Aloin miettiä, että jos olisin vielä exän kanssa yhdessä, niin tuskin olisi tulossa kahta ulkomaanreissua kesällä
Exä rutisi, että ei ole rahaa siihen tähän ja tuohon. Kas kummaa, kun mä jäin yksin asumaan omakotitaloon ja parisen vuotta sitten maksoin mulle ja aikuiselle lapselleni viikon matkan ulkomaille. Siis talo on se sama minkä kuluja aiemmin maksettiin exän kanssa yhdessä. Tulevana kesänä menen lapseni kanssa muutaman päivän reissuun ja sitten myöhemmin yksin viikoksi.
Ero oli mulle suuri järkytys ja meni pitkään rämpiä takaisin elämään miehen kylmän jättötavan vuoksi. Olen kuitenkin eron jälkeen tehnyt paljon asioita jotka olisi varmasti jäänyt tekemättä tämän 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen mennyt ja tehnyt asioita yksin. Ajellut toiselle paikkakunnalla katsomaan keikkaa ja yöllä ajellut takaisin. Ollut Lapissa viikon. Kaverin kanssa pari päivää kaupunkifestareilla.
Ja ei, en mene ulkomaille tai mihinkään muuallekaan etsimään seksiseuraa. Joku älykääpiö kuitenkin vetää asian esille. Mulla on seksiä varten vakituinen kumppani ja parisuhdetta en kaipaa. Erosta on kolme vuotta enkä koe olevani valmis parisuhteeseen, en tiedä olenko enää koskaan valmis.
Vaikka eron hetkellä ja pitkään sen jälkeen tuntui pahalta, niin kyllä näin on parempi. Olen alkanut oikeasti elää enkä maadu kotona reilusti vanhemman miehen kanssa.
N46
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jos tää mies ei halunnut käyttää rahoja mihinkään menoihin ja oli fakkiintunut rutiineihinsa. Rahaa on, mihin sitä haluaa laittaa. Tietysti budjetin ylitys on budjetin ylitys jätti menot sitten tekemättä tai oliko sitten paljon esim.keikkoja ja ulkomaanmatkoja. Aikoinaan kuitenkin tämän miehen valitsit jostain syystä ja nyt voit elää ilman häntä.
Itse huomasin kyllä jo seurusteluaikana, että mieheni rahankäyttö oli holtitonta ja on se osittain vieläkin. Seurusteluaikanamme hän oli aina pee aa, vaikka hänellä oli parempi palkka kuin minulla. Nykyään on sentään pystynyt jo vähän säästämäänkin, mutta silloin kun on kyse minun rahoistani hän haluaa kyllä laittaa rahaa palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää mies ei halunnut käyttää rahoja mihinkään menoihin ja oli fakkiintunut rutiineihinsa. Rahaa on, mihin sitä haluaa laittaa. Tietysti budjetin ylitys on budjetin ylitys jätti menot sitten tekemättä tai oliko sitten paljon esim.keikkoja ja ulkomaanmatkoja. Aikoinaan kuitenkin tämän miehen valitsit jostain syystä ja nyt voit elää ilman häntä.
Itse huomasin kyllä jo seurusteluaikana, että mieheni rahankäyttö oli holtitonta ja on se osittain vieläkin. Seurusteluaikanamme hän oli aina pee aa, vaikka hänellä oli parempi palkka kuin minulla. Nykyään on sentään pystynyt jo vähän säästämäänkin, mutta silloin kun on kyse minun rahoistani hän haluaa kyllä laittaa rahaa palamaan.
Miten tämä liittyy muhun ja ketjun aiheeseen? En ole koskaan ollut mikään miehen rahoilla elävä vaan ihan itse olen rahani tienannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy muhun ja ketjun aiheeseen? En ole koskaan ollut mikään miehen rahoilla elävä vaan ihan itse olen rahani tienannut.
Ap
Eikös tämä liity aloitukseen aivan olleellisesti?
Miehillä taitaa kokemuksemme perusteella olla heikko talousosaaminen? En tienyt, että tässä ketjussa täytyy jokaisessa kommentissa märehtiä vain sinun tilannettasi. Harmittaako sinua se, että en ole eronnut miehestäni?
Sama