Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanan kuuma kaikkien aikojen hellekesä tulossa

Vierailija
20.05.2026 |

Helteet voivat jatkua kuukausia jopa syyskuulle asti ja välillä rikotaan ennätyslämpötiloja. Ai että mä nautin! 🌞😎

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän tykkää helteistä. Kunhan ei liian vanha, että läkähtyy. Nuorena en tykännyt yli 25 asteesta. Nyt alle 25 on viileää. 

Vierailija
2/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, pääsee mökille nakuilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko <3 Elämän voima ja parantaja 

Vierailija
4/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤸🌞

Vierailija
5/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELL-kesä

Vierailija
6/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 12 astetta ja vettä sataa🌧🌦

Vierailija
8/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana. 

Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.

Vierailija
10/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikoksi ennustettu pohjoistuulta.  

Ei se muuta vaadi, jotta selvästi viilenee. Suomi on niin pohjoisessa, että tuulensuunnalla iso merkitys lämpötiloihin.

Joskus juhannuksen jälkeen voi toki helleilmamassa jämähtää 3-4 viikoksi Suomen ylle, mutta yleensä 2 viikkoa putkeen maksimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talvella oli kaksi kuukautta kovia pakkasia, on todennäköistä, että kesällä tulee kaksi kuukautta helteitä.

Vierailija
12/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käristyskupoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana. 

Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.

Työttömäksikö? Ehei, minä kasvatan teille kaupunkilaisille ruokaa ja hoidan metsiä. Nytkin pitäisi lähteä istuttamaan useampi sata puuntainta 🥵

Vierailija
14/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana. 

Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.

Kaupungin kiviympäristössähän se lämpö juuri korostuu, kun rakenteet hohkaavat lämpöä ympäri vuorokauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ihan mieletön kesis!
T.Skäbä

Vierailija
16/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?

Aidolla hellenautiskelijalla ei tietenkään saa sellaista olla. Feikit on säälittäviä.

Vierailija
17/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun asukkaana mulle helle on kirosana. 

Tämähän sen määrittää missä on hellettä ja missä ei. Isossa kaupungissa ei ole. Muuta sellaiseen.

Kaupungin kiviympäristössähän se lämpö juuri korostuu, kun rakenteet hohkaavat lämpöä ympäri vuorokauden.

Tuulisella säällä on tehokkaampi jäähdytys, koska kaupungit ovat tuulitunneleita.

Vierailija
18/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyvästelin jo rakkaan peittoni :( Kun hellekausi iskee niin myös sänky jää ja nukun eteisen lattialla. 

Vierailija
19/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käristyskupoli?

Seksihelle.

Vierailija
20/66 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sulla kodissasi kuitenkin jokin viilennyslaitteisto? Pidät sisälämpötilana jotain max 22 astetta?

Vaikka olisikin, niin ap:n tai kenenkään muunkaan helteistä tykkääjän henkilökohtaiset mieltymykset ei ole se mikä ne helteet aiheuttaa. Turha sitä on olla kenellekään katkera asiasta mikä ei ole kenenkään meidän käsissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi