Kun toinen ei halua koiraa
Kuinka olette ratkaisseet tilanteen kun haluaisit koiran mutta puolisosi on sitä vastaan?
Kommentit (530)
Koiran vastustaja saattaa olla se joka sitten joutuu koiraa hoitamaan. Adhd päissään haalitut eläimetkin joutuu joku hoitamaan, haluaja ei välttämättä näin tee vaan siirtyy haluamaan uutta eläintä.
Vierailija kirjoitti:
Taas saanu kuunnella räkötystä vuorokauden ympäri. Ihmettelen suuresti, eikö omistajaa häiritse ulkokoiran jatkuva räkötys??
Meidän naapurissa on ulkokoira, en tiedä pääseekö koskaan sisälle. Lenkillä en ainakaan ole sitä ikinä nähnyt.
Naapurit ovat todella paljon pois kotoa, ja koira haukkuu silloin yötä päivää. Kuuluu meille sisälle selvästi. Ja säälittää kun koira ulvoo yksin ulkona -25 pakkasilla
Meidän koirat haukkuu välillä leikkiessään, mutta sitä naapuri ei kestä yhtään jos hän kotona on. Alkaa karjua koirillemme, että turpa kiinni. Ei selvästikään tiedä lainkaan miten usein oma koiransa pitää naapurustoa hereillä yöstä toiseen. Siinä muiden koirien pari haukahdusta päiväsaikaan ei tunnu missään. Ja jos omani haukkuvat yhtään kauempaa kuin satunnaisia haukahduisia, kiellän koska en sitä jaksa kuunnella.
Kun kolmas pyörä ei halua koiraa?
Kannattaa olla hankkimatta kolmipyörää !
Vierailija kirjoitti:
Erosin muslimimiehestä tämän takia. Seurustelimme ja hän piti koiria ällöttävinä, likaisina. Minä taas eläinrakas ja tästä "taudista" en ole parantunut. Nyt olen onnellinen. Kaksi koiraa, kultainen suomalainen tavallinen mies .... ja uusi koti hankinnassa.
kaksi koiraa ja molemmat sisäsiistejä : Suomalainen tavallinen mies ja uusi koti?! Kumpi niistä haukkuu??
Jos toinen ei halua, kolmas saattaakin haluta.
a) Jos nainen haluaa koiran mutta mies ei halua, koira hankintaan ja mies lähtee.
b) Jos mies haluaa koiran mutta nainen ei halua, koiraa ei hankita.
c) Jos on sovittu ettei koiraa hankita, mutta nainen haluaa koiran, koira hankitaan. Goto a)
Vierailija kirjoitti:
Jos hankkii koiran, sukulaiset joutuvat usein hoitamaan koiraa, koska omistajalla ei ole rahaa yksityiseen koiranhoitajaan, ja sukulaiset eivät kehtaa kieltäytyä. Koira on kotona 24/7/365-periaattella, joten jo ottovaiheessa voi unohtaa kaikki lomat ja päivää pitemmät reissut. Orjanakin voi olla hauskempaa.
Onko 5kk reissu mielestäsi lyhyt? Olimme viime talvena Espanjassa koira mukana koko 5 kk. Miksei koiraa muka voi ottaa matkalle mukaan?
Molemmat lutkuttaa genitaaleja js runkk.
Kaikki kolme yhres koos. Tökkii sinne tänne sormin tai med mulkk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hankkii koiran, sukulaiset joutuvat usein hoitamaan koiraa, koska omistajalla ei ole rahaa yksityiseen koiranhoitajaan, ja sukulaiset eivät kehtaa kieltäytyä. Koira on kotona 24/7/365-periaattella, joten jo ottovaiheessa voi unohtaa kaikki lomat ja päivää pitemmät reissut. Orjanakin voi olla hauskempaa.
Onko 5kk reissu mielestäsi lyhyt? Olimme viime talvena Espanjassa koira mukana koko 5 kk. Miksei koiraa muka voi ottaa matkalle mukaan?
Sittenpä ei matkalla näe muuta kuin koiranulkoilutusreittejä.
Minä otan kotiini koiran, jos haluan. Jos ei mies sitä kestäisi, hän sen eron saisi ottaa. Enhän minä eroa halua!
Mutta hyvin mies on kestänyt vaikka ei kahta ekaa koiraa halunnutkaan. Kolmannen hän halusi itse 😄