Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä Linda Lampenius on ihan älyttömän kaunis

Vierailija
17.05.2026 |

Vaikka kasvoja onkin operoitu.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunishan se Linda on, vaikka olisi sitten laitettu tie mitä täytteitä. Näinhän se menee, että eläkeikä on noussut niin korkeaksi, että pitää itsensä pitää kunnossa ja hyvännäköisenä, kun ikää tulee. Eihän sitä pääse niin vain eläkkeelle. Lisäksi eikö Lindankin mies lopettanut asianajajan työt ja siirtynyt poliisin hommiin. Kuulemma tulotaso romahti aika tavalla.  

Tämä on tätä nykyaikaa, kun käytetään kaikki keinot hyväksi, mitä on tarjolla. Lisäksi eikö niitä sitä varten tarjota, että niitä käytetään. 

Vierailija
122/123 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on melko karun ja värittömän näköinen ilman meikkiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen, pitänyt huolta itsestään.

 

N48