Onko Ruoholahden Cittari hyvä?
Kommentit (66)
Silloin kun itse asuin Bulevardin eteläpuolella, kävin viikottain Stockan Herkussa ruokaostoksilla. Ruoholahdessa en koskaan, Itiksessä välillä.
Sokoksen talon S-Market on kans ok.
Kesko itse on palkinnut sen parhaaksi cittariksi. Eli pelkkä stuntti vaan lisäämään myyntiä. Totuushan on ettö se on paskin sittari missä oon käynyt. Ei sen pitäisi olla sittari nimeltään, korkeintaan k-supermarket. Esim mankkaan (sinikallion?) supermarket on parempi kun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä todellakaan ole ahdas.
Paras Cittari pk-seudulla.
Onhan se todella ahdas, jos vertaa vaikka Kaaren Prismaan.
Vertaat Suomen isointa automarkettia, keskustan vieressä olevaan citykauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa olla siellä maanalla ahtaassa luolassa.
Onko se maan alla! Nyt on parempi, etten sano mitään. Ap
Luin ketjun. Surkea kauppatarjonta Helsingissä!
En henno kertoa oman kaupunkini kauppatarjonnasta, ettei helsinkiläisille tule paha mieli.
Valittu monta kertaa Suomen parhaaksi Citymarketiksi. Keskon pääjohtajaa näkee usein. Keskon lippulaiva. Ruokaosasto paljon Stokkan herkkua parempi.
Vierailija kirjoitti:
Valittu monta kertaa Suomen parhaaksi Citymarketiksi. Keskon pääjohtajaa näkee usein. Keskon lippulaiva. Ruokaosasto paljon Stokkan herkkua parempi.
Rohkenen epäillä. Selittelyn makua. Lyön vetoa, että oma cittarimme on parempi, esteettisempi ja enemmällä rakkaudella pyöritetty kuin tuo.
Ei. Mielestäni sekava ja myöskin kallis.
Näkyy olevan kymmeniä palkintotauluja seinällä. "Suomen paras Citymarket" ja "Suomen paras ruokaosasto" Keskon pääjohtajat hehkuttivat lippulaivana yhtiökokouksessa ja heidän kotikauppa. Robottipakkaamoa käydään katsomassa Amerikasta asti.
Huikea tuo ruokaosasto. Mieletön valikoima juustoja, kaloja ja lihoja.
Sinänsä hyvä valikoima ja runsaasti erilaisia erikoistuotteita valikoimassa mitä harvasta paikasta saa, MUTTA SIELTÄ EI LÖYDÄ MITÄÄN. Todella hämmentävä pohjaratkaisu, ja tuotteet ripoteltu sattumanvaraisesti sinne tänne. Huonosti mitään kylttejä tmv mistä näkisi nopeasti mitä hyllystä löytyy. Eli kiva kauppa, mutta hirveä työmaa aina käydä siellä ja aikaa palaa kun joutuu etsimään ihan perusjuttuja ympäri kauppaa.
Plussaa: hyvin aina leikkokukkia, kortteja ja lahjajuttuja tarjolla, ja ne löytyvätkin ok kassojen läheltä. Helppo napata jokin pieni muistaminen tuolta matkaan, jos menossa juhlistamaan ystävää tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tykännyt. Käyn kyllä harvoin, mutta hyvät valikoimat. Valtavan kokoinen siellä sais olla kyyditys.. ;D
Yksi sanoo valtavan kokoinen, toinen että ahdas. Mikä lienee totuus? Ap
Eivät nuo ole toisensa poissulkevia.
Komppaan ylläolevia.
Valikoima 1 Suomen suurimmista. Kerran huvikseni laskin montako eri kahvia on myynnissä, muistaakseen luku oli yli
50. Kauppana kallis, haen vain tarjoukset,
Leipäosasto on ahdas, samoin hevi.
Aikaa menee ylyttömästi, on niin iso.
Käyn max kerran viikossa
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pk-seudun Cittareiden paskimmistoa.
Helsingin paras Cittari on Itiksen, Ruoholahti taas huonoin.
No Ruoholahti on parempi alue, että siinä mielessä mieluummin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä todellakaan ole ahdas.
Paras Cittari pk-seudulla.
Onhan se todella ahdas, jos vertaa vaikka Kaaren Prismaan.
Vertaat Suomen isointa automarkettia, keskustan vieressä olevaan citykauppaan.
Tarkoitus on verrata Citymarketteja keskenään, eikä Citymarkettia ja kokonaista kauppakeskusta. Kaaressa sijaitseva liike voi hyvinkin olla ahtaammin suunniteltu kuin keskustassa oleva, tai toisinpäin.
eri
En tykkää yhtään. Käyn vain ainoastaan siksi siellä kun olen töissä samassa rakennuksessa.
Samaa paskaa, kuin muutkin kitumarketit.
Ei. Sotkuinen ja liian täyteen tungettu tavaraa. Lisäksi, täytyy kiertää koko halli vaikka tietää että tuote on kassojen lähellä, vähän niin kuin Normalissa. Niin tyhmä en ole että sen takia ostelisin kaikkea muuta siinä matkan varrella.
Jos jollain ihmeellä saat jonkun myyjän kiinni niin he eivät tiedä mitä edustamassaan yrityksessä on myynnissä.
Jos sitä ei siellä hyllyssä ole niin sit sitä ei ole on vakiovastaus.
Törkyhinnat.
En mene enää ikinä sinne.
Ihmisillä on varmaan vaan erilaisia mieltymyksiä ja ostostarpeita?
Mun makuun Helsingin Cittareista paras on Easton Itiksessä, myös Puhoksen ruokakaupat on parempia kuin Ruoholahden Cittari.
Lidleistä paras on Lidl Kallio, muut jää kauas taakse ja Kampin Lidl surkea.