Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen Woltilla ruokaa tilaava on nyt raiskaajan ruokkima syöttiläs. Miltä tuntuu? Hävettääkö?

Vierailija
15.05.2026 |

Minua hävettäisi jos olisin Woltin raiskaajapalvelun asiakas.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihervassarit osaa mitään hävetä, tämähän on heidän suurta unelmaa.

Vierailija
2/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on r aiskannut 3 suomalaista miestä ja 10 suomalaista naista plus sukulaiseni osallistuivat joukkor aiskaukseen. Ei yksikään wolt-kuski, vaikka asun woltin naapurissa. Siinäpä sulle mietittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Tämähän se juuri on hauskaa. Woltilla tilaava ituhippi saakin vihreän parsatangon sijaan ruskeaa pas*atankoa!

Vierailija
4/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Tämähän se juuri on hauskaa. Woltilla tilaava ituhippi saakin vihreän parsatangon sijaan ruskeaa pas*atankoa!

Jutuista päätellen te olette niitä r aiskaajia. 

Vierailija
5/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on r aiskannut 3 suomalaista miestä ja 10 suomalaista naista plus sukulaiseni osallistuivat joukkor aiskaukseen. Ei yksikään wolt-kuski, vaikka asun woltin naapurissa. Siinäpä sulle mietittävää.

Nimesi lienee Minja tai Sohvi?

Vierailija
6/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläpusikossa eräskin kusella ja ruoan jakajana. Yäk. 

Vierailija
7/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin, että "ei kaikki miehet". 

Vierailija
8/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole r aiskannut. En mieti.

Vierailija
9/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä hississä on suomalainen ja matu niin todennäisesti se matu on raiskannut useammin kuin se suomalainen.

Vierailija
10/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimesi lienee Minja tai Sohvi?

Woltin naapurissa, eli ei niillä ole mitään osoitetta, ei kuskeilla ole edes paikkaa missä juoda kahvit. 

Vierailija
11/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa haisee mopopoikien ja inceleiden tyhmyys.

Vierailija
12/12 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa ja näen näitä Wolt apinoita melkein joka päivä. En tiedä kuka sitä paskanlämmintä ruokaa täällä oikein tilaa. Olen nähnyt omalta parvekkeelta kun Wolt apina käy kusella parvekkeeni edessä, kuseksii naapuritalon puskiin, olen nähnyt kun Wolt apina syö asiakkaiden ruokia autossa, närppi jokaisesta annoksesta suupalaa omaa suuhun paskaisilla käsillä, olin parvekkeella ja näin tämän omin silmin, kuski pälyili, että kukaan ei vain huomaisia, no minä huomasin. Bon Appetit vain teille kaikille, jotka tilaatte Wolt kakka yritykseltä yhtään mitään. 

Nämä apinat eivät myöskään kunnioita Suomen lakeja, tieliikennesääntöjä, normeja, sääntöjä ollenkaan. 

Eivät kunnioita suomalaista naista, olen huutanut näille monta kertaa, että PELASTUSTIE ei ole mikään ruokalähettien jakelutie, eikä siihen saa pysäköidä, eivät usko mitään, näyttävät keskisormea, näyttävät alapään nuolenta merkkejä ym sontaa. 

Tällaista sontaa se vasemmisto Suomeen haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme