"Kerran sitä vaan ollaan päivä prinsessana"
Sanoi naapuri, kun mulla oli morsiuspuku päällä. Minäpä vietin päivän prinsessana kaksi kertaa elämässäni.
Kommentit (53)
Kyl se näin on avioliittoon mennään vaan kerran.
Ihan oikeasti ylpeilet sillä, että olet mennyt 2 kertaa naimisiin? Ja vielä prinsessana...Olet nolo!
Kuka vaan voi leikkiä prinsessaa, milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti ylpeilet sillä, että olet mennyt 2 kertaa naimisiin? Ja vielä prinsessana...Olet nolo!
Niin. Saahan sitä leskeksi jäätyä mennä uusiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Saahan sitä leskeksi jäätyä mennä uusiin naimisiin.
Ei se silti sinusta tai kenestäkään mitään hemmetin prinsessaa tee! Typerää, että jotkut aikuiset jaksavat tuollaista leikkiä.
Ja tadaa! Näin pyörtyi sekin päätös, kun Valis ilmoitti, kuinka ei jaksa tänään kinata. Jälleen kerran!!
Nämä prinsessat hokee Unelmahäitä valmisteltaessa v-sanaa ja kiskoo vihkimisen jälkeen siideriä tölkistä hienon auton takapenkillä...Ei vaatteet tee prinsessaa.
Suutelit rumaa sammakkoa ja se muuttui prinssiksi ja sinä prinsessaksi🥰
Noloa nämä aikuisten naisten prinsessaleikit.
Tuskinpa prinsessalta näytit kummallakaan kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessahan se on rumakin prinsessa. Niinku briteillä on ne kaks hevosen näköistä prinsessaa
Vierailija kirjoitti:
Nämä prinsessat hokee Unelmahäitä valmisteltaessa v-sanaa ja kiskoo vihkimisen jälkeen siideriä tölkistä hienon auton takapenkillä...Ei vaatteet tee prinsessaa.
Mulla ei ollut tuollaista.
Yllä olevat kommentit ovat melkoisen närkästyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Rumahan minä tietysti olin, mutta eipä sillä ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Sekin yksi morsian ohjelmassa, katsoi itseään peilistä ja huusi; Ei vit***!! MÄ oon kaunis!! Sisäinen rumuus oikein hehkui hänestä ja lisäksi vielä nolasi itsensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessahan se on rumakin prinsessa. Niinku briteillä on ne kaks hevosen näköistä prinsessaa
He ovat virallisesti eli oikeasti prinsessoja. Toki ilman mitään ansiota, ihmisten aikanaan keksimiä höpötyksiä.
En ehkä pysty olemaan prinsessa, mutta voin olla keiju. Mietin, pitäisikö minun hävetä sitä?
N20+
Eihän sinun pitänyt kinata tänään. Miksi kuitenkin kinaat?
Tuossa sinulle mitali > 🥇