G: Missä vaiheessa teidän kesävaateostokset ovat?
Onko kaikki vielä ostamatta? Oletko ostanut jo viime kesän alesta? Oletko ostanut jo osan? Vai kuinka?
Meillä on ollut varmaan kaikki tarpeellinen ostettuna jo maaliskuusta. Kaikki sen jälkeen osteltu on ollut sellaista tämä-on-muka-pakko-saada-juttua :). Pitkin viime syksyä ja talvea kun kahlasi netissä läpi ulkolaisia nettikauppoja, teki aika ihania löytöjä :-). Sitten on tietysti tarttunut mukaan kaikkia tämän kesän ihanuuksia, turhimpana turhuutena varmaankin lähes tulkoon koko H&M:n Hello Kitty-sarja vauvapuolelta.
Pakko tunnustaa, että tytöllä nyt aivan liikaa vaatteita kesäksi. Lohdutuksena itselleni, että kesällä niitä vaatteita meneekin, kun ei ole ulkohaalarit suojaamassa. Näyttääpä kesävaatteet taas kerrassaan ihanilta talven jälkeen ;-)!
Kommentit (24)
Meidän tytöiltä (2 ja 3v) ei taida puuttua enää kuin sandaalit ja kangaskengät. Tai pienempi ei taida tarvita edes niitä. Lisäksi pari kivaa kesälakkia jos ostaisi kummallekin, mieluiten samanlaiset mutta eriväriset, jos jostain löytyisi. Tokihan sitä tulee ostettua kesken kesää joitain uusia vaatteita lisääkin, kun menevät käytössä huonoksi. Eniten käyttöä on ruukannut olla H&M:n puuvilla-capreille, ne on meidän hoikkuleille tosi hyviä kesäpöksyjä.
Olen huomannut saman noiden ale-hankintojen kanssa; niihin ehtii vuodessa kyllästyä, kun maku muuttuu ja kauppoihin tulee kaikkea ihanaa (=ihanampaako?). Mutta kyllä meillä ne viime kesän alesta ostetut vaattteeet käyttöön tulevat, rahallinen säästö painaa vaakakupissa aika paljon, valitettavasti ;)
Minä olen hamstrannut varmaan tammikuusta lähtien ihania kesävaatteita. Olen ostanut t-paitoja, mekkoja, capreja, hattuja. Ja tiedä jo nyt että liikaa noita vaatteita varmaan on ;) Meillä ei viime kesäiset vaatteet (käytettiin 86/92cm) mahtuneet päälle, joten hyvällä omalla tunnolla on saanut ostella ;)
Paljon olen ostanut gymboreen vaatteita (ihania capreja, mekkoja jne), mutta myös H&M:n hyllyt on koluttu. Yksi paketti on usasta vielä tulossa.
Sandaalit ostin kenkäkaupasta. Jostain pitäisi ehkä hake tytölle vielä toiset kakkossandaaleiksi.
Löysin aivan ihania kesävaatteita pienelle pojalle suomalaisesta nettikaupasta. www.ipanalle.fi. Jotenkin on käynyt tylsistyttämään jo tämä retromuotikin, jota kaikki suomalaiset nettikaupat alkavat olla ruotsalaisten ja tanskalaisten esimerkistä pullollaan. Itse pidän juuri noista h&m tyylisistä värikkäistä ja pirteistä vaatteista myös pojille.
Meidän kesävaateostokset on todellakin vähän vaiheessa :). Monena päivänä on ollut tarkoitus inventoida jokaisen vaatehuone ja katsoa mitä viime kesäisistä on vielä käyttökunnossa. Mutta enpä ole vielä tähän päivään mennessä ehtinyt...
Tiedän, että tytöillä kuitenkin on vielä ainakin joitakin mekkoja, hameita, shortseja ja capreja jotka mahtuvat vielä tulevana kesänäkin. Pojan vaatteet puolestaan on kaikki varmasti auttamattoman pieniä.
Eli seuraavalla " suurkaupunkireissulla" tulee varmasti shoppailtua :). T-paitoja, shortseja, sandaaleja, kenkiä ja koulun sekä pk:n kevätjuhlavaatteet tulee mieleen ainakin mitä tarvitaan...