Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun mielestä Linda Lampenius on ihan älyttömän kaunis
Kommentit (123)
No kyllä on melko karun ja värittömän näköinen ilman meikkiä!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Upea nainen, pitänyt huolta itsestään.
N48
Alue: Aihe vapaa
Ihan kaunishan se Linda on, vaikka olisi sitten laitettu tie mitä täytteitä. Näinhän se menee, että eläkeikä on noussut niin korkeaksi, että pitää itsensä pitää kunnossa ja hyvännäköisenä, kun ikää tulee. Eihän sitä pääse niin vain eläkkeelle. Lisäksi eikö Lindankin mies lopettanut asianajajan työt ja siirtynyt poliisin hommiin. Kuulemma tulotaso romahti aika tavalla.
Tämä on tätä nykyaikaa, kun käytetään kaikki keinot hyväksi, mitä on tarjolla. Lisäksi eikö niitä sitä varten tarjota, että niitä käytetään.