”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas naisvihamielistä. Kuka sen päättää, kuka on „kyläpyörä“? Jotkut juoruilijat, jotka kertovat toisilleen valheitaan? Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi?
Itse aion ainakin laittaa muijan valheenpaljastuskoneeseen. Selvipäähän nekin jutut.
Laittaa ? Luuletko että tulevat ?
Vierailija kirjoitti:
Miettivätkö naiset mainettaan nykyään enää ollenkaan?
Entä miehet? Tuon "Tomin" maine tässä ainoastaan meni.
Koko aihe on niiiiin tunkkainen. Mies on vain " kokenut", playboy, naisten naurattaja. Ja nainen taas, auta armias jos on muutama suhde ollut....
Ja minä olen siis 60 v ja yhden miehen kanssa ollut. Että sikäli.
Täälä on jo naistenpotkijat ilmottanu että oman maan naiset ei edes ole tän maan puolustamisen arvosia. Nyt naiset äänestäkää tulevissa vaaleissa pelkästään naisia jos haluatte säilyttää yhteiskuntarauhan.
Hyvin kelpaa, mä olen se joka panee kaikki puhki.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisten rajoittaa haarojensa avaamista?
Entä miesten sepalus?
Vierailija kirjoitti:
On kai kuitenkin polkenut kaikilla mahdollisilla "pyörillä."
En usko, että osaa ajaa. Apupyörillä ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas naisvihamielistä. Kuka sen päättää, kuka on „kyläpyörä“? Jotkut juoruilijat, jotka kertovat toisilleen valheitaan? Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi?
"Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi?"
Ei päde. Ne miehet joilla ei aiemmin ole paljoa naisia ollut ovat heikossa asemassa. Itsevarmuus ja kokemus karttuu monista naissuhteista. Epävarmuus itsestä ja liiallinen tarrautuminen jos joku nainen osoittaa vähänkin mielenkiintoa ovat vähän saavien/kokemattomien miesten ongelma. Naisten kohdalla nämäkään eivät ole suuria ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus taitaa olla ettei suomalaisnaisista löydy yhtään joka ei olisi vähintään 10 eri miestä pyörittänyt sängyssään. Uskollisuus on näille naisille aivan ventovieras käsite.
Uskollisiako ne 10 miestä ovat olleet ? Kasto peiliin kun kommentoit ja mieti uusiksi
Useimmin on niin että koko kanalauma juoksee saman kukon perässä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Noissa roinaajapiireissä harrastetaan fasismia ja yhteiskäyttönaisia. Niillä on noin 1 pirihuo*a per 30 jäbää, mikä näkyi hyvin Tampereen mielenosoituspahoinpitelyä koskevien somepäivitysten kommentoijista. Siellä oli vaaleaa mimmiä nimimerkillä "Orjatar_alistuja" jne per pari kolme joukkuetta nasuja puolustelemassa päähänpotkijoita ja solvaamassa vasemmistoa :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar
4 on, 25% yli suosituksesi. Mutta kyllä se viimeinen kyläpyörä oli raskas polkea ja etukumikin löystyi, pumppu ei pysynyt venttiilin suulla. Jätimme sikseen. Ei kai yritystä lasketa ajeluksi?
t Rumahko, vahva ja tyhmä mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan.
Kyläpyörä ei juuri empatioita herättele.
Eikä kylämopo, joka olkoon tässä kyläpyörän koiraspuolinen vastine.
Miehet eivät todellakaan voi vaatia parempaa kuin pystyvät itse antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Totuus taitaa olla ettei suomalaisnaisista löydy yhtään joka ei olisi vähintään 10 eri miestä pyörittänyt sängyssään. Uskollisuus on näille naisille aivan ventovieras käsite.
No ne samat miehetkö on vain yhden naisen kanssa? Melkoinen matemaattinen yhtälö 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan.
Juuri näin, miesten pitää ymmärtää jos nainen jaellu pitkin kyilä ja tuhlannu rahat ulosottoon asti yms.
Eihän se ole naisen vika .
Miten nivoutat rahat tähän ? Entä konkurssin tehnyt mies ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettivätkö naiset mainettaan nykyään enää ollenkaan?
Entä miehet? Tuon "Tomin" maine tässä ainoastaan meni.
Tomi on ÄIJÄ!
Niin. Mistä hankimme Tomille kristilliset arvot omaavan neitsyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen näkee ja yleisessä tiedossa jos tyttö joka viikonloppu eri pojan kanssa imuttelee.
Jossain perämetsän räkälässä? Kylässä, josta kaikki yli 100 pisteen ÄO:lla varustetut on muuttaneet kaupunkeihin opiskelemaan ja töihin. Tiäks miksi Suomessa on niin paljon omaperäisiä geneettisiä sairauksia? Sisäsiittoisuuden takia. Niitä geenejä kantaa maalaisväki, joka ei älyä eikä uskalla poistua kotikylästään Mäntyharjulta esim. Mikkeliin kun siellä on liian kiihkeä ja urbaani meno.
Nämä miehet ovat niitä, jotka myös itkevät netissä kun "tavallinen mies ei kelpaa".
Suositut ihmiset on yleensä kivoja ihmisiä. Lihasta kasvattavat roinaajat on vähemmän kivoja kun eivät ikinä ole muistaneet treenata aivojaan.
Veikkaan että Tomilla ei kysyntää ole muualla kuin uusnatsipiireissä, joissa tosiaan sitten on yksi kyläfillari noin kolmeakymmentä miesnasua kohti.