Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut

Kommentit (412)

Vierailija
61/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kylässä ole naisia. Ne muuttivat kaupunkiin yläasteen jälkeen. Pojat saavat pyöräillä keskenään.

Vierailija
62/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet ovat niitä, jotka myös itkevät netissä kun "tavallinen mies ei kelpaa".

Niinpä, ja sitten hakevat Aasiasta sen k.tuhuoran, ja ollaan taas niin äijää. Säälittävää porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo kyläpyörä-Tomi tomerasti.

Vierailija
64/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se mies joka polkee kaikkia naisia?

Vierailija
65/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan. 

Ketkä me? Kyläpyörät?

Vierailija
66/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas naisvihamielistä. Kuka sen päättää, kuka on „kyläpyörä“? Jotkut juoruilijat, jotka kertovat toisilleen valheitaan? Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi? 

Kyllähän sen näkee ja yleisessä tiedossa jos tyttö joka viikonloppu eri pojan kanssa imuttelee.

Sinun mielestä jutteleminen ja mahdollinen suutelu johtaa seksiin? Ei pidä paikkansa. Ei minun kohdalla.

Vierailija
67/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo miehet saa ihan rauhassa päättää kuka on hyvä ehdokas mutta naiset sen päättää ketkä miehet jää kokonaan ilman 😃

Paitsi että se laadukas mies, jota naiset aidosti haluavat, osaa myös olla nirso, ja harvoin huolii käytettyä puhkipantua hu oraa. 

Tällä tavalla naisiin suhtautuva ei kelpaa kenellekkään hyvälle naiselle. 

Tämä. Jostain syystä empatiaan kykenemättömät ei ymmärrä tätä pointtia. Mutta empattisen ja rakastavan puolison silti haluavat, vaikka eivät siihen itse kykene.

Vierailija
68/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kilttimiehenä ole saanut yhdeltäkään naiselta🥺

Vierailija
69/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on taas näitä "happamia, sanoi kettu". Ei tuo Tomi ketään saisikaan 😅

Tomi onkin paitsi uusnasu ja incel, myös aivonsa ja munansa saliroinalla surkastuttanut pullistelija. 

Jännä miten nuo monet syrjäyttävät tekijät kumuloituu samoihin tyyppeihin. Veikkaan että taustalla on myös matala ÄO ja ainoan lapsen syndrooma. Pikku prinssi on kasvanut kuvitellen, että hänellä on oikeus naiseen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Vierailija
70/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meni mummoilla tunteisiin 😅 

Vierailija
71/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas naisvihamielistä. Kuka sen päättää, kuka on „kyläpyörä“? Jotkut juoruilijat, jotka kertovat toisilleen valheitaan? Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi? 

Kyllähän sen näkee ja yleisessä tiedossa jos tyttö joka viikonloppu eri pojan kanssa imuttelee.

Pussailee? Siitäkö tyttö menee pilalle?

Mieleltään heikot miehet ajattelee, että mies pilaa naisen.

Sitten ne ihmettelee, miksei kukaan nainen halua olla niiden kanssa :D

Vierailija
72/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus taitaa olla ettei suomalaisnaisista löydy yhtään joka ei olisi vähintään 10 eri miestä pyörittänyt sängyssään. Uskollisuus on näille naisille aivan ventovieras käsite.

Mulla on ollut tasan yksi kumppani ja se on exä. Ei oltu naimisissa, 6 vuotta avoliitossa, lapsia ei yhtään. 
Ja ei, en ole uskovainen, eikä minua ole sellaiseksi yritetty kasvattaa. Ei vaan kiinnosta irtosuhteet. Eikä seksi ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. 

Vierailija
73/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mieshuoratkaan kelpaa parisuhteeseen.

Vierailija
74/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tällekin pojalle on noita juttuja syöttänyt ja laittanut pikkuisen pään sekaisin? Teinejä on liian helppo manipuloida.

Vierailija
75/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko kaupunkipyörä? Vai vaatiiko ihan maastopyörän? Luulen, että läskipyörä saa aikaan kakomisreaktion. Sähköpyörä olisi ihanan moderni, mutta se vaatii lataamista, eli aivan liian huomiohakuinen ja vaativa.

Vierailija
76/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla tosi i#iootti nainen, jos ylipäätään leveilee seksikokemuksillaan. Sitä ei tarvitsisi kertoa yhtään kenellekkään, on jokaisen henk.koht asia.

Vierailija
77/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin aikanaan olevani kyläpyörä jo yläasteella. En ollut edes suudellut kenenkään kanssa, mutta kiusaaja levitti juttuja. Sitä sitten kaikki uskoi. Onneksi löytyi mies ihan muualta, eikä tarvinnut jäädä sille kylälle.

Vierailija
78/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä meni mummoilla tunteisiin 😅 

Osui ja upposi. Hu ora tietää, että on häpeällistä olla hu ora, mutta silti haluaa samalla olla hu ora. Sitten yritetään hiljentää muut, ettei tarvitse kohdata omaa häpeään.

Vierailija
79/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se mies joka polkee kaikkia naisia?

Veikkaan, ettei Tomi huoli sitäkään kumppanikseen.

Vierailija
80/412 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus taitaa olla ettei suomalaisnaisista löydy yhtään joka ei olisi vähintään 10 eri miestä pyörittänyt sängyssään. Uskollisuus on näille naisille aivan ventovieras käsite.

Mulla on ollut tasan yksi kumppani ja se on exä. Ei oltu naimisissa, 6 vuotta avoliitossa, lapsia ei yhtään. 
Ja ei, en ole uskovainen, eikä minua ole sellaiseksi yritetty kasvattaa. Ei vaan kiinnosta irtosuhteet. Eikä seksi ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. 

Mäkin olen demiseksuaali. Meitä on 15% väestöstä. En olisi huolinut muunlaista miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän