Henkilö on aina auttanut muita, itse ei saa koskaan apua
Henkilö on aina auttanut muita, itse ei saa koskaan apua
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa auttamista, kun pätkäisivät vainoamisesta ehdonalaista.
Mistä hiivatista tässä puhutaan?
Varmaan tunnustaa syntejään
Kirjoitusterapia (kirjallisuusterapia tai terapeuttinen kirjoittaminen) on ilmaisuterapiaan kuuluva menetelmä, jossa käytetään apuna sekä omia tekstejä että valmista kirjallisuutta. Se on tehokas keino tunteiden käsittelyyn, itsensä kehittämiseen ja stressin lievitykseen. ?
Tiedän. Yleensä sitä ei tehdä horisemalla mitä sattuu vauvalla
Ei varmaan. Jossain vaiheessa nämäkin kirjoitukset loppuvat. Muutetaan narsististen, rasististen ja kiusaajien maasta jonnekin muualle. Yritetään uudessa maassa ja jos ei onnistu niin kai sieltä joki löytyy. Hyppään sinne ja tapan itseni. Loppuu kärsimyksetkin.
Toivottavasti Skannaussiivet Oy järjestää ruumiin lentokuljetuksen!
Otetaan matkavakuutus ja henkivakuutus
Ennen olin se auttaja ja raha lainaaja, sitten lopetin, nämä autettavat ja lainaajat hävisi kun en enää suostunut mihinkään. Ei ole sen koommin kuulunut heistä mitään, tämä siis 20 vuotta sitten, kun löin rajat. En minä saanut mitään, en edes omia rahoja takaisin, enkä koskaan lainannut kuin ruokaan en humalaisille. Kyllä sain haukut kun yhdelle lainasin ensimmäinen ja viimeisen kerran, ei maksanut koskaan, piti lapsille saada ruokaa
Aloitus ei minun.
Tämä ensimmäinen
kommenttini.
Mä en koskaan ole
Savossa pyytänyt
keneltäkään autokyytejä,
ei tulisi mieleenkään!
(En edes halua sellaista
tuttavuutta naapurustoon).
Mä maksan Postin ja
Matkahuollon logistiikkaan
ovelletuonnin tai otan robon.
Tai serkku ajaa Kuopioon.
Turvallisuuteni takia nyt näin.
E
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin se auttaja ja raha lainaaja, sitten lopetin, nämä autettavat ja lainaajat hävisi kun en enää suostunut mihinkään. Ei ole sen koommin kuulunut heistä mitään, tämä siis 20 vuotta sitten, kun löin rajat. En minä saanut mitään, en edes omia rahoja takaisin, enkä koskaan lainannut kuin ruokaan en humalaisille. Kyllä sain haukut kun yhdelle lainasin ensimmäinen ja viimeisen kerran, ei maksanut koskaan, piti lapsille saada ruokaa
Noin se menee. Parempi jossain vaiheessa havahtua siihen, että apu ei tule koskaan takaisin päin. Älä sinäkään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa auttamista, kun pätkäisivät vainoamisesta ehdonalaista.
Mistä hiivatista tässä puhutaan?
Varmaan tunnustaa syntejään
Kirjoitusterapia (kirjallisuusterapia tai terapeuttinen kirjoittaminen) on ilmaisuterapiaan kuuluva menetelmä, jossa käytetään apuna sekä omia tekstejä että valmista kirjallisuutta. Se on tehokas keino tunteiden käsittelyyn, itsensä kehittämiseen ja stressin lievitykseen. ?
Tiedän. Yleensä sitä ei tehdä horisemalla mitä sattuu vauvalla
Ei varmaan. Jossain vaiheessa nämäkin kirjoitukset loppuvat. Muutetaan narsististen, rasististen ja kiusaajien maasta jonnekin muualle. Yritetään uudessa maassa ja jos ei onnistu niin kai sieltä joki löytyy. Hyppään sinne ja tapan itseni. Loppuu kärsimyksetkin.
Otetaan matkavakuutus ja henkivakuutus
Ovatko lie tröllin tekstejä? 🤔
Minulta ei koskaan im uhkailüja
tai agitoituneita self pity lash outteja.
Hyvää iltapäivää. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-puolisoa autettu alkoholiongelmista jne jne jne jne jne jne
Kuka laittaa sushiin 6kk 4000 euroa?
OIKEIN LUITTE 4000 EUROA !
YKSI ANNOS NOIN 30 EUROA !
MUTTA ME EX-YRITTÄJÄT KITETUTAAN 595 EUROLLA KUUSSA EIKÄ OSTETA MITÄÄN MUUTA KUIN PROTEIINIPATUIKOITA HERKUIKSI.
OSTAISIT EDES KUNNON TUPLAPATUKAN, ON PAREMMAN MAKUINEN JA SIITÄ TULEE HYVÄ MIELI. SAAT SIITÄ PROTEIINIPATUKAN KUN SYÖT KANANMUNAN SEN KANSSA!! -eri-
NIITÄ NARSISTINEN ISÄ SYÖTTÄÄ LAPSENLAPSILLE TERVEYTTÄ PITTAAMATTA. NARSISTI ON AINA OIKEASSA, KUTEN OMA ISÄ. HÄNTÄ VASTAAN EI VOI OLLA. SAA HAUKKUMISET PÄÄLLE!
SAAKO LAPSILLE ANTAA JOKA PÄIVÄ KARKKIA, SUKLAATA, JÄÄTELÖÄ, SIPSIÄ. ISÄUKON MUKAAN MIKÄÄN NOISTA EI OLE HERKKUA. EIVÄT PILAA HAMPAITA JA TERVEYTTÄ. TÄNÄÄN VOI ANTAA KARKKIA, HUOMENNA JÄÄTELÖÄ. ERI ASIA. (kummassakaan ei kai ole liikaa sokeria)
SITTEN KUN SANOTAAN NARSISTI-ISÄÄ VASTAAN NIIN PAHIMMILLAAN ALETAAN RAIVOAMAAN, KUN ASIA EI MENE HÄNEN TAHTONSA MUKAAN
Avuliaaksi haukuttuna sanon että monen on vaikea ottaa apua vastaan, tai edes pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Avuliaaksi haukuttuna sanon että monen on vaikea ottaa apua vastaan, tai edes pyytää.
Apua on osattu pyytää, mutta NARSISTEILTA sitä ei koskaan voi saada