"Kerran sitä vaan ollaan päivä prinsessana"
Sanoi naapuri, kun mulla oli morsiuspuku päällä. Minäpä vietin päivän prinsessana kaksi kertaa elämässäni.
Kommentit (53)
Koet, että tuollainen on joku ylpeilyn aihe😆🤦
Minä olen prin...Ei vaan kuningatar, joka päivä. Kumartakaa minua!
Vierailija kirjoitti:
Pidän ihan normaalina, että menee elämässään useamman kerran naimisiin
Moni menee ja minä olin leski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että se on valitettavan yleistä ei tee siitä "normaalia" tai mitenkään kehuskelemisen arvoista. Ja aloituksessa lukee; Minäpä. Eli nimenomaan saa sen kuulostamaan siltä, että ylpeilet asialla. Mutta jollain se on ihmisten itseään nostettava, mikä on myös valitettavan yleistä. Lähinnä sellaisilla, joilla on pakottava tarve tuoda itseään esiin ja tarve saada huomiota ja hyväksyntää muilta. Tällaiset ihmiset kun kokevat, etteivät muuten ole edes olemassa. Puuttuu juurikin se sisäinen tyytyväisyys, onnesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että se on valitettavan yleistä ei tee siitä "normaalia" tai mitenkään kehuskelemisen arvoista. Ja aloituksessa lukee; Minäpä. Eli nimenomaan saa sen kuulostamaan siltä, että ylpeilet asialla. Mutta jollain se on ihmisten itseään nostettava, mikä on myös valitettavan yleistä. Lähinnä sellaisilla, joilla on pakottava tarve tuoda itseään esiin ja tarve saada huomiota ja hyväksyntää muilta. Tällaiset ihmiset kun kokevat, etteivät muuten ole edes olemassa. Puuttuu juurikin se sisäinen tyytyväisyys, onnesta puhumattakaan.
Sinä nyt näet kaikessa aina noin. Olin kuitenkin kolmekymppinen leski ja halusin perheen. En halunnut jäädä yksin loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se näin on avioliittoon mennään vaan kerran.
Paitsi nykynaikkoset, jotka menevät viisi kertaa ja siinä välissä vielä pari-kolme kertaa ehtivät avoliittoillakin. Ja tietysti jokaisessa tehdään vähintään se yksi muksu, kun se kulloinenkin miekkonen on niin ihqu! 😂
Et halunnut jäädä yksin ja vähän väliä valitat täällä, kuinka haluaisit olla yksin, rauhassa kotona, ilman miestä ja lastasi. Ja kuinka haluaisit asua yksin. Kaikki pitäisi saada, eikä vain siinä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Et halunnut jäädä yksin ja vähän väliä valitat täällä, kuinka haluaisit olla yksin, rauhassa kotona, ilman miestä ja lastasi. Ja kuinka haluaisit asua yksin. Kaikki pitäisi saada, eikä vain siinä asiassa.
Niin, no tilanteet muuttuu.
Oliko se sitten sen arvoista, olla hetki "prinsessana", jos ne liitot ovat kuitenkin kertomasi mukaan olleet täysin epäonnistuneita?
Oliko prinsessamekko? Sormuksia ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sitten sen arvoista, olla hetki "prinsessana", jos ne liitot ovat kuitenkin kertomasi mukaan olleet täysin epäonnistuneita?
Oli se.
Pitäiskö olla kateellinen vai mitä haet tällä aloituksellasi ap?
Vierailija kirjoitti:
Oliko prinsessamekko? Sormuksia ei ollut.
Oli molemmilla kerroilla ja oli sormuksetkin. Mun sormuksethan varasti murtovarkaat ja ekan liiton sormukset annoin lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö olla kateellinen vai mitä haet tällä aloituksellasi ap?
Ei. Mä vaan kerroin, mitä naapuri aikoinaan sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se.
Voi tätä sun ironiaasi😂😂😂😂😂
Prinsessamekko on tietysti hyvinkin laaja käsite.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessamekko on tietysti hyvinkin laaja käsite.
Valkoinen morsiuspuku.
Väitit joskus, että kuinka sinun ei olisi aikanaan pitänyt mennä sinne vapaakirkkoon tms., jossa tapasit julman, ensimmäisen miehesi. Ja kuinka tämä nykyinenkin vain ilkeilee sinulle. Sitten äkkiä väitätkin, että yksi päivä tai siis kaksi, oli sen arvoista. Näinhän sun asiasi toki aina ovat, täysin järjenvastaisesti. Eikä läheskään kaikki edes totta.
Vierailija kirjoitti:
Väitit joskus, että kuinka sinun ei olisi aikanaan pitänyt mennä sinne vapaakirkkoon tms., jossa tapasit julman, ensimmäisen miehesi. Ja kuinka tämä nykyinenkin vain ilkeilee sinulle. Sitten äkkiä väitätkin, että yksi päivä tai siis kaksi, oli sen arvoista. Näinhän sun asiasi toki aina ovat, täysin järjenvastaisesti. Eikä läheskään kaikki edes totta.
Ajattelin lähinnä sitä, että pidän morsiuspuvuista ja se oli positiivinen asia, muutenhan eka liitto olisi ollut parempi kun sitä ei koskaan olisi ollut.
Myönsinhän minä että olin takuulla ruma.