Tilillä 74 827,58€
Kommentit (26)
Aika paljon saisi kossua tuolla, tai olutta.
No entä sitten ? Suomalaisilla on tileillä levähtämässä n 120 miljardia.
Onneksi olkoon perinnöstä. Älä juo kaikkea kerralla.
Minulla 19 985 573, 40 Hovimestari tuonee kohta aterian.
Aika paljon. Antaisitko osan minulle?
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten ? Suomalaisilla on tileillä levähtämässä n 120 miljardia.
RAHAA ON SANNA JÄRKKÄS.T.TOVERI
Tilillä joku 70 000 ja saman verran osakkeissa ja rahastoissa.
Kai edes rillaat sitä jaappanialaista fag jyy nimistä lihaa.
Aika pienillä rahoilla suomalaiset leveilee. Ei mene hyvin... Ulkomaalaiset keskiluokkalaiset syö meidät aamiaiseksi. Aloittavat ostamalla meidän maat ja talot.
Vierailija kirjoitti:
Aika pienillä rahoilla suomalaiset leveilee. Ei mene hyvin... Ulkomaalaiset keskiluokkalaiset syö meidät aamiaiseksi. Aloittavat ostamalla meidän maat ja talot.
Ei Suomessa myydä niille, eikä ne halua edes ostaa täältä mitään. Suomessa on perinteisesti myyty venäläisille, kaikkien puolustustukikohtien läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on Keski-Euroopalle sitä, mitä Karjala on suomalaisille, paitsi ilman mitään menneisyyden tunnesidettä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 74 827,59€.
Voin antaa sulle 50 c, niin sit sul ois 74 828! t. Kerjäläinen
Vierailija kirjoitti:
Poirot ei tykkäisi. Tilillä piti aina olla 444 puntaa, 4 shillinkiä ja 4 penniä.
Rahan arvo muuttuu. Nykyrahaksi muutettuna 444 puntaa on lähes 41 000 puntaa. Eli ei Poirot mitään nappikauppaa pyöritellyt :D
Hyvää ruokahalua! Syö suomalaista luomu lihaa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ruokahalua! Syö suomalaista luomu lihaa!
Kiitos, laitoin juuri pari omenapuun kiekkoa hiilien päälle.
Ap
Ketään ei kiinnosta kuinka paljon on tililläsi rahaa ja onko edes totta vaan mitä grillaat ?
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta kuinka paljon on tililläsi rahaa ja onko edes totta vaan mitä grillaat ?
Pekoniin käärittyjä kanafileitä, huiluntuhtia ja pari pihviä.
Ap
Poirot ei tykkäisi. Tilillä piti aina olla 444 puntaa, 4 shillinkiä ja 4 penniä.