Miksi niin usein miehet preferoivat koiria ja naiset kissoja?
Poikkeuksia on mutta näin se enimmäkseen usein menee.
Kommentit (46)
Tiedän aika monta kissa miestä. Jotkut vielä lässyttää kunnolla sille katolle ja on ties mitä lempinimeä :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tykkää itsenäisistä, omat rajansa asettavista ei alistujista.
Tämä.
Kissan omistava mies nähdään jotenkin heikkona ja maaseudun peräkammarinpoikana joka viihtyy omissa oloissaan.
Koiran voi alistaa perheen alimmaiseksi, siksi miehet tykkäävät koirista. Koira on tottelevainen ja miellyttämisen haluinen eikä sillä ole omaa tahtoa, siksi miehet tykkäävät koirista. Koira on aina valpas palvelemaan ja vaikka uhraamaan henkensä miehen edessä. Naiset tykkäävät kissoista, koska kissoilla on oma tahto eikä niitä voi kouluttaa samalla tavalla omaksi orjakseen. Naisena sanoisin, että pidän koirista paljon, mutta kissoista pidän vähän enemmän koska kissa myös huolehtii itsestään paremmin kuin koira joka juoksee päättömänä ja sitä pitää komentaa ja kouluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän aika monta kissa miestä. Jotkut vielä lässyttää kunnolla sille katolle ja on ties mitä lempinimeä :D
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ohhoh. A l f a onkin täällä kielletty sana.
Vierailija kirjoitti:
Koiran voi alistaa perheen alimmaiseksi, siksi miehet tykkäävät koirista. Koira on tottelevainen ja miellyttämisen haluinen eikä sillä ole omaa tahtoa, siksi miehet tykkäävät koirista. Koira on aina valpas palvelemaan ja vaikka uhraamaan henkensä miehen edessä. Naiset tykkäävät kissoista, koska kissoilla on oma tahto eikä niitä voi kouluttaa samalla tavalla omaksi orjakseen. Naisena sanoisin, että pidän koirista paljon, mutta kissoista pidän vähän enemmän koska kissa myös huolehtii itsestään paremmin kuin koira joka juoksee päättömänä ja sitä pitää komentaa ja kouluttaa.
Tähän lisäisin, että koira palvoo isäntäänsä. Se on se juju. Jotkut miehet ovat kasvaneet aikuisiksi eivätkä tarvitse palvojaa ja ehdotonta kuuliaisuutta. Usein sanotaan, että ei tykätä kissasta, koska se on peto. Petohan koirakin on. Tappaa vuosittain monta ihmistä. Koskaan en ole kuullut kissan tappaneen ihmisiä.
Kaikki mieheni ovat pitäneet koirista/ halunneet koiran, mutta muuttuneet kissarakkaiksi ollessaan kanssani. Kukaan ei rakasta kissaa niin paljon kuin mies, joka sanoo ettei halua kissaa. Sen jälkeen, kun kissa tulee taloon, mies ja kissa muodostavat symbioosin sohvalle, johon ei kukaan pääse enää väliin.
Koira on AINOA oikea lemmikki ja perheenjäsen! Kissat kuuluu roskiin.
Oma kaverimieheni oli aikanaan 110% kissafani. Yritin tämä vikaa hänestä vuosien ajan kitkeä. Sitten rakastui koiraharrastajaan ja jo myönsi minullekin että oikeassa olin. Koirat todella OVAT parempia kuin kissat.
Koira on älykäs olento joka ymmärtää ja oppii koulutuksen, ,kissa taas tyhmä koska ei tottele vaan toimii miten sattuu - aivan kuten naisetkin ja siten kaikki meneekin vituralleen.
Olen kissa ihminen, olen 50v melko "äijätyyppinen" mieshenkilö, erotessani vaimon kanssa sovittiin että minä otan Viirun, akka sai sai auton ja pesukoneen, minulla on Viiru🙂!
Vierailija kirjoitti:
Olen kissa ihminen, olen 50v melko "äijätyyppinen" mieshenkilö, erotessani vaimon kanssa sovittiin että minä otan Viirun, akka sai sai auton ja pesukoneen, minulla on Viiru🙂!
EPÄMIES!
Sukupuolitaudit ovat lähtöisin eläinmaailmasta. Kuppa, tippuri, klamydia, aids jne. Eivätkä naiset niitä ole ihmiskunnalle hankkineet. Miehet panevat kaikkea mikä liikkuu. Laamoja, sikoja, apinoita, kaikkea.
Ettei totuus unohtuisi.
Koiraa voi käskyttää. Miehet ovat aivan tavattoman hierarkiankipeitä olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Kissan omistava mies nähdään jotenkin heikkona ja maaseudun peräkammarinpoikana joka viihtyy omissa oloissaan.
Itse näen itsevarmana. Ei tarvii jatkella mulkkua tai pönkitellä. Kun ei oo epävarma mieheydestään niin voi ottaa kissan jos haluaa ja lässyttää sille nii paljon kun sielu sietää.
Koira ovat mulcun jatke