Millaiset eväät teillä naisilla on viisuiltaa varten?
Skumppaa, siideriä, lonkeroa, viiniä, sipsejä, suklaata, irtokarkkeja ym ym ym?
Kommentit (27)
Sangriaa ja tapaksia. Ja skumppapullo jääkaapissa sitä varten, jos Suomi voittaakin. Kissalle katkarapuja.
Vi tusti lonkkua, saata nasti karkkia ja helvetisti sipsulia.
Puolitoista koppaa kaljaa, vodkapullo ja cokista, nugetteja, chilijuustotahnaa, sienisalaattia, makeaa chilitonnikalaa ja mies vierellä.
Maidenin elokuvaa mennään kattomaan.
Vaniljajäätelöä, vadelmahilloa, banaania ja kinuskikastiketta. Juomaksi appelsiinin makuista whissyä.
Minulle riittää, kun huomenna näen otsikon, jossa kerrotaan suomalaisten sijoitus. Sen enempää en haluaisi tietää koko jutusta.
Mietin vielä paistanko pakastepitsan vai ranskan perunat parilla nakilla.
Mä en oo ikinä hiffannut teeveen ja herkkujen yhdistämistä. Tai siis en koskaan ajattele että sen ohjelman lisäksi pitäisi olla jotain herkkuja. Tietty eri asia jos katsoisi jossain seurassa viisuja mut kotona pieruverkkareissa hengailulla ei oikein pääse samaan fiilikseen 🙈
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää, kun huomenna näen otsikon, jossa kerrotaan suomalaisten sijoitus. Sen enempää en haluaisi tietää koko jutusta.
Minua ei edes kiinnosta tietää mitään koko saatanan pelleilystä.
Ei mitään. Otan sängystä peiton ja menen sohvalle katsomaan ja arvatenkin torkkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei edes kiinnosta tietää mitään koko saatanan pelleilystä.
Mutta kuitenkin seuraat keskusteluja viisujen tiimoilta?
Ei mitään, mutta jos tulee nälkä, teen näkkärileivän juustolla.
En katso viisuja kun tulee niin myöhään, en jaksa valvoa. En muutenkaan syö klo 18 jälkeen ikinä mitään.
Jäätelöä, keksejä, vaahtokarkkeja ym