Erika Vikman ei voimaantunutkaan
Erika Vikman on kertoillut laajasti julkisuuteen kuinka hän itsensä lisäksi kannustaa kaikkia naisia pukeutumaan kuten haluavat ja olemaan rohkeita. Tarkoittaa hyvin vähän vaatetta ja paljastavaa. Nämä ohjeet alkoivat lisääntyä kun hän oli esiintynyt euroviisuissa viime vuonna. Naiset VOIMAANTUVAT ja ovat rohkeita vähissä vetimissä. Omat ohjeet eivät kuitenkaan auttaneet eri alojen asiantuntija Erikaa voimaantumaan, kun hän on nyt medioille kertonut laajasti että hän väsyi ja sai burn outin. Olisiko asiaan auttanut että olisi välillä pannut vähän enemmän kuteita päälle??
Kommentit (133)
Kun asettaa itsensä alttiiksi puolialastomana tuhansien miesten katseille, se vaikuttaa psyykeen kuluttavasti. Se ei ole lajityypillistä toimintaa, nainen joutuu toimimaan vaistojaan vastaan.
Ei ihme, että gynekologi nosti kytkintä, kun morsiamen laulut kertovat tulleista orgasmeistaan ja käytetyistä kondomeistaan.
Tais tuhria liiaksi lääkärin mainetta.
Erika Vikmanin kohdalla täytyy nyt suuren yleisön muistaa että tämä rietas nainen ei ole Erika itse vaan rooli. Eihän hän kirjoita edes omaa musiikkiaan. Toki se on häntä itseään että on suostunut tiettyä viihderoolia esittämään. Jos muistan niin ainakin Chisu on hänen musiikkinsa takana.
Erika itse vaikuttaa ihan mukavalta, mutta en tykkää tästä esiintyjä Erikasta. Olisi kiva kun ihmiset uskaltaisi olla omia itsejään, myös viihdemaailmassa. Joskus tämä tapatuu artisteilla silloin kun on ikää ja ei voi enää vetää roolia. Madonna toki eri asia, hän on se rietas nainen, omana itsenään 😆
Vikman alkaa kohta vaikuttaa nolon elähtäneeltä, ellei vaihda tyyliä. Selailin kesämökillä vanhoja aikakauslehtiä, eräässä haastateltiin 1970-luvulla Paula Koivuniemeä, jonka ura oli jotenkin vaisu. Hänellä oli permanentattu tanttatukka, hillitty meikki ja jakkupuku. Sitten löytyi hitti, Paula stailattiin sähäkäksi ja huikea ura nousi korkeuksiin. Tyyliä voi muuttaa, niin Vikmankin halutessaan voi tehdä. Muistaakseni hän ei tangokuningattareksi noustuaan paljonkaan esiintynyt sen musiikin parissa, hänet muistetaan nykytyylistään.
Vierailija kirjoitti:
Vikman alkaa kohta vaikuttaa nolon elähtäneeltä, ellei vaihda tyyliä. Selailin kesämökillä vanhoja aikakauslehtiä, eräässä haastateltiin 1970-luvulla Paula Koivuniemeä, jonka ura oli jotenkin vaisu. Hänellä oli permanentattu tanttatukka, hillitty meikki ja jakkupuku. Sitten löytyi hitti, Paula stailattiin sähäkäksi ja huikea ura nousi korkeuksiin. Tyyliä voi muuttaa, niin Vikmankin halutessaan voi tehdä. Muistaakseni hän ei tangokuningattareksi noustuaan paljonkaan esiintynyt sen musiikin parissa, hänet muistetaan nykytyylistään.
Laita kuva. Haluan nähdä sen mehiläispesän, jota hiuksiksi kutsutaan, jos kerran muistat Koivuniemen alkuajat.
Ja silti kehtaat täällä haukkua muita ihmisiä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikman alkaa kohta vaikuttaa nolon elähtäneeltä, ellei vaihda tyyliä. Selailin kesämökillä vanhoja aikakauslehtiä, eräässä haastateltiin 1970-luvulla Paula Koivuniemeä, jonka ura oli jotenkin vaisu. Hänellä oli permanentattu tanttatukka, hillitty meikki ja jakkupuku. Sitten löytyi hitti, Paula stailattiin sähäkäksi ja huikea ura nousi korkeuksiin. Tyyliä voi muuttaa, niin Vikmankin halutessaan voi tehdä. Muistaakseni hän ei tangokuningattareksi noustuaan paljonkaan esiintynyt sen musiikin parissa, hänet muistetaan nykytyylistään.
Laita kuva. Haluan nähdä sen mehiläispesän, jota hiuksiksi kutsutaan, jos kerran muistat Koivuniemen alkuajat.
Ja silti kehtaat täällä haukkua muita ihmisiä. Hyi.
Olen syntynyt v. 1974, muistikuvani ovat vain ajalta, jolloin hänet oli tavallaan löydetty uudelleen ja stailattu tummaksi kaunottareksi. Seurasin hänen uraansa, mutta en muistanut hänen ulkonäköään ennen kuin tuon vanhan lehden löysin, varmaan äitini tai tätini ostaman. Kaunis hän oli silloinkin, mutta oma, hänelle sopiva tyyli odotti vielä tulevaisuudessa. Euroviisukarsinnoissa hän oli nähtävästi ehdokkaana v.1976. Esityksen voi halutessaan katsoa, se oli Posket hehkuu ja haitari soi.
Erika saattaa tosiaan muuttaa tyyliään lähivuosina, se on jopa todennäköistä. Hän on luonut uraansa hyvin määrätietoisesti, siitä asti kun tuli julkisuuteen. Kruunaus Tangomarkkinoilla ei enää välttämättä takaa kestosuosiota, suurin osa laulajista tekee myös/ainoastaan siviilityötä muutaman vuoden kuluttua. Erika Vikman tiesi tämän, halusi erottua joukosta hakeutumalla erilaisen musiikin esittäjäksi uudenlaisen artistikuvan avulla. Kyllä hän myös varmasti tietää, ettei tuokaan imago vanhemmiten kannattele, ellei halua päätyä vähän naurettavaksi jäänteeksi Ruotsin-laivan tähtöseksi. Siksi nahkan luominen tulee taas joskus ajankohtaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä se ei ollutkaan mitään voimaantumista vaan roolin vetämistä, joka on aika väsyttävää pitkän päälle.
Se, mitä ennen sanottiin häpeämiseksi nimettiin uudelleen voimaantumiseksi. Sisäisesti lopputulos ei muuttunut mihinkään, häpeä omista teoista on edelleen häpeää omista teoistaan.
En muista Erika Vikmanin tarkkaa ikää, yli kolmenkymmenen kuitenkin jonkin verran. Nuoruuden haihattelut ovat yleensä tuolloin ohi, elämän suuntaa mietitään vakavammin. Tehtyjä virheratkaisuja mietitään, toivottavasti. Niin Vikmanillekin on ehkä käymässä, se ei tapahdu ilman henkistä kriisiä. Julkista ammattia tekevällä ihmisellä se voi olla rankkaa, jos sisäinen ääni kertoo nykyisen suunnan olevan väärä mutta julkisuuskuva täytyisi säilyttää vahvana.
Ei hän voi pakottaa koko Suomen kansaa, eikä presidenttiä, tykkäämään itsestään, ja arvostamaan. Voiko tuosta enää aikuiseksi kasvaakaan.
Kyllä, on se vaan niin outo ja kaikinpuolin ärsyke. Vääntää ittensä jokapaikkaan.
Oli originaalimpi alun perin, nyt alkanut tehdä tylsää.