Repesin täysin kun kaupassa joku mummo sanoi sähköpostiosoitetta ilmoittaessaan "miukumauku".
Z-sukupolven aspa oli ihan että "mi..siis mikä?"
Kommentit (80)
Itsekkin sanon ihan automaattisesti miukumauku. Jäänyt kouluvuosilta mieleen.
T. Milleniaali
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Veeti 13v
Juustoista munaansa nyppien, kihertäen epämiehekkäästi niin että räät tulee nenästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratko jos joku sanoo tätä # risuaidaksi?
Ristikkomerkki!
Herttaista, että pyörä pitää koittaa keksiä taas uudestaan.
Joku oli sanonut jollekin myyjälle sähköpostiosoitteensa sanoen "etunimi miukumauku gmail.com" niin myyjä oli sitten merkannut "etunimimiukumauku@gmail.com"
Se on ainakin hyvä, että hän sanoi sen niin selvästi,, että jokainen ymmärtää, mitä se tarkoittaa.
Ap:lla karkasi myös pisu ja jännäkakka housuun. Kannattais pojunkin treenata lantionpohjalihaksia jos noin helposti repeilee.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen mikään ei ole helpompaa kuin harmaiden ihmisten provosoiminen.
Jospa sinä pikku nilkki menisit kouluun, opettele käytöstavat, ja siisti kuontalosi.
Melkoisen siivon aiheutit kauppaan. Millä saivat sinut kasattua entiselleen? Vaatiko monetkin tikit?
Minä en sano @ ollenkaan. Kaikki tietää että se tulee siihen.
Vierailija kirjoitti:
Siis, joku vanhempi nainen, EI MUMMO !!!!!!! SELLAINEN on hävytöntä, ellei ole ikioma mummo kyseessä. Mikä teitä narsisteja nyt vaivaa ??????????????? Tollaset puheet on luokaavia !!!!!!!!! Ja mitä sitten, et joku noin tai muuta ???? Niin sanottiin silloin, kun s-postit keksittiin. Sehän se @ merkki on ! Mitä nauramista siinä on ??????????? Taidat olla vielä pikkulapsi, joka ei ole moista sanaa ennen kuullut................tai joku 10-v koululainen...........................
Siellä ensimmäinen mummo ilmoittautui 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olipa sivistymätön Z-sukupolven edustaja.
No eipä sinäkään heidän puheitaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sinut on saatu parsittua kasaan?
Ap on saumoistaan ratkeilevaa äärioikeistoa. Ei minkäänlaista jarrua eli impulssikontrollia.
Kaikki tulee ulos mikä menee sisään. Stimulus + organism = reaction, eli refleksiohjautuva matalaälyinen elukka.
Taidatte molemmat olla samaa vihervassarihörhöjä, pelkkää muiden haukkumista ja vihanlietsonta ovat pääaiheitanne.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa nämä puhevammaset, jotka lyhentelee sanoja, niinkuin 'aspa', onko kiire jotenkin?
Jos on ollut työpaikassa, jossa on ollut viikottain sovittavat aspavuorot niin kuka jaksaa aina puhua asiakaspalvelusta....
Vierailija kirjoitti:
Minä en sano @ ollenkaan. Kaikki tietää että se tulee siihen.
Itsellä on oma sukunimi.fi sähköpostin päätteenä niin kukaan ei ymmärtäisi
Vierailija kirjoitti:
Noo, aspa oppii kun tekee töitä. Tämänkin takia kannattaisi olla tekemisissä eri sukupolvien kanssa.
Ja kannattaa ihan vaan osallistua elämään. Eikä tuijottaa tiktokiin ja kasvattaa omaa ruhoaan kumikarkilla ja mättömössöillä.
Että tästäkin teemasta heräsi näin pitkä ja supertylsä keskustelu, missä ilkeilijätkin pääsivät taas pätemään.
👍
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen mikään ei ole helpompaa kuin harmaiden ihmisten provosoiminen.
Et ole tainnut vielä tajuta että vanheneminen koskee myös SINUA.
Paitsi jos kupsahdat ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Että tästäkin teemasta heräsi näin pitkä ja supertylsä keskustelu, missä ilkeilijätkin pääsivät taas pätemään.
👍
Tämä ei oikein tainnut mennä ap:n suunnitelman mukaan.
Mun y-läinen miesystävä käyttää termiä miukumauku. Se on vähän että mitä on oppinut. Itse olen X ja sanon @ = ät. Joku varmaan nauraa sillekin, voi ei.