Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää siitä että työkaverit puhuvat mulle töissä arjestaan ja elämästään

Vierailija
16.05.2026 |

Käyn töissä vain jotta voin matkustella. En halua kuulla lasten vatsataudeista ja äitienpäiväkahveista mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se Karpolla on asiaa -ohjelmassa aikoinaan käsitelty Tornionjokilaakson Grönforssien perhe olisi tullut ketjuun solvaamaan ap:ta.

Vierailija
22/27 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Ja taas alkaa se vuodenaika, kun aletaan rankuttamaan aftereille... Huoh, antakaa ihmisen olla rauhassa ja etsikää ystävät vapaa-ajalta, niin ei tarvitse kollegoita häiritä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen työkaveri teki kremppapäivityksen joka päivä ensimmäiseksi kun nähtiin. Jatkoi niitä kremppauutisiaan monesti myöhemminkin työpäivän aikana. Joka vtun päivä. Oli niitä kremppoja muillakin, eivät vaan jauhaneet niistä lakkaamatta.

Vierailija
24/27 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus työkaveri, jota en mitenkään voinut vältellä ja hän puhui ihan taukoamatta lapsestaan. Työpäivät oli ihan kärsimystä ja olin varma, että jonain päivänä oikeasti räjähdän. 

Kai te nyt töitäkin teitte? Mikä työ on semmoinen, jossa voi koko ajan puhua omiaan? 

Vierailija
25/27 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pahana, jos joskus sivutaan omia asioita, mutta ne kollegat, jotka jäävät jauhamaan näitä ja puhuvat usein ja pitkästi jostain remonteistaan ja lastensa kouluasioista ja veljen vaimon sairauksista ovat kyllä piina sielulle.  Miten ihmeessä voit kuvitella, että nämä kiinnostavat minua? Lapsesi sai kasin bilsan kokeesta. No ok. 

Vierailija
26/27 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini jauhaa kalastuksesta, joka päivä. Olen kurkkuani myöden täynnä, eikä jää edes puheen tasolle vaan töihin tuodaan myös viimeisimmät vaappu hankinnat nähtäväkseni! Ja etten vain unohda, saan myös vapaa-ajallani kuvia saaduista saaliista.. "Oi luoja, ota minut jo pois täältä! "

Vierailija
27/27 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulpat korviin ja keskity töihisi. Voit myös sanoa tyypille, ettet ehdi nyt kuunnella. Näitä asioita oppii kun opettelee.

Hölöttäjät voisivat vaieta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi