Mitä teet, jos pari kertaa tapaamasi mies levittää sinusta halventavia juttuja.
Olen kärsinyt, kun pari kertaa tapaamani mies on selkäni takanana levittänyt minusta halventavia juttuja.
Kommentit (33)
Se on oiva tilaisuus nähdä kuka on puolellasi ja kuka salainen vihamiehesi. Vihollisesi ns. friendenemy tai valhellinen yhteistyökumppani uskoo juorut koska haluaa uskoa niihin kun olin alunperinkin sinua vastaan salaa tehden myyrän työtä.
Mitä väliä mitä tuntematon ihminen selittää. Pysy erossa.
Yritä olla välittämättä. Hän kyllästyy jossain vaiheessa tai alkaa levittämään jostain toisesta juoruja.
Mistä tuon saa edes tietoon, jos vain tavattu pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle se niitä levittää?
Kavereilleen ja naisystävilleen.
Ja he kertovat sinulle? Miten tunnet kaverit, jos tuttavan kanssa olette tavanneet vain pari kertaa?
Minä aloin kuittailla takaisin ja jutut levisivät entisestään. Ei olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle se niitä levittää?
Kavereilleen ja naisystävilleen.
Ja he kertovat sinulle? Miten tunnet kaverit, jos tuttavan kanssa olette tavanneet vain pari kertaa?
Oppilaitoksessa melkein kaikki tuntee toisensa.
Kysyt ystävällisesti miksi hän näin tekee?
Minkälaisia halventavia juttuja? Jos levittää valheita, on se vakavampaa kuin vain haukkua p*skaksi.
Jälkimmmäinen on aivan laillista eikä minkään rikosilmoituksen arvoista.
Ehdottomasti rikosilmo. Vaikka poliisi ei tutkisi, mies saa tiedon ja tietoihin jää merkintä. Ei tuollaiset kusiaivot koskaan opi jos joku ei heitä näpäytä. Sitä paitsi sitten tämä itkee seuraavalle naiselle kuinka olit hullu ja seuraava nainen laskee 1+1 että mies on psyko ja rikollinen, ja näin seuraavakin nainen säästyy.
Aina jos mies hyökkää kimppuusi, haavoita takaisin, niin muut naiset näkevät että hän on tapellut naisen kanssa. Se on merkki siitä että mies ei ole parisuhdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt ystävällisesti miksi hän näin tekee?
Joo mahatava idea, mene neuvottelemaan sivistyneesti ihmisen kanssa joka käyttää barbaarista väkivaltaa. Never. Välit poikki ja poliisin kautta yhdeydenpito jos on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Se on oiva tilaisuus nähdä kuka on puolellasi ja kuka salainen vihamiehesi. Vihollisesi ns. friendenemy tai valhellinen yhteistyökumppani uskoo juorut koska haluaa uskoa niihin kun olin alunperinkin sinua vastaan salaa tehden myyrän työtä.
Jeps näissä menee usein koko lähipiiri uusiksi kun tajuaa, että omat "läheiset" odottivatkin vain tilaisuutta pahoinpidellä sinua. Sairasta
Eroon heti. Jutut loppuvat kun ei saa enää mitään uutta materiaalia siihen.