Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykopaatti: Empatian puute, katumuksen puute, muiden halveksunta -Tuleeko joku henkilö mieleen?

Vierailija
15.05.2026 |

Empatian puute: Psykopaatti ei kykene asettumaan toisen asemaan tai ymmärtämään (saati jakamaan) toisen tunteita emotionaalisella tasolla. He voivat kuitenkin ymmärtää kognitiivisesti, miltä toisesta tuntuu, ja käyttää tätä tietoa hyväkseen manipuloinnissa.

Katumuksen puute: Teot, jotka aiheuttavat muille kärsimystä, eivät aiheuta psykopaatille omantunnontuskia tai syyllisyyttä. He eivät koe vastuuta toiminnastaan.

Muiden halveksunta: Psykopaatit näkevät usein muut ihmiset pelkkinä välineinä omien tavoitteidensa saavuttamiseksi. He pitävät itseään muita parempina, oikeutettuina sääntöjen rikkomiseen ja kokevat usein ylimielisyyttä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh mun exä sanoi lapsemme nähden että hän vihaa ja halveksii minua. Sossut ovat hänen puolellaan. Kun Psykopaatti ilmoitti heille, että asiat tulee hoitaa vain hänen kauttaan niin Sossut kiltisti tottelivat psykopaattia. 

Vierailija
2/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en kyllä aikoihin ole kohdannut ihmistä, joka osoittaisi minkäänlaista katumusta.

Vierailija
4/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuosta kuvauksesta tuleekin mieleeni eräs entinen uskovainen ystäväni. Se ystävyys loppui,kun päälleni käytiin,koskas hän "koki minut uhkaavana ja epäluotettavana" kasvoillani olleen ilmeen johdosta. Ihania nämä uskovaiset,eikö? Pysykää kaukana kaikista seurakunnista. Pari tuntia sen jälkeen,kun hän oli fyysisesti käynyt kimppuuni kiljuen "painu hel..iin täältä äläkä enää koskaan tule takaisin" hän meni seurakuntaansa vetämään ylistystä.. Miten mahtava todistus mielikuvitus-jeesuksen rakkaudesta :)

Vierailija
5/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra. Orpo.

Vierailija
6/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Kiinan viisaimpiin koskaan eläneisiin ihmisiin kuulunut Konfutse totesi about 2500 vuotta sitten näin: katumukseen ei ole lääkettä...

Vierailija
7/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Hänhän oli ollut lapsensa menettäneiden tukihenkilö eli aivan päinvastainen kuin tuossa kuvauksessa.

Mutta sinä todennäköisesti.

Vierailija
8/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Tapasin Purran torilla ennen kuin hänet valittiin tehtäviinsä-naurettava,tyhmä ja puhumaan / kysymyksiin vastaamiseen kykenemtön leh..mä. Ja ei, en ollut tuolloin mitenkään vasemmalle kallistunut,mutta Purra kyllä on toimillaan,kuten Orpo ja muut oikeistolaiset,saaneet minut erittäin vakuuttuneeksi siitä,että ainoastaan muita puolueita kannattaa äänestää tai jättää uurnat väliin kokonaan.

Vierailija
9/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Hänhän oli ollut lapsensa menettäneiden tukihenkilö eli aivan päinvastainen kuin tuossa kuvauksessa.

Purra voi olla leikkinyt tukihenkilöä mutta oikeasti vain harjoitellut manipulointia. 

Vierailija
10/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön narsisti ninenomaan hakeutuu valta-asemiin, esim tukihenkilöksi. 

Vierailija
11/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Mutta romanit ei olisi saaneet olla samalla synnytysosastolla Purran kanssa, kun Purralta meni fiilis pilalle. Kirjoitti tästäkin Halla-ahon Scriptaan.

Vierailija
12/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Olen menettänyt lapseni ja tämä äm-mä ei todellakaan osoittanut mitään empatiaa-sillä se ei kuulu politiikkaan. Ymmärrätkö? Köyhän laopsi on eri asia ja matkalla poliittiseen vaikutusvaltaan hän on joutunut tekemään asioita,jotka ovat vastoin hänen todellisia arvojaan-eli köyhän ja lesken auttaminen olivat teatteri,jolla valtaanpääsy onnistui. Voi teitä,te tyhmät suomalaiset..

Vierailija
13/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Tapasin Purran torilla ennen kuin hänet valittiin tehtäviinsä-naurettava,tyhmä ja puhumaan / kysymyksiin vastaamiseen kykenemtön leh..mä. Ja ei, en ollut tuolloin mitenkään vasemmalle kallistunut,mutta Purra kyllä on toimillaan,kuten Orpo ja muut oikeistolaiset,saaneet minut erittäin vakuuttuneeksi siitä,että ainoastaan muita puolueita kannattaa äänestää tai jättää uurnat väliin kokonaan.

Razmyar siellä taas kirjoittelemassa.

Vierailija
14/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh mun exä sanoi lapsemme nähden että hän vihaa ja halveksii minua. Sossut ovat hänen puolellaan. Kun Psykopaatti ilmoitti heille, että asiat tulee hoitaa vain hänen kauttaan niin Sossut kiltisti tottelivat psykopaattia. 

Voi kuule..Minua raskausaikana ja vuosia sen jälkeen hakannut ja r..aiskannut ex-aviomies sai vapaasti tavata lastaan, mutta minä,joka pyysin apua synnytysosastolla,koska en voinut mennä kotiin, laitettiin laitokseen ja vuosikausien kyttäyksen alle,koskien myös toisesta liitostani syntynyttä lastani Lastensuojelu on täyttä pas..kaa, siellä suojellaan narkkareita ja väkuivaltaisia sadisteja sekä psykopaatteja. 'Ei mitään uutta Suomen poliittisen auringon alla. Äidit ovat syyllisiä omiiin traumoihinsa,pahoimnpitelyihinsä,ra iskauksiin ja henkiseen väkivaltaan,uhkailuun,kidutukseen jne. Viranomainen voi tehdä mitä haluaa,jos niin päättää-lapsella ei ole väliä.

Vierailija
15/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpetti.

Vierailija
16/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Razmyar siellä taas kirjoittelemassa.

Ei,kyllä täällä on vain ihan tavan kansalainen,joka Purran kylämme torilla tapasi ja esitti tiukkoja kysymyksiä vaaliteltalla. Mikä sinun ongelmasi on,totuusko sattuu? Painu persu kokkareiseen per see seen!

Vierailija
17/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstavasemmistolainen tulee ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
18/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra. Orpo.

Oletko päästäsi sekaisin? Se, että joutuu poliitikon työssään tekemään poliittisia päätöksiä ei ole merkki psykopatiasta. 

Vierailija
19/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Ei ollenkaan, vaan Sanna Marin. 
Jos Purra olisi narsistinen psykopaatti, hän pyrkisi saamaan yleisön suosion. Purra on psykopaatin ja Marinin vastakohta, umpirehellinen ja itsensä työlleen uhraava, hyvin tietäen, että saa hirveät haukut eikä nouse suosioon narsistisen Marinin lailla.

Vierailija
20/30 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei Purraa 

halveeraavia

tai lapsensa menetyksestä 

avautuvia. Hyvää iltaa. x