Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomat: Parikymppisenä suuret rinnat alkoivat haitata Martan elämää entistä enemmän.

Vierailija
16.05.2026 |

"Sinä kesäiltana parikymppinen Martta Lampikoski oli ystäviensä kanssa viettämässä hauskaa bileiltaa. Hyvin pian tunnelma muuttui hämmentyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Martalla oli yökerhossa yllään olkaimeton toppi, kuten monella muullakin baarissa olevalla.– Portsari tuli luokseni ja sanoi ärhäkästi, että nyt laitat jotain tuohon päälle tai hän heittää minut baarista ulos, Martta muistelee."

Tässä 57v nainen, jonka rinnat olleet aina DDD ja myönnän, että eivät aina ole kivat! Ei maratoneja juoksennella, ja epämiellyttäviä huomautuksia olen saanut miehiltä. MUTTA! Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole tullut portsarit sanomaan, että rinnat pitäisi peitellä, ihan itse olen sen osannut tehdä. Olisko kuitenkin niin, että "Martta" on mennyt aika "tyrkkyasu" edellä baariin ja siksi portsari on asiasta huomauttanut? Eli on ollut kiva esitellä suuria rintojaan? Ajttelin vaan, kun tuntui niin epätodelliselta tuo artikkeli.

Kommentit (407)

Vierailija
381/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, liian isot rinnat vanhentaa ja lihottaa. Sopusuhtaisuus aina viehättävintä. Siksi välillä ihmettelen kun esim. todella pieni ja siro nainen haluaa laittaa valtavat silikonit - siitä on sopusuhtaisuus kaukana. Ja ei, tämä ei ole kateellisen panettelua. Olen oikein tyytyväinen rintohini ja ne ovat hyvässä suhteessa muuhun kroppaani.

Jaa, no mulla on yläosa ja alaosa eri paria, kun on pieni perse ja luomut jättirinnat. 35 v. syntymäpäivänä minut arvioitiin 17 vuotiaaksi. Että elele missä kateellisissa vihaharhoissa hyvänsä toivoen muille pahaa. Itse elelen maailmassa, jossa miehet kuolaavat (en erityisesti pidä siitä) ja minua luullaan nuoremmaksi kuin olen. 

T. kauniiksi ja söpöksi kehuttu 

Vierailija
382/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.

Eivät aiheuta. Olen itse pienirintainen, mutta elänyt naisen kanssa, joka on kärsinyt ja itkenyt isojen rintojen aiheuttamaa kipua ja elämän haittaa. Eipä todellakaan ole syytä olla kateellinen. Miksi olla kateellinen kivusta? Oletko sinä kateellinen syöpäsairaille?

Joo hyvä, vertaa isoja tissejä syöpään. Syövänkin jotkut tarkoituksella hankkivat ulkonäkösyistä.

Liian isot tissit on terveyshaitta.

Eikä ole.

Eikä siks'toiseen liian isoja daisareita ole olemassakaan.

Unski Daisarifiili

Siitä vaan kasvattamaan isot manboobsit niin tiedät miltä tuntuu. 

Ei ollenkaan sama asia, ihan eri ja vastaväitteeksi soveltumaton heitto: ei miehellä kuulukaan olla mitään "manboobseja" eikä daisareita, ja jos miehellä sellaiset ovat, ne johtuvat massiivisesta ylipainosta / lihavuudesta ja ovat sekä ne manboobsit että sen alkuperäinen syy, molemmat eroottista jännitettä laskevia ominaisuuksia (voisipa sanoa jopa t-a-p-p-a-v-i-a ominaisuuksia mutta tuo t-kirjaimella alkava "exterminointia" tarkoittava sana on ainakin vielä hiljattain kuulunut sensurointirobotin kieltosanalistaan), ja sellaisina ns. "manboobsit" ovat seksuaalisessa näkökulmassa dysfunktio.

Sitävastoin naisen daisarit ovat eroottiset, ne ilmentävät hedelmällisyyttä sekä seksuaalista vetovoimaa, ja naisen terveeseen vartaloon kuuluvat näkyvät daisarit.

Naisella daisarit eivät ole sairaus - vaan päinvastoin ne ovat "terveys". Tämä näyttää palstan pikkutisuliineille ja eff-ministeille olevan epäselvää.

Miehellä - noita naisen valtavia daisareita - vastaa hirmuiso heppi: sellainen oikein mahoton jättimolo.

Ja sellainen minulle kyllä kelpaisi - kiitos vaan!

Mutta arvoisa yllä kirjoittanut: miten sellainen kasvatetaan? Haluaisin aloittaa heti.

Unski Daisarifiili

Minulla on H-kuppi. Rintani eivät ilmennä seksuaalisuuttani, koska olen aseksuaali. Miesten ensimmäinen oletus on, että suuririntaisena olisin joku seksihullu vamppaaja. En ole, en ole nussinut ensimmäistäkään kertaa. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa seksihommiin. Lopettakaa ihmisten arvostelu rintojen koon mukaan ja jättäkää rinnakkaat rauhaan. Omat rinnat voitte hakea klinikalta ja koon voitte valita itse. Miehet ovat tyhmiä, kun eivät hae omia rintoja.

Omat rinnat eivät ole edes läheskään kaikille seksuaalisille naisille osa omaa seksuaalisuutta sen enempää kuin vaikka korvat tai varpaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, liian isot rinnat vanhentaa ja lihottaa. Sopusuhtaisuus aina viehättävintä. Siksi välillä ihmettelen kun esim. todella pieni ja siro nainen haluaa laittaa valtavat silikonit - siitä on sopusuhtaisuus kaukana. Ja ei, tämä ei ole kateellisen panettelua. Olen oikein tyytyväinen rintohini ja ne ovat hyvässä suhteessa muuhun kroppaani.

Jaa, no mulla on yläosa ja alaosa eri paria, kun on pieni perse ja luomut jättirinnat. 35 v. syntymäpäivänä minut arvioitiin 17 vuotiaaksi. Että elele missä kateellisissa vihaharhoissa hyvänsä toivoen muille pahaa. Itse elelen maailmassa, jossa miehet kuolaavat (en erityisesti pidä siitä) ja minua luullaan nuoremmaksi kuin olen. 

T. kauniiksi ja söpöksi kehuttu 

Olet unelmanainen! IIHAANA !!!

Kroppasi on aivan ihanteellista tyyppiä, täydellinen!

Onnellinen se mies, joka Sinut on saanut / saa!

Unski Daisarifiili

Vierailija
384/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian suuret rinnat voivat aiheuttaa terveysongelmien lisäksi myös ammatillisia ongelmia. Itselläni pianistina suuret rinnat olivat tiellä, kun lyhytkätisenä yritin ylettää pianon ääripäihin. Mitä sitten tekeekään vaikka sairaanhoitajan tai varsinkin lähihoitajan ammatissa, jossa ollaan vähän väliä lähes rinnat asiakkaan naamassa kiinni??

Menkää naiset ihmeessä leikkaukseen silloin, kun rintojen koosta on todellista vaivaa, älkääkä välittäkö miesten pöljistä seksuaalisessa mielessä esitetyistä leikkausten vähättelyistä. 

Kaikkea sitä saakin lukea. Et taatusti ole pianoa koskaan soittanutkaan saati että olisit pianisti. 

Vierailija
385/407 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, että miehet kuvittelevat heidän mielipiteellään olevan vaikutusta naisten rintojen pienennysleikkaukseen. Tunnen kaksi naista, jotka ovat saaneet Kelan kustannuksella pienennysleikkauksen ja molemmat päätyivät leikkaukseen KIPUJEN vuoksi. Pitää olla aika vajaa, jos ei ymmärrä isojen rintojen aiheuttamaa kipua. Ok, useatkin naiset ovat hankkineet suuret rinnat leikkauksilla, mutta oikeasti, pitääkö kukaan mies TAI nainen näitä naisia terveinä ja normaaleina?

Toivottavasti näitä feministien sairaita leikkauksia ei makseta verorahoista. Täytyy olla kyllä aika massiiviset hinkit jos selkä kipeytyy tyyliin 20 kiloa. Samaan aikaan syöpäpotilaat ei saa hoitoa laitetaan buranaa napsimaan kotiin.

Hoidetaanhan julkisella miesten erektiovaivoja, maksakirrooseja ja haimatulehduksiakin. Miesten väkivallan aiheuttamista vammoista puhumattakaan.

Haimatulehdus on aina mahdollisesti henkeä uhkaava. Ei sitä minnekään yksityiselle mennä hoidattamaan. Niissä kivuissa tuskin kukaan saa edes aikaa varattua puhumattakaan paikalle saapumisesta omin avuin.

Vierailija
386/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät aiheuta. Olen itse pienirintainen, mutta elänyt naisen kanssa, joka on kärsinyt ja itkenyt isojen rintojen aiheuttamaa kipua ja elämän haittaa. Eipä todellakaan ole syytä olla kateellinen. Miksi olla kateellinen kivusta? Oletko sinä kateellinen syöpäsairaille?

Oler siis lattarintainen surkimus ja lesbo.

Vierailija
387/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.

Paitsi miesten houkuttelussa.

Ei pidä edes paikkaansa. Joku kuolaava pervo on ihan eri asia kuin normaali mies 

Vierailija
388/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat haittaavat kaikkea harrastamista ja liikkumista.  Ihan kaikkea. Ei ihme, että nuori ihminen haluaa sellaisista eroon  

Vierailija
389/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat voi olla se ainoa hyvä puoli koko ihmisessä. Eli kannattaa miettiä kahdesti jos haluaa niistä eroon.

En osaa kuvitella tilannetta, jossa ajattelisin, että onpa tuossa täyspaska ihminen, mutta kun sillä on isot rinnat, niin me voidaan ystävystyä. Jos sinä valkkaat ystäväsi heidän rintojen koon perusteella, niin kerro, millaista teidän ystävyys on.

Kiihkeää ja hikistä.

Vierailija
390/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet tosiaan noin pinnallisia, että naisen tärkein tehtävä on täyttää heidän kauneusihanteensa, naisten terveydestä ja elämänlaadusta riippumatta?

Tähän perustuu mm. meikkiteollisuus.

Vierailija
391/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä, vertaa isoja tissejä syöpään. Syövänkin jotkut tarkoituksella hankkivat ulkonäkösyistä.

Eikä ole.

Unski Daisarifiili

Ei ollenkaan sama asia, ihan eri ja vastaväitteeksi soveltumaton heitto: ei miehellä kuulukaan olla mitään "manboobseja" eikä daisareita, ja jos miehellä sellaiset ovat, ne johtuvat massiivisesta ylipainosta / lihavuudesta ja ovat sekä ne manboobsit että sen alkuperäinen syy, molemmat eroottista jännitettä laskevia ominaisuuksia (voisipa sanoa jopa t-a-p-p-a-v-i-a ominaisuuksia mutta tuo t-kirjaimella alkava "exterminointia" tarkoittava sana on ainakin vielä hiljattain kuulunut sensurointirobotin kieltosanalistaan), ja sellaisina ns. "manboobsit" ovat seksuaalisessa näkökulmassa dysfunktio.

Sitävastoin naisen daisarit ovat eroottiset, ne ilmentävät hedelmällisyyttä sekä seksuaalista vetovoimaa, ja naisen terveeseen vartaloon kuuluvat näkyvät daisarit.

Naisella daisarit eivät ole sairaus - vaan päinvastoin ne ovat "terveys". Tämä näyttää palstan pikkutisuliineille ja eff-ministeille olevan epäselvää.

Miehellä - noita naisen valtavia daisareita - vastaa hirmuiso heppi: sellainen oikein mahoton jättimolo.

Mutta arvoisa yllä kirjoittanut: miten sellainen kasvatetaan? Haluaisin aloittaa heti.

Unski Daisarifiili

Jos naisten isoja rintoja verrataan vastaavasti miehille sehän on sitten iso meisseli. Kuka sitä haluaisi pienentää?

Vierailija
392/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian suuret rinnat voivat aiheuttaa terveysongelmien lisäksi myös ammatillisia ongelmia. Itselläni pianistina suuret rinnat olivat tiellä, kun lyhytkätisenä yritin ylettää pianon ääripäihin. Mitä sitten tekeekään vaikka sairaanhoitajan tai varsinkin lähihoitajan ammatissa, jossa ollaan vähän väliä lähes rinnat asiakkaan naamassa kiinni??

Menkää naiset ihmeessä leikkaukseen silloin, kun rintojen koosta on todellista vaivaa, älkääkä välittäkö miesten pöljistä seksuaalisessa mielessä esitetyistä leikkausten vähättelyistä. 

Jos on isot rinnat silloin voi  jäädä kotiäidiksi.

Vierailija
393/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä edes paikkaansa. Joku kuolaava pervo on ihan eri asia kuin normaali mies 

Tarkoitat varmaan normaalilla miehellä homoseksuaalia?

Vierailija
394/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat haittaavat kaikkea harrastamista ja liikkumista.  Ihan kaikkea. Ei ihme, että nuori ihminen haluaa sellaisista eroon  

seksin harrastamista?

Vierailija
395/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa vain vääränlaisia miehiä kimppuunsa, just niitä laarin pohjimmaisia. 

Päinvastoin. Pikkutissisenä naisena sitä houkuttelee vain pedareita. Kypsä mies tykkää isoista tisseistä.

Mies joutuu hyvin pian poliisikuulusteluihin, jos hän tekee päätelmiä naispuolisen iästä rintojen koon perusteella. Valitettavasti moni tyttö on joutunut kokemaan ahdistelua vain siksi, että heille on rinnat kasvaneet aikaisin.

Ne kasvaa murros iässä.

Vierailija
396/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa vain vääränlaisia miehiä kimppuunsa, just niitä laarin pohjimmaisia. 

Päinvastoin. Pikkutissisenä naisena sitä houkuttelee vain pedareita. Kypsä mies tykkää isoista tisseistä.

Mies joutuu hyvin pian poliisikuulusteluihin, jos hän tekee päätelmiä naispuolisen iästä rintojen koon perusteella. Valitettavasti moni tyttö on joutunut kokemaan ahdistelua vain siksi, että heille on rinnat kasvaneet aikaisin.

Ne kasvaa murros iässä.

Tytöillä murrosikä voi alkaa kymmenvuotiaana. 

Vierailija
397/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Mikä taho maksaa palkan?

Vierailija
398/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään poke ei tule valittamaan että naisella liikaa tissivakoa esillä. Tissit houkuttelee miehiä ravintolaan ja miehet tuo rahan. Martta kertoo nyt ihan omia satujaan.

Vierailija
399/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Mikä taho maksaa palkan?

se ei ole ammatti.

Vierailija
400/407 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

Unski Daisarifiili

Unski Daisarifiili

Jos naisten isoja rintoja verrataan vastaavasti miehille sehän on sitten iso meisseli. Kuka sitä haluaisi pienentää?

Ne miehet joilla on poikkeuksellisen iso meisseli eivät yleensä ole siihen tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan