Miksi niin usein miehet preferoivat koiria ja naiset kissoja?
Poikkeuksia on mutta näin se enimmäkseen usein menee.
Kommentit (87)
Olen nainen ja mulla ei ole koskaan ollut koira tai kissaa, ainoastaan kaneja. Olen vähän kani itsekin, siksi koen yhteenkuuluvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tykkää itsenäisistä, omat rajansa asettavista ei alistujista.
Tämä.
Lisäksi on tutkittu ja todettu, että kissan omistajat ovat älykkäämpiä.
https://www.psychologicalscience.org/news/studies-show-cat-people-are-s…
Kissaa ei muuten oteta, vaan kissa päättää kehen luottaa. Mun kissat on luonnostaan vältelleet miehiä, mikä on viisauden merkki. Niin minäkin teen.
N
ÄO 154
Koiran omistajat rakastavat sitä tyhmän koiran harjoittamaa liehittelyä ja palvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Kissaa ei muuten oteta, vaan kissa päättää kehen luottaa. Mun kissat on luonnostaan vältelleet miehiä, mikä on viisauden merkki. Niin minäkin teen.
N
ÄO 154
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset joilla on kissa kaatavat kermaa pimppiinsä ja antavat kissan nuolla sitä karhealla kielellään.
Taidat olla yhtä seksikäs ja älykäs kuin ideologinen ja incel-veljesi Otto Julius Oittinen (Tampereella naista päähän potkinut tissiposkinen, leuaton uusnatsi, s. 1998) Kuva löytyy nimellä.
Kissan kieli on raastin. Sillä kissa irrottaa lihan luista, incelit. Kannattaa ottaa tosiasioista selvää ettei munaa itseään.
Mutta mitä voi odottaa miesvauvalta, joka antaa koiran nuolla naamaansa heti sen jälkeen kun koira on nuollut oman perseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
N
ÄO 154
😂😂😂
Yhyy, en saa pillua vaikka kaiken valveillaoloaikani vihaan naisia vauva.fissä yhyyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen kissa ihminen, olen 50v melko "äijätyyppinen" mieshenkilö, erotessani vaimon kanssa sovittiin että minä otan Viirun, akka sai sai auton ja pesukoneen, minulla on Viiru🙂!
Vau, oot kiva ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aika monta kissa miestä. Jotkut vielä lässyttää kunnolla sille katolle ja on ties mitä lempinimeä :D
Ne miehet onkin muita miehiä fiksumpia ja hottiksia.
Uusnasuillahan on se hakattu, korvat luimussa ja selkä köyryssä vaappuva nälkiintynyt Schäfer, joka pitäisi lopettaa kärsimyksistään. Tai pitbull, joka eräänä kauniina päivänä haukkaa uusnasulta puolet naamasta irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluu nöyrän alamaisen. Naiset haluaa vertaisen.
En haluaisi olla vertainen raatoja kuljettavan ja eläimiä huvikseen tappavan kanssa. Ihminen on ihmisen vertainen.
Kissa ei tapa mitään eläimiä jos ulkoilutat sen laillisesti eli kotipihan ulkopuolella vain valvotusti ja hallinnassa ollessa. Toki joku sudenkorento, sammakko tai hiirulainen saattaa siltikin saaliiksi joutua, mutta suurin osa kyllä pelastuu. Omat kissat, kaikkiaan 8kpl, eivät koskaan yhtään lintua, jäniksen poikasta, oravaa tai jyrsijää tappaneet ellei joku päästäinen päässyt ulkotarhaan eksymään.
Sekarotuinen terrierityyppinen kuitenkin tappoi kaiken minkä kiinni sai jos pääsi livahtamaan omille teille. Monet koirat, eikä vain metsästysrodut, sen sijaan saattavat tappaa luonnon eläinten lisäksi myös kissoja, kaneja, kanoja ja muuta siipikarjaa, jopa toisia koiria.
Ulkoiluta kissasi ja koirasi taluttimessa jollei ne tottele sua 100%.
Olen nainen ja tykkään koirista. Ei tulisi mieleenkään ottaa kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aika monta kissa miestä. Jotkut vielä lässyttää kunnolla sille katolle ja on ties mitä lempinimeä :D
Ne miehet onkin muita miehiä fiksumpia ja hottiksia.
Uusnasuillahan on se hakattu, korvat luimussa ja selkä köyryssä vaappuva nälkiintynyt Schäfer, joka pitäisi lopettaa kärsimyksistään. Tai pitbull, joka eräänä kauniina päivänä haukkaa uusnasulta puolet naamasta irti.
No varmaankin kommunistipiireissä tuollainen "mies" voi olla suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
N
ÄO 154
Kun kerran älykkyysosamääräsi on noin korkea niin kerroppa meille osaatko sinä laittaa kengät itse jalkaasi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluu nöyrän alamaisen. Naiset haluaa vertaisen.
En haluaisi olla vertainen raatoja kuljettavan ja eläimiä huvikseen tappavan kanssa. Ihminen on ihmisen vertainen.
Mikään eläin ei tapa muita elukoita huvikseen niin paljon kuin ihminen. Olet siis sopivassa porukassa.
En oikein koe että koiran käskyttäminen, alistaminen tai isännän palvominen olisi minulle mikään juttu. Koirani kyllä tukeutuu minuun paljon mutta se on huono oppimaan. Ehkä siinä on se yhteys. Koiraan saa yhteyden. Kisaan saa yhteyden vain tonnikalapurkin kautta.
Kissaa just yleensä kutsutaankin ihnisen parhaaksi ystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Koiran voi alistaa perheen alimmaiseksi, siksi miehet tykkäävät koirista. Koira on tottelevainen ja miellyttämisen haluinen eikä sillä ole omaa tahtoa, siksi miehet tykkäävät koirista. Koira on aina valpas palvelemaan ja vaikka uhraamaan henkensä miehen edessä. Naiset tykkäävät kissoista, koska kissoilla on oma tahto eikä niitä voi kouluttaa samalla tavalla omaksi orjakseen. Naisena sanoisin, että pidän koirista paljon, mutta kissoista pidän vähän enemmän koska kissa myös huolehtii itsestään paremmin kuin koira joka juoksee päättömänä ja sitä pitää komentaa ja kouluttaa.
Naiset on perässävedettäviä ilman omaa tahtoa tosiaan.Jonkun muun pitäisi aina kertoa mitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
En oikein koe että koiran käskyttäminen, alistaminen tai isännän palvominen olisi minulle mikään juttu. Koirani kyllä tukeutuu minuun paljon mutta se on huono oppimaan. Ehkä siinä on se yhteys. Koiraan saa yhteyden. Kisaan saa yhteyden vain tonnikalapurkin kautta.
Onko näin ajattelevilla koskaan ollut kissoja tai oletteko edes nähneet sellaisia tai tarkkailleet niiden käytöstä? Siis miten niin ei saa yhteyttä? Kaikki kissani ovat olleet perskärpäsiä, jotka tulevat syliin rapsuteltaviksi ja huutavat suljetun oven takana, jos olen toisella puolella. Ruokkimisen kautta tuleva yhteys kuuluu totta kai asiaan, mutta sama juttuhan se on koirien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on preferointi?
Valita arvo- tai tärkeysjärjestys asioille.
Naisille vinkki. Ota mies joka tykkää kissoista tai omistaa sellaisen.
Pääset kissaksi ja saat olla vapaa ja itsenäinen. Koiraksi et varmaan halua.