Kun hellekausi iskee niin myös sänky jää ja nukun eteisen lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Käristyskupoli?
Seksihelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?
Vaikka olisikin, niin ap:n tai kenenkään muunkaan helteistä tykkääjän henkilökohtaiset mieltymykset ei ole se mikä ne helteet aiheuttaa. Turha sitä on olla kenellekään katkera asiasta mikä ei ole kenenkään meidän käsissä.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän tykkää helteistä. Kunhan ei liian vanha, että läkähtyy. Nuorena en tykännyt yli 25 asteesta. Nyt alle 25 on viileää.