Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin miettiä, että jos olisin vielä exän kanssa yhdessä, niin tuskin olisi tulossa kahta ulkomaanreissua kesällä

Vierailija
18.05.2026 |

Exä rutisi, että ei ole rahaa siihen tähän ja tuohon. Kas kummaa, kun mä jäin yksin asumaan omakotitaloon ja parisen vuotta sitten maksoin mulle ja aikuiselle lapselleni viikon matkan ulkomaille. Siis talo on se sama minkä kuluja aiemmin maksettiin exän kanssa yhdessä. Tulevana kesänä menen lapseni kanssa muutaman päivän reissuun ja sitten myöhemmin yksin viikoksi. 

Ero oli mulle suuri järkytys ja meni pitkään rämpiä takaisin elämään miehen kylmän jättötavan vuoksi. Olen kuitenkin eron jälkeen tehnyt paljon asioita jotka olisi varmasti jäänyt tekemättä tämän 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen mennyt ja tehnyt asioita yksin. Ajellut toiselle paikkakunnalla katsomaan keikkaa ja yöllä ajellut takaisin. Ollut Lapissa viikon. Kaverin kanssa pari päivää kaupunkifestareilla.

Ja ei, en mene ulkomaille tai mihinkään muuallekaan etsimään seksiseuraa. Joku älykääpiö kuitenkin vetää asian esille. Mulla on seksiä varten vakituinen kumppani ja parisuhdetta en kaipaa. Erosta on kolme vuotta enkä koe olevani valmis parisuhteeseen, en tiedä olenko enää koskaan valmis. 

Vaikka eron hetkellä ja pitkään sen jälkeen tuntui pahalta, niin kyllä näin on parempi. Olen alkanut oikeasti elää enkä maadu kotona reilusti vanhemman miehen kanssa.

N46

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, hienoa että olet löytänyt itsesi yhä vahvempana uudelleen! Millaisia tulevia lomasuunnitelmia? Miten lapsenne suhtautui eroon?

Ensimmäinen loma on Italiaan ja toinen Iso-Britanniaan. 

Lapsi ei ole yhteinen, mutta kyllähän ero hänellekin oli shokki ja miehen tapa hoitaa ero oli todella tyly.

Ap

Vierailija
22/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ole mennyt niin että exä makseli teidän elämää ja sinä ihmettelet että miksei sillä muka ole rahaa kun mulle jää palkasta ihan mukavasti käteen. 

Opettele lukemaan. Me maksoimme yhdessä. Lue oikein tarkkaan. 

Ap

Sinä euron hänen jokaista 9 kohden? Mutta yhdessä toki.

Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Exä ei todellakaan ollut huomattavasti mua suurituloisempi. Ihan tavallinen duunari kuten mäkin. Kyllä pitää olla päässä vikaa, jos ei ymmärrä, että Suomessa suurin osa naisista osallistuu talouden menoihin yhtälailla.

Ap

Ei se sitä ymmärrä koskaan, siellä iskän ja äiskän peräkamarissa tuhnottaa loppuikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa tuon yhden kusipään viestiä koska se toivon mukaan poistetaan. Todella sairasta haukkua jonkun täysin viatonta lasta äpäräksi. Olen saanut lapsen aiemmassa suhteessa ihan suunnitellusti ja lapsen isä on se jonka nimi lukee papereissa.. En ole mikään pettävä huo ra joka jakaa itseään.

Ap

Vierailija
24/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 käy keikolla?

Niin mitä sitten? En ole edes vanhin monellakaan keikalla.

Ap

Mä olen 65 ja mies 68 ja käymme keikoilla. Rock 4ever.

Ai tarkoittaako keikat aina vaan rockia? Luulin että kaikenlaisen musiikin keikkoja on.

Vierailija
25/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 käy keikolla?

Ap

Ai tarkoittaako keikat aina vaan rockia? Luulin että kaikenlaisen musiikin keikkoja on.

Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
26/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 käy keikolla?

Ap

Me käymme vain rockkareita kuuntelemassa. Sinä toki saat ymmärtää viestini miten haluat. 

N65

Vierailija
27/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ilo silmälle, mutta tosi kalliiksi hän kyllä tulee.

Vierailija
28/28 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille Suomi -incelleille on aina uutinen, että Suomi nainen ihan oikeasti elättää itsensä  ja perheensä, on pääsääntöisesti korkeammin koulututettu kuin miehensä (nykyään yliopistoissa 2/3 on naisia) , huolehtii perheestään ja käyttää ne ansaitsemansa rahat pääsääntöisesti oman perheensä hyvinvoinnin lisäämiseksi.

Sen sijaan Suomi-mies kirkuu kuin pisitetty porsas joka ikinen kerta, kun hänen tililtään lähtee lanttikin oman perheen hyväksi. Tai jos joku komentaa hänet sohvaltaan ylös tekemään jotain hyödyllistä tai yhteistä perheensä hyväksi.

En yhtään laisinkaan ihmettele että avioeron aluille panijoina ovat 70-prosenttisesti naiset. Ihan vaan siksi koska nykymies on naiselle lähinnä sohvalla makaava taakka, josta ei ole yhtään mihinkään. Pahimmillaan toki myös väkivaltainen viimeistään sitten kun jätetään.

Nainen ja lapsensa pärjäävät keskenään niin paljon paremmin ja he saavat yhdessä iloisemman  ja vapaamman elämän kuin jonkun ilkeilevän  kivireen kanssa. Amen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan