Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kiusaaja eivät pyydä anteeksi aikuisena?

Vierailija
19.05.2026 |

Miksi kiusaajat eivät pyydä anteeksi kiusaamista mitä tekivät koulussa aikuisena. 

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan normaali aikuinen märehdi enää mitään alakoulun asioita. Omilta kouluajoilta ei ole omaan mieleen jäänyt ainakaan edes niiden muiden lasten nimiä. Olisi tosi outoa jos joku 20+ vuoden takainen tuntematon rando yhtäkkiä ottaisi yhteyttä, tai kävisi ilmi että joku on märehtinyt jotain alakouluasioita viimeiset pari vuosikymmentä odottaen minun ottavan heihin yhteyttä (siis keneen....en osaisi sanoa ketään edes nimeltä?).

Eikö tuollaisella ihmisellä ole ollut mitään muuta sisältöä niiden elämässä?

Olin samassa koulussa ensimmäiseltä yhdeksännelle. Osa heistä asui samalla alueella. Miten en muistaisi. Ap 

En sinusta tiedä, mutta itse olen ysiluokan jälkeen ainakin käynyt lukion, tullut ylioppilaaksi, mennyt opiskelemaan, matkustellut, käynyt vaihdossa ulkomailla, seurustellut, muuttanut yhteen, tehnyt kandintutkinnnon, tehnyt maisterintutkinnon, käynyt töissä, asunut ulkomailla, ottanut lemmikkieläimen, saanut vakityön, ostanut asunnon, harrastanut, käynyt kavereiden häissä, katsellut miten ystäväpiiri on alkanut saamaan lapsia jne jne jne jne. Jotkut kavereitteni lapsista ovat itse jo kouluiässä.

Olisi outoa kuulla että joku tuttu vielä märehtisi jotain omia lapsuusjuttuja kouluvuosiltaan kun monella samanikäisellä on jo omat lapset siellä peruskoulussa.

Ehkä sinua ei ole kiusattu? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla