Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin miettiä, että jos olisin vielä exän kanssa yhdessä, niin tuskin olisi tulossa kahta ulkomaanreissua kesällä

Vierailija
18.05.2026 |

Exä rutisi, että ei ole rahaa siihen tähän ja tuohon. Kas kummaa, kun mä jäin yksin asumaan omakotitaloon ja parisen vuotta sitten maksoin mulle ja aikuiselle lapselleni viikon matkan ulkomaille. Siis talo on se sama minkä kuluja aiemmin maksettiin exän kanssa yhdessä. Tulevana kesänä menen lapseni kanssa muutaman päivän reissuun ja sitten myöhemmin yksin viikoksi. 

Ero oli mulle suuri järkytys ja meni pitkään rämpiä takaisin elämään miehen kylmän jättötavan vuoksi. Olen kuitenkin eron jälkeen tehnyt paljon asioita jotka olisi varmasti jäänyt tekemättä tämän 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen mennyt ja tehnyt asioita yksin. Ajellut toiselle paikkakunnalla katsomaan keikkaa ja yöllä ajellut takaisin. Ollut Lapissa viikon. Kaverin kanssa pari päivää kaupunkifestareilla.

Ja ei, en mene ulkomaille tai mihinkään muuallekaan etsimään seksiseuraa. Joku älykääpiö kuitenkin vetää asian esille. Mulla on seksiä varten vakituinen kumppani ja parisuhdetta en kaipaa. Erosta on kolme vuotta enkä koe olevani valmis parisuhteeseen, en tiedä olenko enää koskaan valmis. 

Vaikka eron hetkellä ja pitkään sen jälkeen tuntui pahalta, niin kyllä näin on parempi. Olen alkanut oikeasti elää enkä maadu kotona reilusti vanhemman miehen kanssa.

N46

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde vanhemman miehen kanssa ei kannata.

Vierailija
2/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti matkoista! Exäsi voi hapantua kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 käy keikolla?

Vierailija
4/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 käy keikolla?

Mitä ihmettelemistä tuossa on? On paljon vanhempiakin jotka käy. 

Vierailija
5/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 käy keikolla?

Mitä kummallista tuossa on? Ihan oikeasti, selitä.

Vierailija
6/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuinka monta kivaa instakuvaa olisi jäänyt ottamatta.

Vierailija
7/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ole mennyt niin että exä makseli teidän elämää ja sinä ihmettelet että miksei sillä muka ole rahaa kun mulle jää palkasta ihan mukavasti käteen. 

Vierailija
8/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ole mennyt niin että exä makseli teidän elämää ja sinä ihmettelet että miksei sillä muka ole rahaa kun mulle jää palkasta ihan mukavasti käteen. 

Miksi mies maksaisi mitään ex-vaimolle? Ei Suomessa makseta elareita entiselle puolisolle.

Vierailija
9/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan. Me maksoimme yhdessä. Lue oikein tarkkaan. 

Ap

Vierailija
10/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Eli mies makseli talot ja kalusteet ja nyt jää rahaa sulla taskuunkin.

Vierailija
11/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan varmasti näin jep jep.

Vierailija
12/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Eli mies makseli talot ja kalusteet ja nyt jää rahaa sulla taskuunkin.

Eikä maksanut vaan me maksoimme YHDESSÄ! Mikä helvetti teitä joitankin vaivaa, kun ei ymmärretä selvää suomen kieltä.

Ap

Vierailija
13/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä euron hänen jokaista 9 kohden? Mutta yhdessä toki.

Vierailija
14/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan varmasti näin jep jep.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Missä harhoissa sä oikein elät?

Olen töissä käyvä ihminen ja exän kanssa maksoimme yhdessä talouden kulut. Ihan normaalia elämää monella pariskunnalla. Todella harhainen pitää olla, jos kuvittelee aina miesten maksavan kaiken. Nyt maksan yksin kaikki talosta aiheutuvat kulut. 

Ap

Vierailija
15/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä euron hänen jokaista 9 kohden? Mutta yhdessä toki.

Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Exä ei todellakaan ollut huomattavasti mua suurituloisempi. Ihan tavallinen duunari kuten mäkin. Kyllä pitää olla päässä vikaa, jos ei ymmärrä, että Suomessa suurin osa naisista osallistuu talouden menoihin yhtälailla.

Ap

Vierailija
16/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räksyttävä pikkupoju tuli pilaamaan tämänkin ketjun. Eikö sinulla ala olla jo nukkumaanmenoaika?

Vierailija
17/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 käy keikolla?

Niin mitä sitten? En ole edes vanhin monellakaan keikalla.

Ap

Vierailija
18/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla, että mies tulee kalliiksi pitää. 

Itse vain tykkään avioseksistämme niin paljon, että mikään rahallinen uhraus ei ole ollut liikaa... ja onneksi mieheni on vain reilu pari vuotta vanhempi. Ei ikinä kannattaisi ottaakaan 15 vuotta vanhempaa miestä. 

Vierailija
19/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 käy keikolla?

Niin mitä sitten? En ole edes vanhin monellakaan keikalla.

Ap

Mä olen 65 ja mies 68 ja käymme keikoilla. Rock 4ever.

Vierailija
20/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, hienoa että olet löytänyt itsesi yhä vahvempana uudelleen! Millaisia tulevia lomasuunnitelmia? Miten lapsenne suhtautui eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä