Iltasanomat: Parikymppisenä suuret rinnat alkoivat haitata Martan elämää entistä enemmän.
"Sinä kesäiltana parikymppinen Martta Lampikoski oli ystäviensä kanssa viettämässä hauskaa bileiltaa. Hyvin pian tunnelma muuttui hämmentyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Martalla oli yökerhossa yllään olkaimeton toppi, kuten monella muullakin baarissa olevalla.– Portsari tuli luokseni ja sanoi ärhäkästi, että nyt laitat jotain tuohon päälle tai hän heittää minut baarista ulos, Martta muistelee."
Tässä 57v nainen, jonka rinnat olleet aina DDD ja myönnän, että eivät aina ole kivat! Ei maratoneja juoksennella, ja epämiellyttäviä huomautuksia olen saanut miehiltä. MUTTA! Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole tullut portsarit sanomaan, että rinnat pitäisi peitellä, ihan itse olen sen osannut tehdä. Olisko kuitenkin niin, että "Martta" on mennyt aika "tyrkkyasu" edellä baariin ja siksi portsari on asiasta huomauttanut? Eli on ollut kiva esitellä suuria rintojaan? Ajttelin vaan, kun tuntui niin epätodelliselta tuo artikkeli.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo ennen leikkausta-rinnat eivät näytä erityisen suurilta.
Mikä tahansa voi olla korvien välissä mitä vaan jos elää feministiharhassa. Näytti ihan normaaleilta mutta suomessa rinnat leikataan pois kun koetaan epämuodostumana. Miettikää miten sairas maa suomi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.
Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.
Heteromiehet diggaavat isoista tisseistä. Mutta elä sinä vain satumaailmassa.
Mutta naiset elävät 24/7 tissiensä kanssa ja jokainen nainen tietää, että mitä isommat rinnat, sitä hankalampia monet asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕
Miksi pitää halventaa toista?
Mitä halventaa? Olen itse isorintainen ja toivoisin, että rintani olisivat pienemmät. En vaan uskalla mennä leikkaukseen.
Se on suuri leikkaus eikä riskitön. Toipumisaika on myös pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martalla oli kivannäköiset ennen leikkausta.
Kuvasta jo näkee kuinka hankalat tuollaiset roikot on olleet.
Eivät kyllä kuvissa näytä niin mitenkään suurilta tai ikäviltä, mutta toki jos on ollut iho-ongelmia ja muita.
En tiedä millä silmillä sinä noita kuvia katsot, mutta mä ainakin näen jo tuosta rintojen yläosan rakenteesta, että nuo roikkuu. Ja jutussa se kerrotaankin.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaiset feikkiystävät antaneet täyden tuen rintojen pienennysleikkaukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki isotissiset tietää että ei vaan ole mahdollista pukeutua vaikka tuubitoppeihin niin kuin pikkutissiset kaverit ja olla loukkaantunut kun äijät töllää. Ihan turha esittää hämmästynyttä ja sanoa että kun kaverillakin on sama, mikä ero näissä on. Vinkki: ne isot tissit.
On suuri ero tölläämisellä ja sillä, että uhataan poistaa ravintolasta pukeutumisen vuoksi, vaikka on pukeutunut kuin muutkin.
No jos minä ja A-kuppinen kaverini laitettaisiin sama toppi päälle niin kyllä varmaan saisin poistumiskehoituksen. Tosin kyllä tajuan tämän enkä edes yritä pukea päälleni sellaisia yläosoa joita pienempitissiset voivat pukea päälleen. Enkä uhriudu asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕
Minusta olisi kivempi kyllä, että olisi isommat tissit.
Mutta kaikki rasva on kertynyt reisiin senkin edestä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pienet rinnat ovat paremmat, miksi jotkut naiset kuitenkin niitä implanteilla suurentavat?
Nehän on kuin puolikkaat jalkapallot, kovat ja liikkumattomat. En keksi yhtään syytä, miksi joku sellaiset haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaiset feikkiystävät antaneet täyden tuen rintojen pienennysleikkaukselle.
Naisten kehot eivät ole miestä varten. Tietenkin nainen tukee toista naista kivuliaan vaivan hoidossa omien rintojensa koosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kyllä kuvissa näytä niin mitenkään suurilta tai ikäviltä, mutta toki jos on ollut iho-ongelmia ja muita.
En tiedä millä silmillä sinä noita kuvia katsot, mutta mä ainakin näen jo tuosta rintojen yläosan rakenteesta, että nuo roikkuu. Ja jutussa se kerrotaankin.
Myös pie nem pirintaisilla voi olla roikkuva rinta. Ja se on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiset elävät 24/7 tissiensä kanssa ja jokainen nainen tietää, että mitä isommat rinnat, sitä hankalampia monet asiat ovat.
Kyllä me miehet tiedämme että aiheuttaa hankaluuksia kun on isot rinnat. Kyllä joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sinä niska-hartiakivuista ja päänsärystä joka ikinen päivä?
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miksei DDD-kupeilla ei voisi juosta maratoneja. Itselläni on imettäessä pahimillaan ollut J-kupin rinnat ja kunnon urheiluliiveillä silloinkin pystyin maratonin juoksemaan. Pystyyhän miehetkin juoksemaan, vaikka jalkovälissä heiluu pallot ja nakki.
Ei se minusta ainakaan miellyttävää ollut, vaikka olisi ollut minkälaiset liivit, joskin siihen tottui. Olin onnekas ja imetys pienensi siihen about D kuppiin ja "koostumus" muuttui jotenkin vähemmän painavaksi. Nyt juoksentelen iloisesti maratoneja eikä häiritse yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki isotissiset tietää että ei vaan ole mahdollista pukeutua vaikka tuubitoppeihin niin kuin pikkutissiset kaverit ja olla loukkaantunut kun äijät töllää. Ihan turha esittää hämmästynyttä ja sanoa että kun kaverillakin on sama, mikä ero näissä on. Vinkki: ne isot tissit.
On suuri ero tölläämisellä ja sillä, että uhataan poistaa ravintolasta pukeutumisen vuoksi, vaikka on pukeutunut kuin muutkin.
No jos minä ja A-kuppinen kaverini laitettaisiin sama toppi päälle niin kyllä varmaan saisin poistumiskehoituksen. Tosin kyllä tajuan tämän enkä edes yritä pukea päälleni sellaisia yläosoa joita pienempitissiset voivat pukea päälleen. Enkä uhriudu asiasta.
Kaverisi käyttää 10 cm:n levyistä kaistaletta yläosana vai mistä tämä avautuminen? Kunhan kaula-aukko päättyy nännien yläpuolelle, yläosa on kyllin siveä tissien koosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi olla, mutta tuosta kuvasta silti näkee välittömästi mikä asian laita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua huomiota sinulta ja kaltaisiltanne, siitä saa vain inhon puistatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕
Mitä halventaa? Olen itse isorintainen ja toivoisin, että rintani olisivat pienemmät. En vaan uskalla mennä leikkaukseen.
Ai. Mulla on J-kuppikokoiset tissit ja olen tyytyväinen niihin. Eli pienet ei ole kaikessa paremmat. Puhu omasta puolestasi, älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me miehet tiedämme että aiheuttaa hankaluuksia kun on isot rinnat. Kyllä joo.
No älkää sitten olettako että tällaisista asioista päätetään sen perusteella mistä miehet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voi olla, mutta tuosta kuvasta silti näkee välittömästi mikä asian laita on.
Mitä sitten? Onko se joku syy leikata tissejä?