Sähköt poikki. Missä voisi kokata ilmaiseksi?
Helsingissä asun ja nyt kävi niin ikävästi että sähköt meni poikki maksamattomien laskujen takia. Voisikohan jossain kokata ihan uunissa ruokaa ilmaiseksi. En tahdo grillata esim. Seurasaaressa vaan pannukakkua ja bologneseä tekisi mieli.
Kommentit (19)
Laita aromipesään ja aromipesä auringonpaisteeseen. 3 viikkoa ja ruoka on kypsää. Helppoa ja halpaa.
Kiva. Voiko sellaisen tehdä itse vai pitääkö tilata Temusta?
Joku seurakuntatalo tai nuorisotalo ehkä jos on laiha ja huppu päässä?
Varaa taloyhtiön kerhohuone, jos siellä on keittomahdollisuus. Sinun on vaikea säilyttää ruokia, koska jääkaappisikaan ei nyt toimi. Kerhohuoneen keittiötilassa voi olla jääkaappi. Voimia tulevaan!
Tee nuotio ulos ja ota samalla riistaryyppy.
Mene siivoojaksi jonnekin raflaan ja kokkaa siellä salaa yöllä. Tai piiloudu johonkin ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Voiko sellaisen tehdä itse vai pitääkö tilata Temusta?
Voi tehdä itse (googlaa) tai tilata.
Hommaa pistokkeella oleva keittolevy. Jostain sitten etsit pistokkeen, mistä saat siihen virtaa.
Laita ruoka ylösalaisin olevan kattilan sisään ja tee ulkopuolelle nuotio. Toimii uunin tavoin.
Syö raakana kuten mies ja lopeta se vinkuminen.
Olisko Rastilan leirintäalueella jotain kokkailu mahdollisuuksia? Tai jossain leirikeskuksessa lähellä Hesaa?
Perusta joku kristillinen kesäleiri lapsille seurakunnan tiloihin niin pääset kokkailemaan samalla.
Teet sponssisopimuksen että menet aito avioliitto banderollin kanssa Prideen niin saat varmaan käyttää niiden keittiötä.
Rappukäytävästä jatkoroikalla sähköt jääkaappiin ja mikroon.
lämmität nyt vaan eineksiä ja kokkailet sitten ensi viikolla. Tsemppiä.
Kiitos. Johtohommelit postiluukusta ei käy. Liian noloa. Vois kyllä aurinkopaneeleita ostaa jatkoa ajatellen kun taas on rahoissaan. Ehkä vois kokeilla jotain nuotiopannaria. Ja saahan sitä pannaria ääsmarketistakin. Mikroa pystyn käyttämään taloyhtiön tiloissa ullakolla mutta ei siellä kunnolla viitsi kokata kuitenkaan.
Vailla vakinaista asuntoa ry
Tyttöjen talo
Poikien talo
Setan keskus
Hirundo romanien päiväkeskus
Pulsujen päiväkeskus
Nistien Töölönkeskus
Perhekeskus
Joku somaliyhdistys( rätti päähän)
HIV-tukipiste
Seksityöläisten ja raiskattujen tukipalvelut
Bandidoksen kerhohuone
Sinimustien puoluetoimisto
Aurinkoliesi pihalle, tosin voit kokata vain aurinkoisina päivinä.