Mun mielestä Linda Lampenius on ihan älyttömän kaunis
Kommentit (123)
No on ne Erikan kasvot kauniit, mutta eivät näytä niin kauniilta, koska siitä alaspäin on jotenkin hompsun näköinen, siis silloin kun esiintyy.
-Niin että luuta ja nahkaa pitää olla että on "tyylikäs". Nämä on näitä naisten omia ihanteita.
Vierailija kirjoitti:
Mihin Lindan kulmakarvat on kadonneet?
Linda on tosi vaalea ja silloin ne eivät näy, jos niitä ei ole korostettu/ meikattu. Läheltä varmaan näkyvät
Ehkä useita ärsyttää, se että Linda ja Erika ovat itse valinneet miesten mieleen käyvän blondilookin, jota hyödyntävät esiintyessään. Eihän moderni nainen niin saa muka tehdä, vaikka usea on artisti on hemaisevalla lookilla tehnyt miljoonaomaisuuden (Dolly, Cher, Sabrina Carpenter, Madonna...)
Kummatkin ovat upeita!
On ihan hotti, mutta Dara on kauniimpi.
Linda on kaunis ja muutenkin tosi hyvä tyyppi.
No eipä sitä tiedä, nauttivatko nuo Erika ja Linda olostaan, mutta tekevät mistä maksetaan? En ainakaan itse usko, että kovinkaan moni mies olisi minusta kiinnostunut, jos olisin 56 ja olisin tuon näköinen. Enkä kyllä välittämättä tykkäisikään, että en saisi olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä tiedä, nauttivatko nuo Erika ja Linda olostaan, mutta tekevät mistä maksetaan? En ainakaan itse usko, että kovinkaan moni mies olisi minusta kiinnostunut, jos olisin 56 ja olisin tuon näköinen. Enkä kyllä välittämättä tykkäisikään, että en saisi olla rauhassa.
Saathan sinä olla rauhassa miehiltä, kun sanot ettet usko, että kovinkaan moni mies olisi sinusta kiinnostunut. Kirjoitat täysin epäloogisesti! 🙄
Linda on sellainen OnlyFans tyyppinen ulkonäöltään. Kenties näemme hänet vinguttamassa siellä puolen piakkoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä tiedä, nauttivatko nuo Erika ja Linda olostaan, mutta tekevät mistä maksetaan? En ainakaan itse usko, että kovinkaan moni mies olisi minusta kiinnostunut, jos olisin 56 ja olisin tuon näköinen. Enkä kyllä välittämättä tykkäisikään, että en saisi olla rauhassa.
Saathan sinä olla rauhassa miehiltä, kun sanot ettet usko, että kovinkaan moni mies olisi sinusta kiinnostunut. Kirjoitat täysin epäloogisesti! 🙄
No tarkoitan sitä, että eipä oikein moni tosissaan ole kiinnostunut Lindan ikäisestä naisesta, vaikka olisi minkä näköinen tahansa. Ehkä joku vanhempi. No ehkä jotkut tykkäävät katsella, mutta eivät sitten muuta. Joo ja itse en ole enää pitkään aikaan ole ollut kiinnostunut siitä, että joku kuolaa perääni. Olen ollut aika kaunis aina ja edelleenkin, mutta kyllä tiedostan, ettei kukaan nuori tyyppi oikeasti ole minusta kiinnostunut. Ehkä yhden illan voisi katsoa, vanha mikä vanha, vaikka kuinka olisi laiteltu.
Onhan se ollut luonnonkaunis tietysti, mutta nyt on liian muokattu naama mun mielestä - mutta sopii tuohon hänen tyyliin kyllä.
Se on vaatinut vain kirurgiaa, muovia ja kuolemanvakavan syömishäiriön. Tuotako pitäisi ihailla?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli tosi beibe! Pääsi Baywatchiin vierailevaksi tähdeksi 👍
No sinne pääsi kuka tahansa vaaleilla hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakas, kaunis, miellyttävä käytös -- mitä vielä voi nainen olla (+ upea äiti ja vaimo).
Mistä me tiedämme, millainen hän on vaimona ja äitinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä tiedä, nauttivatko nuo Erika ja Linda olostaan, mutta tekevät mistä maksetaan? En ainakaan itse usko, että kovinkaan moni mies olisi minusta kiinnostunut, jos olisin 56 ja olisin tuon näköinen. Enkä kyllä välittämättä tykkäisikään, että en saisi olla rauhassa.
Saathan sinä olla rauhassa miehiltä, kun sanot ettet usko, että kovinkaan moni mies olisi sinusta kiinnostunut. Kirjoitat täysin epäloogisesti! 🙄
No tarkoitan sitä, että eipä oikein moni tosissaan ole kiinnostunut Lindan ikäisestä naisesta, vaikka olisi minkä näköinen tahansa. Ehkä joku vanhempi. No ehkä jotkut tykkäävät katsella, mutta eivät sitten muuta. Joo ja itse en ole enää pitkään aikaan ole ollut kiinnostunut siitä, että joku kuolaa perääni. Olen ollut aika kaunis aina ja edelleenkin, mutta kyllä tiedostan, ettei kukaan nuori tyyppi oikeasti ole minusta kiinnostunut. Ehkä yhden illan voisi katsoa, vanha mikä vanha, vaikka kuinka olisi laiteltu.
Sitähän sinä et voi tietää! Onnea kun olet ollut ja olet edelleen niiiin kaunis, mutta päässyt miehistä eroon! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli tosi beibe! Pääsi Baywatchiin vierailevaksi tähdeksi 👍
No sinne pääsi kuka tahansa vaaleilla hiuksilla.
Ai? Niinhän sen täytyy olla! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli tosi beibe! Pääsi Baywatchiin vierailevaksi tähdeksi 👍
No sinne pääsi kuka tahansa vaaleilla hiuksilla.
Silarit (tai omat aidot terhakat ja suht isot rinnat) ja timmi kroppa näköjään vaadittiin. Blondi ei ole sama asia kuin kaunis naamaltaan.
Alexandra Paul taisi olla ainoa pienirintainen nainen sarjassa.
MIKÄ TEITÄ VAIVAA!!!! Erikan ulkonäköä myös räävittiin, ja hän joutui sairauslomalle. Ei ole kuulkaan silloin tuloja lainkaan, kuten muilla sairauslomansa aikana. KEHORAUHA kuuluu kaikille. Jokainen tietää Lindan taustan syömishäiriöineen, joten lopettakaa jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä tiedä, nauttivatko nuo Erika ja Linda olostaan, mutta tekevät mistä maksetaan? En ainakaan itse usko, että kovinkaan moni mies olisi minusta kiinnostunut, jos olisin 56 ja olisin tuon näköinen. Enkä kyllä välittämättä tykkäisikään, että en saisi olla rauhassa.
Saathan sinä olla rauhassa miehiltä, kun sanot ettet usko, että kovinkaan moni mies olisi sinusta kiinnostunut. Kirjoitat täysin epäloogisesti! 🙄
No tarkoitan sitä, että eipä oikein moni tosissaan ole kiinnostunut Lindan ikäisestä naisesta, vaikka olisi minkä näköinen tahansa. Ehkä joku vanhempi. No ehkä jotkut tykkäävät katsella, mutta eivät sitten muuta. Joo ja itse en ole enää pitkään aikaan ole ollut kiinnostunut siitä, että joku kuolaa perääni. Olen ollut aika kaunis aina ja edelleenkin, mutta kyllä tiedostan, ettei kukaan nuori tyyppi oikeasti ole minusta kiinnostunut. Ehkä yhden illan voisi katsoa, vanha mikä vanha, vaikka kuinka olisi laiteltu.
Sitähän sinä et voi tietää! Onnea kun olet ollut ja olet edelleen niiiin kaunis, mutta päässyt miehistä eroon! 😁
Kiitos! Niin eihän juuri mikään ihan varmaa ole. Elä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli tosi beibe! Pääsi Baywatchiin vierailevaksi tähdeksi 👍
No sinne pääsi kuka tahansa vaaleilla hiuksilla.
En minä ainakaan päässyt.
Ap
Mihin Lindan kulmakarvat on kadonneet?