Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka syövät joka päivä makeita herkkuja?

Vierailija
08.03.2024 |

Siis runsaasti valkoista sokeria eli karkkia, suklaata, leivonnaisia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo kaikkea menee joka päivä niin sokeria kuin kermaa suklaata kuin salmiakkia kuin marmeladia kuin mehua ja colaa kuin herkkujuustoja !!!   Kermajuustot ja kaakao kuin liköörit . 

Vierailija
2/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes2 kolkuttelee jo ja saapuu kohta. Vaarallista mässäilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan tää huvikseen.   YouTube Zack Williams no longer slaves.  

Vierailija
4/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voi. Minulle tulee makeasta helposti paha olo. Puhun niin hurjasta määrästä kuin kolme konvehtia. Makeaa syön lähinnä suurina juhlapyhinä muiden seurassa. Muiden herkku ei oikein ole minulle herkku.

Vierailija
5/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen tuollainen mutta oli pakko lopettaa terveyden takia. Laihduinkin sitten 18 kiloa puolessa vuodessa... todellakin söin aivan liikaa makeaa.

Nykyään syön joskus maustettua jogurttia tai hyvin harvoin jäätelöä, siinä kaikki. Kilot ovat pysyneet poissa mutta joudun kyllä tarkkailemaan painoa varmaan loppuikäni.

Vierailija
6/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Vierailija
7/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söin kun oli jäänyt kaappiin puoli pussia fariinisokeria.

Vierailija
8/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joka päivä. Pullaa, suklaata, jäätelöä, makeaa mysliä, kuivattuja sekahedelmiä. Ja mitä enemmän makeaa syö sitä enemmän sitä haluaa.

Vierailija
9/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voi. Minulle tulee makeasta helposti paha olo. Puhun niin hurjasta määrästä kuin kolme konvehtia. Makeaa syön lähinnä suurina juhlapyhinä muiden seurassa. Muiden herkku ei oikein ole minulle herkku.

Mulla ihan sama. En ole koskaan ollut makean ystävä ja jo pienikin määrä makeaa aiheuttaa pahan olon. En syö ikinä esim. keksejä tai karkkeja, mitä monet muut taas rakastaa.

Vierailija
10/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Nyt täytyy kyllä alkaa rajoittaa, kun kolkutellaan jo ylipainon rajaa.

Vierailija
11/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee joka päivä. Joskus ollut viikkoja että menee yksi 180g suklaalevy joka päivä. Olen 170cm/64kg painonnostourheilija, joka sattuu olemaan perso makealle, ja kun päivän kalorit sallivat niin mikäs siinä. En ole huolissani kuin lähinnä hampaiden kestämisestä, suvussani kun ei ole diabetesta yhdelläkään ihmisellä vaikka ylipainoisia löytyy, ja omatkin veriarvot priimaa.

Vierailija
12/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tekee about 99% tän palstan lukijoista

Vierailija
13/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yritän vähentää mutta vaikeaa on

Vierailija
14/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jotain makeaa ehkä joka toinen päivä, joskus jopa joka päivä. Nyt kesän lähestyessä osa nameista vaihtunut hedelmiin. Ei toistaiseksi mitään ongelmia ole ollut oman ruokavalion kanssa, normipainossa pysynyt. Mutta hampaista olen alkanut pitämään erityistä huolta, kun on ollut reikien alkuja. Pysyneet onneksi hyvin aisoissa.

Elän vain kerran ja jos joudun käymään töissä, niin haluan edes syödä hyvin!

Vierailija
15/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen tuollainen mutta oli pakko lopettaa terveyden takia. Laihduinkin sitten 18 kiloa puolessa vuodessa... todellakin söin aivan liikaa makeaa.

Nykyään syön joskus maustettua jogurttia tai hyvin harvoin jäätelöä, siinä kaikki. Kilot ovat pysyneet poissa mutta joudun kyllä tarkkailemaan painoa varmaan loppuikäni.

Miten pystyit lopettamaan? Itse aina ratkean.

Vierailija
16/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. En ole koskaan ollut makean ystävä ja jo pienikin määrä makeaa aiheuttaa pahan olon. En syö ikinä esim. keksejä tai karkkeja, mitä monet muut taas rakastaa.

Sama, mua rupee heti sattumaan hampaisiin jos pitää pureskella esim jotain toffeeta

Vierailija
17/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuota tekee about 99% tän palstan lukijoista

Täällä yksi. Joka päivä mutta vain vähäsen karkkia ja suurin piirtein yksi pulla viikossa!

Vierailija
18/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkin ja suklaan kulutus on vähentynyt viime vuosina (olen 58) mutta aina joskus niitäkin. Jotakin makeaa yleensä joka päivä. Leivon aika paljon itse, joten pullaa, marjapiirakoita, keksejä menee. Tänään paistoin lättyjä. Olen hoikka ja terve.

Vierailija
19/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tämän palstan mammoista syö ap:n kuvaamalla tavalla.

Vierailija
20/21 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin joitakin vuosia. Nyt on insuliiniresistenssi. Ei siis kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi