Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta ainahan viisuissa on joku ' takahuoneen hauskuuttaja' !

Vierailija
13.05.2007 |

Ja aina se on yhtä kökkö. Ihan sama, onko se Krissen tyyppinen bimbo vai mikä, joku siellä kuitenkin aina pyörii ja kommentoi fiiliksiä.

Ei siis mikään moka toi krisse mun mielestä. Olisko joku Jari Sillanpää sitten ollut parempi? Tai vaikka Pirkko Arstila?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haastatellut osasivat kehittää tilanteita. Varmaan idean tajusivat monet ulkomalaisetkin.

Vierailija
2/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaiset eivät tunteneet hänen huumoriaan ja sen vuoksi eivät ymmärtäneet kysymyksiä.

Harva osaa varautua siihen, että odottaa, että haastattelija kysyy tunnelmia ja sen sijaan kysyykin " Olenko minä kaunis?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua kuinka joku voi olla tajuamatta, että Krisse on vitsi? Ei kai kukaan aikuinen häntä todelliseksi haastattelijaksi oleta muutaman ensimmäisen lauseen jälkeen? Luulisi, että jo pelkkä prinsessapuku olisi riittävä vihje. Ja kyllä, muissakin maissa on koomikkoja.

Vierailija
4/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti Krisseä tosi hauskana, vaikka ei tiennyt kuka tämä oli! Ei siis ollut koskaan nähnyt, vaikka on ihan suomalainen! Joten eiköhän ulkomaalaisetkin tajunneet ja jos eivät, oma häpeänsä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä