Miksi kiusaaja eivät pyydä anteeksi aikuisena?
Miksi kiusaajat eivät pyydä anteeksi kiusaamista mitä tekivät koulussa aikuisena.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ehkä aikuisenakaan tiedä olleensa kiusaajia
Kuinka tiedostomaton tyhmä idiootti voi aikuinen sitten olla. Ap
No kun sehän oli hyvä läppä, kun Penan vaatteet piilotettiin liikuntatunnilla tyttöjen pukuhuoneeseen. Ei se ollut kiusaamista. Pena vaan ei tyhmänä tajunnut vitsiä.
Niistähän 99 % on joko kokoomukselaisisia, persuja tai muuten psykopaatteja. Se 1 % sekalainen vajaamielisryhmä jossa himourhelijatkin.
Sellaisillahan ei ole "pahoittelunappulaa", vain minä-minä-minä !
Itseltäni on kiusaaja pyytänyt anteeksi, joskus kun tapasin sattumalta baarissa. Vaikutti oikeesti katuvalta, vaikka kiusaaminen ei ollutkaan edes mitenkään kovin rajua.
Stubb yli 5-kymppisenä, pakon edessä pressaehdokkaana: " Sori siitä!"
Aika karua tekstiä, kun ajatellaan lapsia. Itse kiusasin ala-asteella on/off-kaveria. Suurin syy kiusaamiseen oli oma paha olo, jonka aiheutti omat kotiolot, joiden vuoksi hyvä etten teininä tappanut itseäni tai toista vanhempaani. Tulin myös itse kiusatuksi yläasteella.
Kaverilta yksi tyyppi pyysi anteeksi, kun olivat sattumalta kohdanneet jossain. Itse en haluaisi edes nähdä ketään niiltä ajoilta, saati pysähtyä juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
mitä se auttaisi, sen sijaan auttaisi kun kiusaajat saisivat vähintään 10 vuotta vankilaa automaattisesti tuhottuaan lukemattoman määrän lapsia
Mene nyt helvettiin pelleilemästä. Kiusaajat oli lapsia ja kypsymättömiä. Olet sairas.
Sinulle joka päivä oli helvettiä. Kiusaajalle se oli normi tiistai.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Niistä tuli kenties työpaikkakiusaajia tai omiin uskomuksiinsa pakottajia?
Cv pitäisi olla tyyliin:
Olen rääkännyt yhtä ihmistä 13 vuotta ja yllyttänyt muitakin mukaan. Kerron mielelläni lisää kekseliäustä tavoistani kiduttaa tehokkaasti ilman kiinnijäämisen pelkoa...
Muistan että koulussa (sekä ala-että ylä) pahimmat toiset kiusaajat olivat jotenkin "hitaita" tai siis huomasi ettei ihan hissi liiku yläkertaan vaan jossain vaiheessa jumittaa. Olivat aika huonoja koulussa, parhaimmillaan keskivertoa, ei missään erityisen hyviä,
Kotioloilla ei ollut merkitystä, eli pahimmat tuli ihan ulospäin asiallisista kodeista. Jälkikasvulta vaan puuttui joku ruuvi päästä ja näillä sitten oli se oma kannattajajoukko jostain syytä.
Aikuisina lähes aina avioeroja ja lyhyitä työsuhteita. Jatko-opinnot aina tyssänny jos johonkin onnistuivat pääsemään. Ilmeisesti ei kauaa jaksanu kukaan kuunnella heidän yksipuolisia hähä hä-juttuja.
Eli anteeksipyyntöjä turha odottaa, koska jotkut eivät vain tajua. Koska ei kykyä.
Hullujen huoneelle yliherkät traumatisoitujat. Jojoo minuakin kiusattiin ja minä kiusasin. Sitten kasvoin aikuiseksi. jos te vielä saatanat 30 vuoden päästä noita muistelette, niin ei muuta kuin kivi kaulaan ja järveen. Voi kristuksenvittu sentään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se auttaisi, sen sijaan auttaisi kun kiusaajat saisivat vähintään 10 vuotta vankilaa automaattisesti tuhottuaan lukemattoman määrän lapsia
Mene nyt helvettiin pelleilemästä. Kiusaajat oli lapsia ja kypsymättömiä. Olet sairas.
Sairas olet itse! Väität, että rikolliset ja pahantekijät saisivat selvitä teoistaan täysin ilman ragaistusta.
Joillakin vanhempi tai ope kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Hullujen huoneelle yliherkät traumatisoitujat. Jojoo minuakin kiusattiin ja minä kiusasin. Sitten kasvoin aikuiseksi. jos te vielä saatanat 30 vuoden päästä noita muistelette, niin ei muuta kuin kivi kaulaan ja järveen. Voi kristuksenvittu sentään...
Tekstistäsi päätellen et ole aikuistunut yhtään, yrität vain piilottaa pahoja tekojasi.
Virkailijakin voi olla kiusaaja tai jonkun alan osaaja. Ikävää mutta totta. Ei asiakas saa kuin vaivan siitä.
Miksi ihmeessä pyytäisin? Muistelen lämmöllä niitä aikoja.
Aikuisikäisenä noista kouluaikaisista tempuista tulisi linnatuomioita. Mutta ei pentuikäisenä? Mikä järki tässä on? Kyllä penikatkin ymmärtävät hyvän ja pahan, väärän ja oikean välisen eron!
Tästä on ollut keskustelua täällä useinkin ja lähes yksimielinen raati on todennut, ettei
koskaan näkisi kiusaajaansa ja toivoo tälle käristymistä helvetissä, syöpää ja kituvaa kuolemaa.
Suuri osa myös aikoisi hakata entisen kiusaajansa.
Anteeksipyyntö on kuulemma turhaa, anteeksiantoa ei tule.
Voitaneen päätellä, että kiusatutkin ovat samanlaisia kuin kiusaajatkin kun saavat siihen mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pyytäisin? Muistelen lämmöllä niitä aikoja.
Haha, tässä tuli vihdoinkin kiusaajien oikea mielipide. Ei armoa kiusaajille:DD
Vierailija kirjoitti:
Stubb yli 5-kymppisenä, pakon edessä pressaehdokkaana: " Sori siitä!"
Donald Trump ei ole vieläkään liki kahdeksankymppisenä sanonut että sori siitä. Eikä tule sanomaan koskaan koska hän on jumalasta seuraava siis yläpuolella eikä edes kuolinpedillään tule noita sanoja sanomaan.
Anteeksi pyytäminen helpottaa tekijän vastuuta mutta ei korjaa/poista sitä mitä uhri on kokenut.