Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erika Vikman ei voimaantunutkaan

Vierailija
16.05.2026 |

Erika Vikman on kertoillut  laajasti julkisuuteen kuinka hän itsensä lisäksi kannustaa kaikkia naisia pukeutumaan kuten haluavat ja olemaan rohkeita. Tarkoittaa hyvin vähän vaatetta ja paljastavaa. Nämä ohjeet alkoivat lisääntyä kun hän oli esiintynyt euroviisuissa viime vuonna. Naiset  VOIMAANTUVAT ja ovat rohkeita vähissä vetimissä. Omat ohjeet eivät kuitenkaan auttaneet eri alojen asiantuntija Erikaa voimaantumaan, kun hän on nyt medioille kertonut laajasti että hän väsyi ja sai burn outin. Olisiko asiaan auttanut että olisi välillä pannut vähän enemmän kuteita päälle?? 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Erika on kaunis ja lahjakas taiteilija. Mukavan oloinenkin. Symppis.

Oli originaalimpi alun perin, nyt alkanut tehdä tylsää.

Vierailija
122/133 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asettaa itsensä alttiiksi puolialastomana tuhansien miesten katseille, se vaikuttaa psyykeen kuluttavasti. Se ei ole lajityypillistä toimintaa, nainen joutuu toimimaan vaistojaan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että gynekologi nosti kytkintä, kun morsiamen laulut kertovat tulleista orgasmeistaan ja käytetyistä kondomeistaan.

Tais tuhria liiaksi lääkärin mainetta.

Vierailija
124/133 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikmanin kohdalla täytyy nyt suuren yleisön muistaa että tämä rietas nainen ei ole Erika itse vaan rooli. Eihän hän kirjoita edes omaa musiikkiaan. Toki se on häntä itseään että on suostunut tiettyä viihderoolia esittämään. Jos muistan niin ainakin Chisu on hänen musiikkinsa takana.

 

Erika itse vaikuttaa ihan mukavalta, mutta en tykkää tästä esiintyjä Erikasta. Olisi kiva kun ihmiset uskaltaisi olla omia itsejään, myös viihdemaailmassa. Joskus tämä tapatuu  artisteilla silloin kun on ikää ja ei voi enää vetää roolia. Madonna toki eri asia, hän on se rietas nainen, omana itsenään 😆

Vierailija
125/133 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden tyhmin aloitus. Tässä 🏅 

Vierailija
126/133 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikman alkaa kohta vaikuttaa nolon elähtäneeltä, ellei vaihda tyyliä. Selailin kesämökillä vanhoja aikakauslehtiä, eräässä  haastateltiin 1970-luvulla Paula Koivuniemeä, jonka ura oli jotenkin vaisu. Hänellä oli permanentattu tanttatukka, hillitty meikki ja jakkupuku.  Sitten löytyi hitti, Paula stailattiin sähäkäksi ja huikea ura nousi korkeuksiin. Tyyliä voi muuttaa, niin Vikmankin halutessaan voi tehdä. Muistaakseni hän ei tangokuningattareksi noustuaan paljonkaan esiintynyt sen musiikin parissa, hänet muistetaan nykytyylistään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/133 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikman alkaa kohta vaikuttaa nolon elähtäneeltä, ellei vaihda tyyliä. Selailin kesämökillä vanhoja aikakauslehtiä, eräässä  haastateltiin 1970-luvulla Paula Koivuniemeä, jonka ura oli jotenkin vaisu. Hänellä oli permanentattu tanttatukka, hillitty meikki ja jakkupuku.  Sitten löytyi hitti, Paula stailattiin sähäkäksi ja huikea ura nousi korkeuksiin. Tyyliä voi muuttaa, niin Vikmankin halutessaan voi tehdä. Muistaakseni hän ei tangokuningattareksi noustuaan paljonkaan esiintynyt sen musiikin parissa, hänet muistetaan nykytyylistään. 

Laita kuva. Haluan nähdä sen mehiläispesän, jota hiuksiksi kutsutaan, jos kerran muistat Koivuniemen alkuajat.

Ja silti kehtaat täällä haukkua muita ihmisiä. Hyi.

Vierailija
128/133 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikman alkaa kohta vaikuttaa nolon elähtäneeltä, ellei vaihda tyyliä. Selailin kesämökillä vanhoja aikakauslehtiä, eräässä  haastateltiin 1970-luvulla Paula Koivuniemeä, jonka ura oli jotenkin vaisu. Hänellä oli permanentattu tanttatukka, hillitty meikki ja jakkupuku.  Sitten löytyi hitti, Paula stailattiin sähäkäksi ja huikea ura nousi korkeuksiin. Tyyliä voi muuttaa, niin Vikmankin halutessaan voi tehdä. Muistaakseni hän ei tangokuningattareksi noustuaan paljonkaan esiintynyt sen musiikin parissa, hänet muistetaan nykytyylistään. 

Laita kuva. Haluan nähdä sen mehiläispesän, jota hiuksiksi kutsutaan, jos kerran muistat Koivuniemen alkuajat.

Ja silti kehtaat täällä haukkua muita ihmisiä. Hyi.

Olen syntynyt v. 1974, muistikuvani ovat vain ajalta, jolloin hänet oli tavallaan löydetty uudelleen ja stailattu tummaksi kaunottareksi.  Seurasin hänen uraansa, mutta en muistanut hänen ulkonäköään ennen kuin tuon vanhan lehden löysin, varmaan äitini tai tätini ostaman. Kaunis hän oli silloinkin, mutta oma, hänelle sopiva tyyli odotti vielä tulevaisuudessa. Euroviisukarsinnoissa hän oli nähtävästi  ehdokkaana v.1976.  Esityksen voi halutessaan  katsoa, se oli Posket hehkuu ja haitari soi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/133 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika saattaa tosiaan muuttaa tyyliään lähivuosina, se on jopa todennäköistä. Hän on luonut uraansa hyvin määrätietoisesti, siitä asti kun tuli julkisuuteen.  Kruunaus Tangomarkkinoilla ei enää välttämättä takaa kestosuosiota, suurin osa laulajista tekee  myös/ainoastaan siviilityötä muutaman vuoden kuluttua.   Erika Vikman tiesi tämän, halusi erottua joukosta hakeutumalla erilaisen musiikin esittäjäksi   uudenlaisen  artistikuvan avulla.  Kyllä hän myös varmasti tietää, ettei tuokaan  imago vanhemmiten kannattele, ellei halua päätyä vähän naurettavaksi jäänteeksi Ruotsin-laivan tähtöseksi.  Siksi nahkan luominen tulee taas joskus ajankohtaiseksi. 

Vierailija
130/133 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä se ei ollutkaan mitään voimaantumista vaan roolin vetämistä, joka on aika väsyttävää pitkän päälle.

Se, mitä ennen sanottiin häpeämiseksi nimettiin uudelleen voimaantumiseksi. Sisäisesti lopputulos ei muuttunut mihinkään, häpeä omista teoista on edelleen häpeää omista teoistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/133 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista Erika Vikmanin tarkkaa ikää, yli kolmenkymmenen kuitenkin jonkin verran.  Nuoruuden haihattelut ovat yleensä tuolloin ohi, elämän suuntaa mietitään vakavammin.  Tehtyjä virheratkaisuja mietitään, toivottavasti. Niin Vikmanillekin on ehkä  käymässä, se ei tapahdu ilman henkistä kriisiä. Julkista ammattia tekevällä ihmisellä se voi olla rankkaa, jos sisäinen ääni kertoo nykyisen suunnan olevan väärä mutta julkisuuskuva täytyisi säilyttää vahvana. 

Vierailija
132/133 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän voi pakottaa koko Suomen kansaa, eikä presidenttiä, tykkäämään itsestään, ja arvostamaan. Voiko tuosta enää aikuiseksi kasvaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/133 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on se vaan niin outo ja kaikinpuolin ärsyke. Vääntää ittensä jokapaikkaan.