Iltasanomat: Parikymppisenä suuret rinnat alkoivat haitata Martan elämää entistä enemmän.
"Sinä kesäiltana parikymppinen Martta Lampikoski oli ystäviensä kanssa viettämässä hauskaa bileiltaa. Hyvin pian tunnelma muuttui hämmentyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Martalla oli yökerhossa yllään olkaimeton toppi, kuten monella muullakin baarissa olevalla.– Portsari tuli luokseni ja sanoi ärhäkästi, että nyt laitat jotain tuohon päälle tai hän heittää minut baarista ulos, Martta muistelee."
Tässä 57v nainen, jonka rinnat olleet aina DDD ja myönnän, että eivät aina ole kivat! Ei maratoneja juoksennella, ja epämiellyttäviä huomautuksia olen saanut miehiltä. MUTTA! Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole tullut portsarit sanomaan, että rinnat pitäisi peitellä, ihan itse olen sen osannut tehdä. Olisko kuitenkin niin, että "Martta" on mennyt aika "tyrkkyasu" edellä baariin ja siksi portsari on asiasta huomauttanut? Eli on ollut kiva esitellä suuria rintojaan? Ajttelin vaan, kun tuntui niin epätodelliselta tuo artikkeli.
Kommentit (149)
Mulle tehty myös pienennysleikkaus. Elämäni paras päätös! En näytä enää sellaiselta lihavalta tantalta ja voin pukeutua, miten haluan. Ryhti on myös huomattavasti parantunut.
Jos sen poken oli vaikeeta keskittyä töihinsä? Kun ei voinu töitten takia mennä bailuun mukaan ja Marttaa iskemään, näki viisaimmaksi pyytää daisarit piiloon!
Aika outoa, että miehet kuvittelevat heidän mielipiteellään olevan vaikutusta naisten rintojen pienennysleikkaukseen. Tunnen kaksi naista, jotka ovat saaneet Kelan kustannuksella pienennysleikkauksen ja molemmat päätyivät leikkaukseen KIPUJEN vuoksi. Pitää olla aika vajaa, jos ei ymmärrä isojen rintojen aiheuttamaa kipua. Ok, useatkin naiset ovat hankkineet suuret rinnat leikkauksilla, mutta oikeasti, pitääkö kukaan mies TAI nainen näitä naisia terveinä ja normaaleina?
Vierailija kirjoitti:
Jos sen poken oli vaikeeta keskittyä töihinsä? Kun ei voinu töitten takia mennä bailuun mukaan ja Marttaa iskemään, näki viisaimmaksi pyytää daisarit piiloon!
Siinä tapauksessa poke tarvitsee potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.
Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.
🖕
Miksi pitää halventaa toista?
Mitä halventaa? Olen itse isorintainen ja toivoisin, että rintani olisivat pienemmät. En vaan uskalla mennä leikkaukseen.
Ai. Mulla on J-kuppikokoiset tissit ja olen tyytyväinen niihin. Eli pienet ei ole kaikessa paremmat. Puhu omasta puolestasi, älä yleistä.
Löydätkö helposti sopivia vaatteita vai käykö niin, että kun vaate on rintojen kohdalta sopiva, se on muualta teltta?
Vierailija kirjoitti:
Pokeko se päättää miten pukeudutaan baariin. Maailma on täynnä paskapuhetta ei kaikkea pidä ottaa tosissaan. Tuollaisille jutuille pitäänauraa eikä mennä leikkaukseen. Nuori nainen, tulee vielä katumaan tyhmää päätöstä.
Rintojen pienennys ei ole mikään pikkuleikkaus ja lopputuloskaan ei ole aina toivotunlainen, vaikka pienemmät rinnat melko varmasti saakin. Ei ole rohkeus riittänyt leikkaukseen itsellä, vaikka joka päivä kärsin näistä möhkäleistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tehty myös pienennysleikkaus. Elämäni paras päätös! En näytä enää sellaiselta lihavalta tantalta ja voin pukeutua, miten haluan. Ryhti on myös huomattavasti parantunut.
Okei, kiva sulle, mutta itseä vähän ahdistaa tuollainen kielenkäyttö kun olen isorintainen eli ilmeisesti "lihava tantta" sitten 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.
Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.
🖕
Miksi pitää halventaa toista?
Mitä halventaa? Olen itse isorintainen ja toivoisin, että rintani olisivat pienemmät. En vaan uskalla mennä leikkaukseen.
Ai. Mulla on J-kuppikokoiset tissit ja olen tyytyväinen niihin. Eli pienet ei ole kaikessa paremmat. Puhu omasta puolestasi, älä yleistä.
Löydätkö helposti sopivia vaatteita vai käykö niin, että kun vaate on rintojen kohdalta sopiva, se on muualta teltta?
Olen vuosien mittaan oppinut näkemään jo vaatteen mallista mikä sopii ja sellaisia sovitan.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että miehet kuvittelevat heidän mielipiteellään olevan vaikutusta naisten rintojen pienennysleikkaukseen. Tunnen kaksi naista, jotka ovat saaneet Kelan kustannuksella pienennysleikkauksen ja molemmat päätyivät leikkaukseen KIPUJEN vuoksi. Pitää olla aika vajaa, jos ei ymmärrä isojen rintojen aiheuttamaa kipua. Ok, useatkin naiset ovat hankkineet suuret rinnat leikkauksilla, mutta oikeasti, pitääkö kukaan mies TAI nainen näitä naisia terveinä ja normaaleina?
Mitä tarkoitat sillä, että ovat saaneet Kelan kustannuksella? Tiettyjen kriteerien täyttyessä leikkaukseen pääsee julkiselle puolelle, jossa itsekin kävin. Kustannus oli päiväkirurgisen toimenpidemaksun verran. Jos kriteerit eivät täyty ja haluaa silti leikkaukseen, pitää hakeutua yksityiselle, ja se on tietysti tosi kallista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näitä feministien sairaita leikkauksia ei makseta verorahoista. Täytyy olla kyllä aika massiiviset hinkit jos selkä kipeytyy tyyliin 20 kiloa. Samaan aikaan syöpäpotilaat ei saa hoitoa laitetaan buranaa napsimaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pokeko se päättää miten pukeudutaan baariin. Maailma on täynnä paskapuhetta ei kaikkea pidä ottaa tosissaan. Tuollaisille jutuille pitäänauraa eikä mennä leikkaukseen. Nuori nainen, tulee vielä katumaan tyhmää päätöstä.
Ei varmasti tule katumaan.
Mot umbo lyhensi kalunsa metrin mittaiseksi koska vaatimuksena oli metrin sl erba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiva sulle, mutta itseä vähän ahdistaa tuollainen kielenkäyttö kun olen isorintainen eli ilmeisesti "lihava tantta" sitten 😑
Kai nyt jokainen oman vartalomallinsa tietää. Toinen näyttää mielestään tantalta ja toinen ei. Yleensä kyllä isot rinnat saavat naisen näyttämään vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti tule katumaan.
Kato sitä kuvaa kun on salilla ei näytä tyytyväiseltä haha! Terapia olisi tullut halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis y.märrä, että tuo kertoja voi olla 150 cm "lihava tantta" vaan sinä 170 cm loukkaannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaiseksi minä itseni mielsin. Ne roikkuvat ylisuuret rinnat saivat minut näyttämään sellaiselta. Jos olet sinut itsesi kanssa, niin tosi hienoa! Minä en ollut. Suurin syy leikkaukseen hakeutumiselle olivat kuitenkin jatkuvat niska-hartiakivut. Ne eivät kokonaan helpottaneet edes salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näitä feministien sairaita leikkauksia ei makseta verorahoista. Täytyy olla kyllä aika massiiviset hinkit jos selkä kipeytyy tyyliin 20 kiloa. Samaan aikaan syöpäpotilaat ei saa hoitoa laitetaan buranaa napsimaan kotiin.
Tiedätkö sinä miltä tuntuu, kun rintaliivien olkaimet pureutuu hartioihin? Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidetaanhan julkisella miesten erektiovaivoja, maksakirrooseja ja haimatulehduksiakin. Miesten väkivallan aiheuttamista vammoista puhumattakaan.
Voi tosiaan olla että en osaa katsoa kuvia oikein, mutta odotin kuvauksen perusteella jotain "rajumpaa" ilmestystä.