Iltasanomat: Parikymppisenä suuret rinnat alkoivat haitata Martan elämää entistä enemmän.
"Sinä kesäiltana parikymppinen Martta Lampikoski oli ystäviensä kanssa viettämässä hauskaa bileiltaa. Hyvin pian tunnelma muuttui hämmentyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Martalla oli yökerhossa yllään olkaimeton toppi, kuten monella muullakin baarissa olevalla.– Portsari tuli luokseni ja sanoi ärhäkästi, että nyt laitat jotain tuohon päälle tai hän heittää minut baarista ulos, Martta muistelee."
Tässä 57v nainen, jonka rinnat olleet aina DDD ja myönnän, että eivät aina ole kivat! Ei maratoneja juoksennella, ja epämiellyttäviä huomautuksia olen saanut miehiltä. MUTTA! Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole tullut portsarit sanomaan, että rinnat pitäisi peitellä, ihan itse olen sen osannut tehdä. Olisko kuitenkin niin, että "Martta" on mennyt aika "tyrkkyasu" edellä baariin ja siksi portsari on asiasta huomauttanut? Eli on ollut kiva esitellä suuria rintojaan? Ajttelin vaan, kun tuntui niin epätodelliselta tuo artikkeli.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.
Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.
Jos pienet rinnat ovat paremmat, miksi jotkut naiset kuitenkin niitä implanteilla suurentavat?
Voisiko jopa naisilla olla erilaisia toiveita asioiden suhteen?
Onhan sitä sitten niitäkin, jotka myöhemmin poistattavat implantit, kun ei ne olleetkaan niin kivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät aiheuta. Olen itse pienirintainen, mutta elänyt naisen kanssa, joka on kärsinyt ja itkenyt isojen rintojen aiheuttamaa kipua ja elämän haittaa. Eipä todellakaan ole syytä olla kateellinen. Miksi olla kateellinen kivusta? Oletko sinä kateellinen syöpäsairaille?
Joo hyvä, vertaa isoja tissejä syöpään. Syövänkin jotkut tarkoituksella hankkivat ulkonäkösyistä.
Liian isot tissit on terveyshaitta.
Eikä ole.
Eikä siks'toiseen liian isoja daisareita ole olemassakaan.
Unski Daisarifiili
Siitä vaan kasvattamaan isot manboobsit niin tiedät miltä tuntuu.
Ei ollenkaan sama asia, ihan eri ja vastaväitteeksi soveltumaton heitto: ei miehellä kuulukaan olla mitään "manboobseja" eikä daisareita, ja jos miehellä sellaiset ovat, ne johtuvat massiivisesta ylipainosta / lihavuudesta ja ovat sekä ne manboobsit että sen alkuperäinen syy, molemmat eroottista jännitettä laskevia ominaisuuksia (voisipa sanoa jopa t-a-p-p-a-v-i-a ominaisuuksia mutta tuo t-kirjaimella alkava "exterminointia" tarkoittava sana on ainakin vielä hiljattain kuulunut sensurointirobotin kieltosanalistaan), ja sellaisina ns. "manboobsit" ovat seksuaalisessa näkökulmassa dysfunktio.
Sitävastoin naisen daisarit ovat eroottiset, ne ilmentävät hedelmällisyyttä sekä seksuaalista vetovoimaa, ja naisen terveeseen vartaloon kuuluvat näkyvät daisarit.
Naisella daisarit eivät ole sairaus - vaan päinvastoin ne ovat "terveys". Tämä näyttää palstan pikkutisuliineille ja eff-ministeille olevan epäselvää.
Miehellä - noita naisen valtavia daisareita - vastaa hirmuiso heppi: sellainen oikein mahoton jättimolo.
Ja sellainen minulle kyllä kelpaisi - kiitos vaan!
Mutta arvoisa yllä kirjoittanut: miten sellainen kasvatetaan? Haluaisin aloittaa heti.
Unski Daisarifiili
Jos naisten isoja rintoja verrataan vastaavasti miehille sehän on sitten iso meisseli. Kuka sitä haluaisi pienentää?
Ne miehet joilla on poikkeuksellisen iso meisseli eivät yleensä ole siihen tyytyväisiä.
Olet ymmärtänyt väärin. me miehet joilla on poikkeuksellisen iso niin kärsii parisuhteen puutteesta yhtälailla kuin muutkin miehet.
-Mies jolla on 21,52 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.
Jos pienet rinnat ovat paremmat, miksi jotkut naiset kuitenkin niitä implanteilla suurentavat?
Voisiko jopa naisilla olla erilaisia toiveita asioiden suhteen?
Onhan sitä sitten niitäkin, jotka myöhemmin poistattavat implantit, kun ei ne olleetkaan niin kivat.
Yleisin syy implanttien poistolle on se että elimistö alkaa hylkimään niitä.
Toinen asia jota moni ei tiedä on se että ne pitää joka tapauksessa vaihtaa 10 vuoden välein. mitä se tekee iholle kun sitä jatkuvasti avataan?
Rasvasiirto on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suuririntainen ei saisi käyttää samoja vaatteita kuin muut? Joku peittävä poolokaulus saa rinnat näyttämään entistä suuremmilta.
Peittävän paidan ei tarvitse olla poolopaita.
Olispa erittäin povekas nainen kumppanina jolle voisi ostaa tukevia rintaliivejä jotta hänellä olisi helpompi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naisilla murheet.
T. Veeti 194 kg.
Kyllä on naisilla murheet.