Onko 80-luvulla syntynyt fiksuin sukupolvi?
ITse olen syntynyt 60-luvulla, ja tuntuu, että suurin osa hyvin käyttäytyvistä, ystävällisistä ihmisistä ovat syntyneet 70-luvun lopussa, 80-luvulla tai 90-luvun alussa. Sitten jotain muuttui. Oman ikäpolveni ja sitä vanhemmista ihmisistä iso on kiukkuisia ja katkeria ja nuoriso on ilkeää. Itse koetan olla kiva ja kohtelias kaikille, miten onnistun, en tiedä.
Kommentit (64)
Me 80 luvulla syntyneet ei todellakaan oltu kiltimpiä, ehkä koulussa mutta ei vapaa ajalla. Enkä edes kerro nuorisolle mitä teimme etteivät saa ideoita siitä. Me 80 luvulla syntyneet osattiin ja osataan olla koulussa ja töissä herranterttuja, vapaalla meistä kuoriutuu esille se toinen puoli.
Ei vaan tyhmin, ne tän maailman pilasivat, milleniaalit. Wokea, digiä ja yksisarvisia, jörjenkäyttö ei ole sallittua näille.
X
Maailma alkoi mennä päin pyllyä juurikin kun milleniaalit valtasivat työelämää ja politiikkaa, eli olen vahvasti eri mieltä. Ilmiönä milleniaalien lanseeraamat vääristely, egoismi, uhriutuminen ja vastakkainasettelu, jota on nähty tällä vuosikymmenellä on aivan ennennäkemätöntä