Mitä jäi Viisuista mieleen?
Mulle ei jäänyt kuin " Jassu Maria" .
Voittajakappaletta en tunnistaisi.
Kommentit (9)
välipostikortit oli hauskoja ja antoi meistä mukavan huumorintajuisen kuvan, ohjelma oli upea, tekniikka pelasi, hallissa ja kadulla oli tunnelmaa ja Hannan esitys oli hyvä. Hienoa, ja kiitos.
Itse biiseistä eniten miellytti Georgia. Ei ihan perusviisu.
Suomi järjesti raikkaat, ammattitaitoiset, nuorekkaat viisut. Monen esiintyjämaan kappale oli kuin toiselta vuosituhannelta, esim. Irlanti-parka ja Iso-Britannia. Hannaa jännitti vähän liikaa, hartiat korvissa, mutta muuten Hannan esitys taustoinen oli hieno. Intensiteetillä vedetty! Sen jälkeen näytti lavalla todella höntiltä tönkkösuolatut tanssijat, joita näkyi olevan suurimmalla osalla.
Mä en oo mitenkään isänmaallinen, mutta nyt tuntuu, että vitsit me suomalaiset ollaan hyviä! Hannan esitys oli loistava ja onneksi voitto meni kauniille kappaleelle eikä tusinahuumorisössölle. Hienot kisat!
KUVOTUS
KUVOTUS
KUVOTUS
yöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööökkkkkkkkkkkk
Ihan mahtava tanssi/huumoribiisi!
=o)
Viisujen parasta antia tällä kertaa!
Mahtavasti järjestetty show kaikkineen. No Krisse olis voinu jäädä vaikka kotiin, hävetti sen puolesta. Mutta muuten ihan mahtavat bileet. Voittobiisi kyllä aika keskiverto lässy balladi mutta eipä sieltä oikein erottunut mitään erikoista niinkun Lordi viime vuonna...
kun ellen sanoi heikille, että ehkä sunkin olis pitäny mennä tonne yleisöön istuun niin olisit päässy juontamaan ( krisse )
mulla on paljon Irlantilaisia ystäviä täällä suomeesaa, niin he häpesivät suuresti irlannin esitystä. itsellekin se oli suuri yllätys, se biisi oli aivan kauhea ja nainen lauloi ihan väärin