Kumpiin ylppäreihin menisitte?
1. Hyvät ystävät, jotka ovat jo aikaisemmin keväällä esittäneet kutsun ja vastasimme tähän myöntävästi, ovat aina osallistuneet meidän lastemme juhliin.
2. Vanhin ystäväni, jonka lapsen valmistuminen on viivästynyt ja valmistuminen on ollut epävarmaa tänä keväänä- Eivät osallistuneet lapsemme rippijuhliin, koska olivat mökillä, kun taas me osallistuimme kaksi vuotta aikaisemmin tämän saman nuoren rippijuhliin ja järjestimme omat mökkeilyt niin, että pystyimme osallistumaan. Pahoitin mieleni tuosta, että eivät tulleet rippijuhliin, mutta en sanonut asiasta mitään. Tiedän, että he käyvät kuitenkin mökkeilyn aikana kotona, sillä heidän mökillään ei ole vaatteiden pesumahdollisuutta.
Kommentit (56)
Mikä estää menemästä molempiin? Liian pitkä matka?
Vierailija kirjoitti:
Halu, kiinnostus, motivaatio jne jne. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään mahdoton matka, mutta aika raskaaksi tuo tulisi vieraalle.
Itseni on vaikea vastata, kun olen menossa nyt näillä näkymin 5 lakkiaisiin, 6 kutsua on tullut mutta nuo 6. on 650km päässä joten ne jäänee ihan vaan sen takia väliin. Eikö ole tämä edes ennätys, muutama vuosi sitten oli 8kpl lakkaisia, joissa kävin.
No tietysti menette 1. juliin, koska olitte jo lupautuneet. Ottaisin ainakin itse myös nokkiini tuosta rippijuhla-käytöksestä. Vuoroin vieraissa.
Voi että, kun ei ota tuulta nyt aloitus, vaikka ap niin petaa uhrialustuksen ja valmiin konseptin, jota sopisi kompata. Kun ei, niin ei. Parempi aloitus ensi kerralla.
Molempiin, ellei liian pitkä matka. Tai sitten niihin johon jo ilmoittauduttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti jätät ne juhlat väliin, joihin ei ole motivaatiota. Kukaan ei halua juhliinsa yhtä naama norsun v:llä olevaa av-matamia.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kun ei ota tuulta nyt aloitus, vaikka ap niin petaa uhrialustuksen ja valmiin konseptin, jota sopisi kompata. Kun ei, niin ei. Parempi aloitus ensi kerralla.
Mitä ihmettä oikein sekoilet?
Molempiin tietenkin, kun se kerran on mahdollista.
Mulla on ollut kerran kahdet, jotka ovat olleet nikn kaukana toisistaan, etten voinut mennä molempiin.
Samassa kaupungissa olen nuorempana käynyt todella monissa samana päivänä. (Hiukan noloa kylläkin käydä vain äkkiä)
Ylpäärithän ovat sellaiset, missä ylipäänsä käydään piipahtamassa. Käytte ensin pikaisesti siellä "ei-niin-kivassa" paikassa, pahoittelette ja jatkatte kivempaan paikkaan juhlimaan pitempään.
Tai sitten juhlitte siellä kivemmassa paikassa pitempää ja piipahdatte ihan lopuksi pikaisesti siellä ei-niin-kivassa paikassa.
Mä tekisin itse ensimmäisellä tavalla, kun olisi "tekosyy" vaihtaa paikkaa ja kivemmista juhlista ei olisi kiire pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti jätät ne juhlat väliin, joihin ei ole motivaatiota. Kukaan ei halua juhliinsa yhtä naama norsun v:llä olevaa av-matamia.
Tuo ei ollut minun vastaukseni, mutta kiitos kuitenkin kauniista sanoistasi. Olet varmasti ulkoisesti yhtä kaunis kuin sisäisesti.
Ehtisit siis molempiin, mutta et halua mennä. Ei se lapsi niitä perheen mökkeilyjä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Molempiin tietenkin, kun se kerran on mahdollista.
Mulla on ollut kerran kahdet, jotka ovat olleet nikn kaukana toisistaan, etten voinut mennä molempiin.
Samassa kaupungissa olen nuorempana käynyt todella monissa samana päivänä. (Hiukan noloa kylläkin käydä vain äkkiä)
Emme halua rampata pitkin ja poikin, ja haluamme viihtyä paikan päällä pidemmän aikaan, eikä vain piipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylpäärithän ovat sellaiset, missä ylipäänsä käydään piipahtamassa. Käytte ensin pikaisesti siellä "ei-niin-kivassa" paikassa, pahoittelette ja jatkatte kivempaan paikkaan juhlimaan pitempään.
Tai sitten juhlitte siellä kivemmassa paikassa pitempää ja piipahdatte ihan lopuksi pikaisesti siellä ei-niin-kivassa paikassa.
Mä tekisin itse ensimmäisellä tavalla, kun olisi "tekosyy" vaihtaa paikkaa ja kivemmista juhlista ei olisi kiire pois.
En ole koskaan ennen vain piipahtanut ylppäreissä, vaan ollaan juteltu tuttujen kanssa yms.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi KUINKA
Siis mikä jäi epäselväksi?
Vierailija kirjoitti:
Ehtisit siis molempiin, mutta et halua mennä. Ei se lapsi niitä perheen mökkeilyjä päätä.
Ehkäpä vanhemmat alkavat jatkossa sitten miettiä omaa käytöstään? Onhan tuo törkeää ottaa rippilahjat vanhimmalta kaverilta, eikä vaivauduta osallistumaan kaverin lapsen juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot urheiluihminen, niin verkkarit ja menoks. Otat ilon ja hyödyn. Molemmissa voit käydä. Reppu vain selkään.
No onpa taas tekemällä tehty ongelma.