Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on tylsää

Vierailija
17.05.2026 |

Siis avioliitossa. Oltiin eilen vaimon kanssa koirassa, ja takaapäin lykkiessä en tuntenut oikein mitään, ja päähän tuli ajatus, että voisi tehdä jotain järkevämpää. 

Ilmeisesti kipinä on kadonnut. Kahdenvälisen seksin määrä on tippunut radikaalisti viime vuosina, vaikka omien orgasmien määrä on suht vakio. Onko muita samassa tilanteessa olleita, ja onko seksiin löytynyt uudelleen innostusta? 

Ja pliis, ei näitä iänikuisia vinkkejä "kokeilkaa uusia alusvaatteita" tai "imuroi enemmän"

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No molempien, nautinnoista enemmmän tietoa. Voi myös hyvin olla, että naisella on estoja, tai miehellä... niistä pitäisi päästä eroon. Suuseksi on yksi sellainen ja voi olla molemmille jotenkin turn off.

Jos ei puhe luista, on vaikeaa kyllä. Ihan kaikesta pitäisi voida puhua. 

Esim  liukkarin käyttö voi oalla seksiä haittaava juttu; naiselle se voi olla avain nautintoon.

PRKL  kone jumittaa...

Vierailija
82/113 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin äsken: kysyin mieheltä mitä hän haluaa seksiltämme enemmän tai vähemmän tai uutta tai vanhaa.. Hän sanoi, että haluaa olohuoneessa panna takaapäin sohvalla. Kysyin sitten miksei tee niin, niin sanoi " ei koskaan keritä sinne asti".

Puhuminen kannattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No molempien, nautinnoista enemmmän tietoa. Voi myös hyvin olla, että naisella on estoja, tai miehellä... niistä pitäisi päästä eroon. Suuseksi on yksi sellainen ja voi olla molemmille jotenkin turn off.

Jos ei puhe luista, on vaikeaa kyllä. Ihan kaikesta pitäisi voida puhua. 

Esim  liukkarin käyttö voi oalla seksiä haittaava juttu; naiselle se voi olla avain nautintoon.

PRKL  kone jumittaa...

Suuseksiä nainen ei juuri halua antaa tai vastaanottaa. Sormet kyllä käy ja satisfyer. Olen yrittänyt kysyä, että miksi näin, ilmeisesti sormissa parempi tuntuma.

Itse mielelläni nuolisin enemmän pillua (en tosin kuukautisten aikaan)

Vierailija
84/113 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ole viikkoon tehnyt aloitteita. Katsotaan, mitä tapahtuu.

Vierailija
85/113 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ole viikkoon tehnyt aloitteita. Katsotaan, mitä tapahtuu.

No ei mitään!

Vierailija
86/113 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kun on muutaman kuukauden ilman tässä ehottelematta

Vierailija
87/113 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun on muutaman kuukauden ilman tässä ehottelematta

Kuinkahan niin?

Vierailija
88/113 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan Ap saanut liian helpolla tähän mennessä  etkä osaa sitä enää arvostaa.  Kyllä minä jo yli 50v aviossa olleena olen innoissani kun vaan rouva haluaa tai suostuu.  Ei tunnu yhtään tylsältä. 

Vierailija
89/113 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan Ap saanut liian helpolla tähän mennessä  etkä osaa sitä enää arvostaa.  Kyllä minä jo yli 50v aviossa olleena olen innoissani kun vaan rouva haluaa tai suostuu.  Ei tunnu yhtään tylsältä. 

Ai olet innoissasi, kun saat kerran vuodessa jouluna/juhannuksena?

T. Ap

Vierailija
90/113 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nuorempana ei ollut tylsää, ja olen itse ollut se aloitteellinen osapuoli. 

Toki olet yli tuplasti ikäiseni, joten sulupolvikokemus on ehkä eri. Tuskin osaat edes masturboida tai saada kunnon erektiota.

Vierailija
91/113 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nuorempana ei ollut tylsää, ja olen itse ollut se aloitteellinen osapuoli. 

Toki olet yli tuplasti ikäiseni, joten sulupolvikokemus on ehkä eri. Tuskin osaat edes masturboida tai saada kunnon erektiota.

Muutakin on pyöritetty kuin tahkoa ja kunnossa ovat tarvekalut. 

Vierailija
92/113 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutakin on pyöritetty kuin tahkoa ja kunnossa ovat tarvekalut. 

Niin varmaan, kalevi

Vierailija
93/113 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 1 kk menty ilman seksiä. En huomaa vaimon käytöksessä eroa. Ehkä hän on vain haluton.

T. Ap

Vierailija
94/113 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että lopettamalla runkkauksen oman kullin herkkyys palautuu jo parissa viikossa. Ihan turha nillittää muuta. T. Kokemusasiantuntija.

Vierailija
95/113 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että lopettamalla runkkauksen oman kullin herkkyys palautuu jo parissa viikossa. Ihan turha nillittää muuta. T. Kokemusasiantuntija.

Been there, done that 

Cheers,

Op

Vierailija
96/113 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut kysyä mistä toinen tykkää?

Vierailija
97/113 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina puhutaan vaimosta "haluttomana". Olisitkos itse halukas, jos jokaikinen kerta jäisit ilman orgasmia?

Vierailija
98/113 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää seksissä se, että olen toiselle vain reikä. Hän ei koe mitään himoa mitään muuta ruumiinosaani kohtaan. Olisi kiva että muutakin ruumista arvostettaisiin edes jollain tasolla.

Vierailija
99/113 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla vaimo on kyllä halukas, mutta aina pitäisi seksissä kaikki tapahtua samalla kaavamaisella tavalla. Siksi en jaksaisi innostua ihan joka yö ja niinpä meillä on seksiä vain parin tai kolmen yön välein. Olisi useamminkin jos kelpaisi edes silloin tällöin muukin kuin rutiinin mukainen. Aloittajan kohdalla tuore suhde, joten ei taida olla samasta asiasta kyse.

Vierailija
100/113 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää seksissä se, että olen toiselle vain reikä. Hän ei koe mitään himoa mitään muuta ruumiinosaani kohtaan. Olisi kiva että muutakin ruumista arvostettaisiin edes jollain tasolla.

Eikö persekään kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän