Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, suuttuisitko jos miehesi ei olisi kertonut että on lahjoittanut spermaansa edelliselle tapailukumppanille?

Vierailija
18.05.2026 |

ja sitten asia tulisi ilmi vaikka vuoden seurustelun jälkeen. Miehellä olisi siis biologinen jälkeläinen. Hän olisi kertonut olevansa lapseton.

Mitään velvotteita hänellä ei lasta kohtaan olisi, koska kyse oli heidän keskenään tekemästä sopimuksesta.

Mitä ajattelisit tai miten reagoisit?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä suuttuisinko, mutta lopettaisin suhteen. Itselleni lapsettomuus on tärkeä arvo.

Eikö aloituksen tilanteessa kyse ole lapsettomasta miehestä? Itse vertaisin tilannetta siihen, kun nainen luovuttaa munasolun. Eihän näissäkään tilanteissa kukaan pidä luovuttajaa lapsen äitinä.

Mutta ei asenteesi mikään ainutkertainen ole. Ystäväni paljasti olleensa luovuttaja (siskonsa puolisolle) kun suhteensa oli syventynyt ja yhteenmuutto oli suunnitteilla, avoimuuden nimissä. Tämä oli niin suuri paljastus että tyttöystävänsä katkaisi suhteen. Nykyistä vaimoansa asia ei taas häirinnyt. Heillä on lapsikin. Joka on siis ystäväni ainoa lapsi.

Vierailija
22/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo haittaa, jos klinikan kautta on luovuttanut eksälleen. Sitten se on laillista eikä ole  velvoitteita.  Muutenhan se on laiton luovutus ja isyys velvoittaa.

Sama aloitus ollut ennekin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joillain ongelmat. Onneksi meillä ei ole mitään eksiä eikä edes entisiä tapailukumppaneita. Olemme olleet aina yhdessä ja kuolemaan asti myös olemme.

Vierailija
24/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sikäli vähän jännä että meillä on jonkin verran avauduttu aikaisemmasta elämästä ja salaisuuksista. Ei siis tod kiinnosta toisen seksihistoria vaan mahdolliset aikaisemmat perhesuhteet tai sitoumukset ja myös lapset - joilla saattaa jossain vaiheessa olla oikeuksia saada esim isänsä selville. Eikö tähän tullut joku sellainen muutos? Jos joku tulisi ovelle ja kertoisi olevansa miehen poika/tytär tms,

Vierailija
25/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sikäli vähän jännä että meillä on jonkin verran avauduttu aikaisemmasta elämästä ja salaisuuksista. Ei siis tod kiinnosta toisen seksihistoria vaan mahdolliset aikaisemmat perhesuhteet tai sitoumukset ja myös lapset - joilla saattaa jossain vaiheessa olla oikeuksia saada esim isänsä selville. Eikö tähän tullut joku sellainen muutos? Jos joku tulisi ovelle ja kertoisi olevansa miehen poika/tytär tms, niin olisi outoa jos ei olisi kertonut.

Vierailija
26/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän on ex-tyttöystävän peräsuoli täynnä että sieltä sopii mennä perimään takaisin.

Suomimies: 

anaali anaali anaali

musta muna musta muna musta muna

Tää mies taitaa olla kyllä korkeintaan 15v

Vierailija
27/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä suuttuisinko, mutta lopettaisin suhteen. Itselleni lapsettomuus on tärkeä arvo.

lapsettomuus-arvo? :DD

Siis mitäh?!

Laske alapeukut niin tajuat millaista nuppinsa somessa sekottanutta mammaa täällä pyörii.

Tekevät kyllä palveluksen suomalaisten geeniperimälle kun jättävät lisääntymättä mutta jossain 35v kohdalla paniikki kuitenki  iskee ja roikkuvat hetken kuluttua purkha päässä jonkun wolt-kuskin käsipuolessa 

Vierailija
28/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö aloituksen tilanteessa kyse ole lapsettomasta miehestä? Itse vertaisin tilannetta siihen, kun nainen luovuttaa munasolun. Eihän näissäkään tilanteissa kukaan pidä luovuttajaa lapsen äitinä.

Mutta ei asenteesi mikään ainutkertainen ole. Ystäväni paljasti olleensa luovuttaja (siskonsa puolisolle) kun suhteensa oli syventynyt ja yhteenmuutto oli suunnitteilla, avoimuuden nimissä. Tämä oli niin suuri paljastus että tyttöystävänsä katkaisi suhteen. Nykyistä vaimoansa asia ei taas häirinnyt. Heillä on lapsikin. Joka on siis ystäväni ainoa lapsi.

Mies on biologinen isä, ei siis lapseton enää koskaan.

Tuota sinun kuviotasi en ihan tajunnut. 

Vierailija
29/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh?!

Laske alapeukut niin tajuat millaista nuppinsa somessa sekottanutta mammaa täällä pyörii.

Tekevät kyllä palveluksen suomalaisten geeniperimälle kun jättävät lisääntymättä mutta jossain 35v kohdalla paniikki kuitenki  iskee ja roikkuvat hetken kuluttua purkha päässä jonkun wolt-kuskin käsipuolessa 

Minä päätin lapsettomuudestani joskus varhaisteininä, ennen someaikaa. Olen nyt 35. Yritä päästä siitä yli etteivät kaikki haaveile samoista asioista kuin sinä.

Yksi syy lapsettomuuteen on myös ihmisten yleinen tyhmyys, josta sinä olet räikeä esimerkki.

Vierailija
30/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Eihän tuo käytännössä eroa mitenkään anonyymistä luovuttamisesta. Miehellä on muutenkin niin hyvät geenit, että kyllä niitä kelpaa siirtää eteen päin. 

Vierailija
31/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuorena lahjoittanut munasolujani ja n 10 v myöhemmin tapasin mieheni. Tässä välissä olin lukenut tämä on syytä kertoa ja kerroin tämän jossain vaiheessa.

Mies arvosti

Vierailija
32/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh?!

Minä päätin lapsettomuudestani joskus varhaisteininä, ennen someaikaa. Olen nyt 35. Yritä päästä siitä yli etteivät kaikki haaveile samoista asioista kuin sinä.

Yksi syy lapsettomuuteen on myös ihmisten yleinen tyhmyys, josta sinä olet räikeä esimerkki.

Minä tiesin 6-vuotiaana, etten halua lapsia. Kohdunpoisto 40-vuotiaana sairauden vuoksi oli elämäni paras päivä.

Aloituksen kysymykseen; haittaisi. Haluan lapsettoman miehen. Lisääntyneen miehen ja minun arvot ovat niin kaukana toisistaan, ettei siitä tulisi mitään. 

Vierailija
33/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haittaisi?

Lapsi perii isänsä. Eli puolet perheen yhteenlasketusta omaisuudesta päätyy hänelle.

Ei minua haittaisi. Perii vaan miehen osuuden.

Vierailija
34/34 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh?!

Tuota paniikkia, purkhaa ja wolt-kuskia odotellessa...

T: Nainen 51v, en kadu lapsettomuutta vieläkään, olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa.

Jotta ketjun aiheessa pysytään niin ei tuo minua haittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä