Iltasanomat: Parikymppisenä suuret rinnat alkoivat haitata Martan elämää entistä enemmän.
"Sinä kesäiltana parikymppinen Martta Lampikoski oli ystäviensä kanssa viettämässä hauskaa bileiltaa. Hyvin pian tunnelma muuttui hämmentyneeksi ja ärsyyntyneeksi. Martalla oli yökerhossa yllään olkaimeton toppi, kuten monella muullakin baarissa olevalla.– Portsari tuli luokseni ja sanoi ärhäkästi, että nyt laitat jotain tuohon päälle tai hän heittää minut baarista ulos, Martta muistelee."
Tässä 57v nainen, jonka rinnat olleet aina DDD ja myönnän, että eivät aina ole kivat! Ei maratoneja juoksennella, ja epämiellyttäviä huomautuksia olen saanut miehiltä. MUTTA! Minulle ei kyllä kukaan koskaan ole tullut portsarit sanomaan, että rinnat pitäisi peitellä, ihan itse olen sen osannut tehdä. Olisko kuitenkin niin, että "Martta" on mennyt aika "tyrkkyasu" edellä baariin ja siksi portsari on asiasta huomauttanut? Eli on ollut kiva esitellä suuria rintojaan? Ajttelin vaan, kun tuntui niin epätodelliselta tuo artikkeli.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit aiheuttavat kateutta pikkutisusille naisille.
Ei aiheuta. Pienet rinnat on kaikessa niin paljon paremmat mitä isot.
Heteromiehet diggaavat isoista tisseistä. Mutta elä sinä vain satumaailmassa.
No ei kaikki missä satumaailmassa sinä elät?
pienet ja keskikokoiset tissit on parhaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnan ja kudoksen malli vaikuttaa ihan hirveästi siihen, millaista niiden kanssa on elää. Jutun naisella on tainnut olla todella riippuva/löysä rintakudos, hyvä, että sai vihdoin apua. Mulla on rinnat ehkä samaa kokoluokkaa kuin hänellä ennen leikkausta (70H), mutta en koe, että ne aiheuttavat mitään kipuja tai ongelmia.
Hän sanoi että roikkuvat mahassa asti tai jotain. Minulla on sama..epäilen että minulla on tubulaariset rinnat vaikka aina annetaan kuvaa että ne ovat vain pieniä ketunneniä. rintani roikkuvat alhaalle ja ovat painavat. Se sattuu--liivien kanssa näyttävät juuri sellaisille isoille höttöpalloille. Näiden kanssa on vaikea olla ja painavat aika pahasti rinnasta, varmaan juuri sen takia kun roikkuvat niin alhaalle. En usko että saisin näihin mitään leikkausta.
Varaa aika plastiikkakirurgin
pakeille yksityiselle sektorille
alustavaan
keskustelukonsultaatioon.
Se ei sido sinua mihinkään.
[Esimerkiksi R. Veltheim, HKI].
Leikkaus järjestyy heti, jos
terveytesi sen sallii.
Oletko koskaan pyytänyt
julkiselta lekurilta lähetettä
plastiikkaan? Kuvailemasi
tubulaarisuus ja navassa asti
roikkuminen viittaavat
korkeimman tason ptosikseen,
jolloin julkivaroin toteutettava
reduktioplastia/mastopeksia
olisi hyvinkin mahdollinen.
Siihen on spesifiset cm-kriteerit. E
Tekeekö Martta mitään fap fap kamaa Onlyfansiin tai Instagramiin? Miten pienentynyt rinnat muuten vaikuttaa some suosioon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina näissä jutuissa missä ihminen on käynyt läpi suuren muutoksen, nuo "ennen" kuvat on aina ihan sysipaskat eikä niistä kunnolla näe lähtötilannetta?
"Jälkeen" kuvassa sitten ollaan kiertyneenä kuin korkkiruuvi poseerataan, aika huono verrata.
Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään.
Sääli, olisi voinut olla Suomen oma katerina Hartlova. Siinä on vasta kaunis nainen.
Muistatteko sen Teknoksen Panu-maalin. mainoksen naisen?
Mainoksessa avokaulaisessa uimapuvussa esiintynyttä naista pidettiin liian provosoivana. Markkinatuomioistuin kielsi mainoksen hyvän tavan vastaisena, ja tapauksesta nousi pitkä oikeusriita.
Marta hankki kostokropan leikkautti rinnat pois. Oppiipahan exä olemaan! Näytinpäs. Toinen on alkaa tapailemaan kehitysmaalaista. Näytinpäs.
Vierailija kirjoitti:
Mainoksessa avokaulaisessa uimapuvussa esiintynyttä naista pidettiin liian provosoivana. Markkinatuomioistuin kielsi mainoksen hyvän tavan vastaisena, ja tapauksesta nousi pitkä oikeusriita.
Suomi kateellisten naisten maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät aiheuta. Olen itse pienirintainen, mutta elänyt naisen kanssa, joka on kärsinyt ja itkenyt isojen rintojen aiheuttamaa kipua ja elämän haittaa. Eipä todellakaan ole syytä olla kateellinen. Miksi olla kateellinen kivusta? Oletko sinä kateellinen syöpäsairaille?
Joo hyvä, vertaa isoja tissejä syöpään. Syövänkin jotkut tarkoituksella hankkivat ulkonäkösyistä.
Liian isot tissit on terveyshaitta.
Eikä ole.
Eikä siks'toiseen liian isoja daisareita ole olemassakaan.
Unski Daisarifiili
Kyllä ne on terveyshaitta. Niska-, hartia- ja selkäkivut, hikoilu ja hiertymät, haavoiksi kehittyvät hiertymät...
Noista kuvan rinnoista ei saa hiertymiä muuta kuin ehkä huonolla hygienialla.
Vierailija kirjoitti:
Marta hankki kostokropan leikkautti rinnat pois. Oppiipahan exä olemaan! Näytinpäs. Toinen on alkaa tapailemaan kehitysmaalaista. Näytinpäs.
Eihän leikkauttanut rintoja pois vaan pienennytti. Sillä sai elämänlaatua paremmaksi, kun kivut ja iho-ongelmat loppui. Miehet aina kuvittelee, että naiset tekee kaiken vain miesten takia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sai leikkauksen! Ainoa ärsyttävä osa juttua on, ettei hän halunnut paljastaa mikä oli koko ennen ja mikä on koko nyt.
Näkyyhän se kuvissa pienet c kupin rinnat oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät aiheuta. Olen itse pienirintainen, mutta elänyt naisen kanssa, joka on kärsinyt ja itkenyt isojen rintojen aiheuttamaa kipua ja elämän haittaa. Eipä todellakaan ole syytä olla kateellinen. Miksi olla kateellinen kivusta? Oletko sinä kateellinen syöpäsairaille?
Joo hyvä, vertaa isoja tissejä syöpään. Syövänkin jotkut tarkoituksella hankkivat ulkonäkösyistä.
Eikä ole.
Unski Daisarifiili
Kyllä ne on terveyshaitta. Niska-, hartia- ja selkäkivut, hikoilu ja hiertymät, haavoiksi kehittyvät hiertymät...
Kyllä saa. Mutta kerro, miten itse vältät hautumat ja ihottumat.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt oikeesti. Haluaisitko sinä kanniskella pääsi kokoisia rasvapantteja rinnuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi kateellisten naisten maa.
Mainoksessa olisi voinut olla isomunainen mies, joka olisi maalannut taloa peniksellään.
Oli toinenkin lehdissä tämä aihe kuuluumedian liturgiaan ja pienet rinnat oli leikkauttanut pois. Oli kuvat eikä siinäkään hyvällä tahdollakaan niitä isoiksi olisi voinut sanoa. Rahaa on terveydenhoidossa hullujen kehovääristymien dysmorfiaa sairastavien naisten leikkauksiin.
Mielestäni hänellä oli aivan normaalikokoiset rinnat. Ehkä kärsi body dysmorfiasta. siksihän hän ei päässyt siihen piennysleikkaukseen, ennen kun meni kesällä kun oli hautumat rinnan alla. Mielestäni ei pitäisi leikata julkisella ilmaiseksi jos ei kriteerit täyty, itse maksavana sit tietysti jos on aikaa. iho Hautumat voidaan hoitaa eri lääkkeillä ja konsteilla. Itse olen joskus laittanut kesällä nenäliinat rintojen väliin ja alle jos hikoilee. Myöskin ihmettelen että ei muka ollut bikineitä missä ei nännipiha näkyisi. No sehän riippuu millaiset ostat. Samoin valitti kun ei isompirintaisena voi pukeutua kuten pienirintaiset. No sehän on luonnollista. Eihän 300 kiloinenkaan voi pukeutua pikkutoppeihin tai mini bikineihin. Heille on omat vaatteet ja päinvastoin. Turha leikkaus. Nuo "urheilurintsikat" ei muuten ole urheilurintsikat kuten hän luulee, vaan TOPPI. Ne kyllä kulkee sillä nimellä mutta eivät ole urheilurintaliivit. Olen aina ollut sitä mieltä että isompirintaiset naiset itse pilaa rintansa (rupsahtaa) kun käyttää pikkurintaisille suunniteltuja urheilutoppeja tai muita toppeja eivätkä oikeasti osta tukevampia urheilurintaliiveja, esim. Shockabsorberilta tai Triumphilta. ne maksaa 40-70 egee mut hyviä käytettyhä saa facebookin ryhmistä tai torista 5 eurolla kuten itse ostin.
Jestas sentään mitkä hinnat siellä Lidlissä. Taidan käydä tänään vähän puristelemassa munkkeja paistopisteellä, ja ehkä siellä kaupassa on parit kunnon kannut ja melonitkin tyrkyllä.
Mulla on 80 j. Ympärysmitta vaihdellut painon mukaan samoin koko i -j. Nämä on järkyttävät ja imetys räjäytti ne suorastaan. Olen ruma ja lyhyt ja pukeudun peittävästi ja ikää on joten annan olla. Nuorena olivat kiusalliset.
Meillä kaikilla isän suvun puolen naisilla on jättirinnat ja tiimalasivartalo hoikillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
Unski Daisarifiili
Kyllä saa. Mutta kerro, miten itse vältät hautumat ja ihottumat.
Mulle lääkäri kirjoitti Pimefucort voidetta. Suositteli myös talkkia. Ite usein laitan nenäliinat tai muuta kangasta rintojen väliin ja alle jos hikoilee, koska ne liivit on sellaista materiaalia, elastiset just siitä kohdasta, ja tärkeää on pestä jatkuvasti, urheilun jälkeen, vaihdat heti kuivat liivit tai menet suihkuun. EI se iso ongelma ole, voiteita löytyy. Se ei ole koko onglema, vaan hautuma ongelma.
Miksi aina näissä jutuissa missä ihminen on käynyt läpi suuren muutoksen, nuo "ennen" kuvat on aina ihan sysipaskat eikä niistä kunnolla näe lähtötilannetta?
"Jälkeen" kuvassa sitten ollaan kiertyneenä kuin korkkiruuvi poseerataan, aika huono verrata.