Tiedoksi: Meidän mökille ei sitten tulla yllätysvierailuille
Meillä mukava mökki upealla paikalla. Viihdymme itse siellä hyvin oman väen kesken, eikä olla mielletty paikkaamme taukotuvaksi tai majoituspalveluja tarjoavaksi yritykseksi.
Joka hiivatin kesä teitä kutsumattomia tulijoita riittää ja osa jopa kutsuu röyhkeästi itsensä.
Palaudu siinä sitten töistä ja muusta arjesta, kun omaa rauhaa rikotaan tylysti.
Eikö ihmiset tajua, että toisten mökille mennään vain kutsusta!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs muuten ne kaikki kutsumattomat tulijat tietää mökkinne sijainnin? Satunnaisia ohikulkijoitako ne on?
Ostettu perikunnan mökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullaan kuitenkin.
Tuodaan paketti Saludoa ja Hiillosmakkaraa. Pitäisi olla isäntäväen kiitollisia.
Aika runsasta. Minulle tuotiin puoli kiloa multapottuja tuliaisiksi, ei muuta. Olivat 3 päivää. Ei ollut kutsuttu.
Voin luvata. En halua tulla kenekään mökille. Kaupunkielämä on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Polta sillat, kuten IKEA mainoksen mökkiperhe on tehnyt. Ei ole tunkua sen jälkeen.
Millä he itse menee mökille? Aika työlästä koko ajan veneelläkin kulkea vain kutsumattomien vieraiden takia
Tuon rouvalle taas mustaa makiaa. Muistathan, että mulla yltää polveen saakka. Saat katsoa sivusta.
Onneksi on mökki saaressa. Ja puhelimet kiinni.
Kai teillä on siellä kunnon sähköt että saan ton batteriauton ladattua. Ai ei vai? No tuun silti.
Tuodaan paketti Saludoa ja Hiillosmakkaraa. Pitäisi olla isäntäväen kiitollisia.