Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kerran sitä vaan ollaan päivä prinsessana"

Vierailija
15.05.2026 |

Sanoi naapuri, kun mulla oli morsiuspuku päällä. Minäpä vietin päivän prinsessana kaksi kertaa elämässäni.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun pitänyt kinata tänään. Miksi kuitenkin kinaat?

Myönsinhän minä että olin takuulla ruma.

Vierailija
22/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koet, että tuollainen on joku ylpeilyn aihe😆🤦‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen prin...Ei vaan kuningatar, joka päivä. Kumartakaa minua!

Vierailija
24/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän ihan normaalina, että menee elämässään useamman kerran naimisiin

Moni menee ja minä olin leski.

Vierailija
25/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että se on valitettavan yleistä ei tee siitä "normaalia" tai mitenkään kehuskelemisen arvoista. Ja aloituksessa lukee; Minäpä. Eli nimenomaan saa sen kuulostamaan siltä, että ylpeilet asialla. Mutta jollain se on ihmisten itseään nostettava, mikä on myös valitettavan yleistä. Lähinnä sellaisilla, joilla on pakottava tarve tuoda itseään esiin ja tarve saada huomiota ja hyväksyntää muilta. Tällaiset ihmiset kun kokevat, etteivät muuten ole edes olemassa. Puuttuu juurikin se sisäinen tyytyväisyys, onnesta puhumattakaan. 

Vierailija
26/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että se on valitettavan yleistä ei tee siitä "normaalia" tai mitenkään kehuskelemisen arvoista. Ja aloituksessa lukee; Minäpä. Eli nimenomaan saa sen kuulostamaan siltä, että ylpeilet asialla. Mutta jollain se on ihmisten itseään nostettava, mikä on myös valitettavan yleistä. Lähinnä sellaisilla, joilla on pakottava tarve tuoda itseään esiin ja tarve saada huomiota ja hyväksyntää muilta. Tällaiset ihmiset kun kokevat, etteivät muuten ole edes olemassa. Puuttuu juurikin se sisäinen tyytyväisyys, onnesta puhumattakaan. 

Sinä nyt näet kaikessa aina noin. Olin kuitenkin kolmekymppinen leski ja halusin perheen. En halunnut jäädä yksin loppuelämäksi.

Vierailija
27/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl se näin on avioliittoon mennään vaan kerran.

Paitsi nykynaikkoset, jotka menevät viisi kertaa ja siinä välissä vielä pari-kolme kertaa ehtivät avoliittoillakin. Ja tietysti jokaisessa tehdään vähintään se yksi muksu, kun se kulloinenkin miekkonen on niin ihqu! 😂

Vierailija
28/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut jäädä yksin ja vähän väliä valitat täällä, kuinka haluaisit olla yksin, rauhassa kotona, ilman miestä ja lastasi. Ja kuinka haluaisit asua yksin. Kaikki pitäisi saada, eikä vain siinä asiassa. 

Vierailija
29/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halunnut jäädä yksin ja vähän väliä valitat täällä, kuinka haluaisit olla yksin, rauhassa kotona, ilman miestä ja lastasi. Ja kuinka haluaisit asua yksin. Kaikki pitäisi saada, eikä vain siinä asiassa. 

Niin, no tilanteet muuttuu.

Vierailija
30/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sitten sen arvoista, olla hetki "prinsessana", jos ne liitot ovat kuitenkin kertomasi mukaan olleet täysin epäonnistuneita? 

Vierailija
31/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko prinsessamekko? Sormuksia ei ollut.

Vierailija
32/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se sitten sen arvoista, olla hetki "prinsessana", jos ne liitot ovat kuitenkin kertomasi mukaan olleet täysin epäonnistuneita? 

Oli se.

Vierailija
33/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö olla kateellinen vai mitä haet tällä aloituksellasi ap?

Vierailija
34/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko prinsessamekko? Sormuksia ei ollut.

Oli molemmilla kerroilla ja oli sormuksetkin. Mun sormuksethan varasti murtovarkaat ja ekan liiton sormukset annoin lapselle.

Vierailija
35/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö olla kateellinen vai mitä haet tällä aloituksellasi ap?

Ei. Mä vaan kerroin, mitä naapuri aikoinaan sanoi.

Vierailija
36/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se.

Voi tätä sun ironiaasi😂😂😂😂😂

Vierailija
37/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessamekko on tietysti hyvinkin laaja käsite.

Vierailija
38/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessamekko on tietysti hyvinkin laaja käsite.

Valkoinen morsiuspuku.

Vierailija
39/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitit joskus, että kuinka sinun ei olisi aikanaan pitänyt mennä sinne vapaakirkkoon tms., jossa tapasit julman, ensimmäisen miehesi. Ja kuinka tämä nykyinenkin vain ilkeilee sinulle. Sitten äkkiä väitätkin, että yksi päivä tai siis kaksi, oli sen arvoista. Näinhän sun asiasi toki aina ovat, täysin järjenvastaisesti. Eikä läheskään kaikki edes totta. 

Vierailija
40/53 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitit joskus, että kuinka sinun ei olisi aikanaan pitänyt mennä sinne vapaakirkkoon tms., jossa tapasit julman, ensimmäisen miehesi. Ja kuinka tämä nykyinenkin vain ilkeilee sinulle. Sitten äkkiä väitätkin, että yksi päivä tai siis kaksi, oli sen arvoista. Näinhän sun asiasi toki aina ovat, täysin järjenvastaisesti. Eikä läheskään kaikki edes totta. 

Ajattelin lähinnä sitä, että pidän morsiuspuvuista ja se oli positiivinen asia, muutenhan eka liitto olisi ollut parempi kun sitä ei koskaan olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi