Onko Ruoholahden Cittari hyvä?
Kommentit (47)
Ahdas :D mitä hittoa taas ihmiset. Onko sitä omaa massaa niin pirusti vai mitä hittoa te kaupalta oikein odotatte! :D
En neliömääriä tiedä, mutta kyllä se taitaa pkseudun suurimpia kauppoja olla. Tai ainakin siellä tulee semmoinen olo vai tekeekö pitkulaisuus sen fiiliksen. Tilaa on käytävillä ja erikoisruokavalioiselle vaihtoehtoja. Easton on piirun verran parempi, mutta sinne tarvii aina mennä erikseen. Duunit Ruoholahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Palkittukin.
Mistä hyvästä palkittu? Ap
Parhaana citymarkettina.
Ai minä vuonna? En ole kuullut. Ap
Tänään kävin viimeksi, ihan hyvä se on. Mutta Eastonin Citymarket on parempi, koska siellä myydään naisten vaatteita - tuolla Ruoholahdessa ei kuin vähän urheilu- ja alusvaatteita.
Paska kauppa sain porttikiellon kun vahingossa laitoin pari lonkeroa reppuun kauppias ei ymmärrä vitsiä
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pk-seudun Cittareiden paskimmistoa.
Helsingin paras Cittari on Itiksen, Ruoholahti taas huonoin.
Ei kukaan normaali ihminen mene Itikseen.
Ei, usein puuttuu just se tuote mitä oisin tarvinnut tai sitten on törkeän hintainen siellä. Harvoin käyn, lähinnä silloin jos on tarve käydä kaupassa "normaalien" aukioloaikojen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin viimeksi, ihan hyvä se on. Mutta Eastonin Citymarket on parempi, koska siellä myydään naisten vaatteita - tuolla Ruoholahdessa ei kuin vähän urheilu- ja alusvaatteita.
Ai se ei edes ole oikea Citymarket. Tämä selvä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Paska kauppa sain porttikiellon kun vahingossa laitoin pari lonkeroa reppuun kauppias ei ymmärrä vitsiä
Totta. Kyllä tuon verran pitäisi vitsiä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tykännyt. Käyn kyllä harvoin, mutta hyvät valikoimat. Valtavan kokoinen siellä sais olla kyyditys.. ;D
Yksi sanoo valtavan kokoinen, toinen että ahdas. Mikä lienee totuus? Ap
On erittäin iso.
Käy kaysomassa.
Ahdas on.
Tosiaan AP:n kannattaa itse käydä katsomassa, niin tietää mitä mieltä on. Meistä ketjuun vastaajista kun toiset kokee Ruoholahden Cittarin aivan päinvastoin kuin toiset :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä todellakaan ole ahdas.
Paras Cittari pk-seudulla.
On ahdas, ei mahdu edes 2 ihmistä kävelemään vierekkäin niillä ahtailla käytävillä, kassat on jämähtänyt johonkin 90-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella ahdas, jos vertaa vaikka Kaaren Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ahdas, ei mahdu edes 2 ihmistä kävelemään vierekkäin niillä ahtailla käytävillä, kassat on jämähtänyt johonkin 90-luvulle.
Not nyt on kyllä luikuria. Isoimpia kauppoja täällä.
Ahdistaa olla siellä maanalla ahtaassa luolassa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdas :D mitä hittoa taas ihmiset. Onko sitä omaa massaa niin pirusti vai mitä hittoa te kaupalta oikein odotatte! :D
En neliömääriä tiedä, mutta kyllä se taitaa pkseudun suurimpia kauppoja olla. Tai ainakin siellä tulee semmoinen olo vai tekeekö pitkulaisuus sen fiiliksen. Tilaa on käytävillä ja erikoisruokavalioiselle vaihtoehtoja. Easton on piirun verran parempi, mutta sinne tarvii aina mennä erikseen. Duunit Ruoholahdessa.
Easton tosiaan parempi. Itse käyn Ruoholahden Cittarissa vain jos haluan yhtä tiettyä ph7:n leipää, mitään muuta siellä ei mulle ole ja valikoima selkeästi surkeampi kuin muualla. Perusarjen ostoksia en siellä tekisi.
Omaa massaa on 175cm pituudessa ja 64kg painossa, Ruoholahden Cittari on ahdas. Ruokapuoli pieni ja sokkeloinen, ruokien takana en ole koskaan käynyt kun en osta marketeista vaatteita tms.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mä en osta marketeista vaatteita. Sukat märät - osta tilalle kuivat. Tarvii överi t-paita johonkin sormimaalausprojektiin lasten kanssa, ostan marketista - saa edullisia. Enkä tarvii astioita tms. Vain ämpäreitä satunnaisesti. :D
Ohis, joka jäi pohtimaan, että mitä Cittarilta vaaditaan, jos Ruoholahti on p*ska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Not nyt on kyllä luikuria. Isoimpia kauppoja täällä.
Voi olla iso, mutta silti ahdas koska on ihmeellisen muotoinen luola.
En mä ahtaaksi sanoisi, mutta tuo luolajuttu. Siinä saattaa olla perää, että on ehkä vähän semmoisen luolamaisen synkkä ilmapiiriltään.
Perhana. Ap