Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeesus astui tänään TAIVAASEEN

Vierailija
14.05.2026 |

Halleluja!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nousi kuolleista

Vierailija
2/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todisteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavikon psykoosipotilas ei astunut jalallakaan yhtään mihinkään vaan makasi mätänevänä montussa

Vierailija
4/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todisteita?

Juu, mene itse taivaan valtakuntaan katsomaan niin näet!

Vierailija
5/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavikon psykoosipotilas ei astunut jalallakaan yhtään mihinkään vaan makasi mätänevänä montussa

Oho, oletpa sinä kurja ihminen. Elämäsi on varmaan hirveää.

Vierailija
6/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teki, silloin 3000 vuotta sitten ei ollut yhtä laadukas terveydenhuolto

Vierailija
7/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui siis torstaina, varma tieto?

Vierailija
8/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole voinut, raamattu käskee pyhittämään lepopäivän ja kun tänään on pyhäpäivä niin uskovainen ei ole voinut tehdä mitään

Vierailija
9/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jeesus sanoi sille ryövärille ristillä "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa" jos se itse kuitenkin luuhasi ennen sinne paratiisiin menoaan ties minkä tien varsilla 40 päivää? Mitähän se ryöväri mahtoi ajatella kun huomasi olevansakin siellä paratiisissa ihan yksin ilman Jeesusta?

Vierailija
10/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jeesus on tuleva takaisin taivaasta Messiaana. Paluunsa on kuin salama iskee idästä länteen. Globaali, todella järkky ilmiö on Jeesuksen paluu hakemaan omansa pois.

Vierailija
11/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus sanoi sille ryövärille ristillä "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa" jos se itse kuitenkin luuhasi ennen sinne paratiisiin menoaan ties minkä tien varsilla 40 päivää? Mitähän se ryöväri mahtoi ajatella kun huomasi olevansakin siellä paratiisissa ihan yksin ilman Jeesusta?

Koska silloin koetaan aika eri tavalla kuin me kuolevaiset. 

Vierailija
12/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus on mummonpillu. jumala ja pyhähenki raiskataan anukseen.

Vierailija
13/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä televisioitu suorana ympäri läntistä maailmaa? Youtubessa?

Vierailija
14/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Jeesus on tuleva takaisin taivaasta Messiaana. Paluunsa on kuin salama iskee idästä länteen. Globaali, todella järkky ilmiö on Jeesuksen paluu hakemaan omansa pois.

Tuotahan on inisty jo 2000 vuotta. Ihmiskunta kusessa eikä jumala ja jeesus tee asialle paskaakaan. 

Vierailija
15/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Se oli eräs toukokuun torstai. Pietarikin sanoi: onpa kiva sää tänä torstaina, hyvä kesä tulossa, onhan jo toukokuu. Muut opetuslapset nyökyttelivät. Juudas keräsi kukkia ja teki niistä kukkaseppeleen. Tämän faktan voit itse lukea raamatusta, kunhan siristät silmiä riittävästi niin totuus valkenee sinullekin. Mikä vaan sivu käy, tai vaikka vessapaperin pala sillä jumala on siinäkin.

Vierailija
16/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todisteita?

Tälllä kerralla käytettiin nostolava-autoa, Jeesus alkaa olla jo sen ikäinen, että polvet reistaa.

Vierailija
17/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin koetaan aika eri tavalla kuin me kuolevaiset. 

Minä en ole antanut jumallalle lupaa olla sadisti. rakasta tai pala helvetissä. sairasta paskaa.

Vierailija
18/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Se oli eräs toukokuun torstai. Pietarikin sanoi: onpa kiva sää tänä torstaina, hyvä kesä tulossa, onhan jo toukokuu. Muut opetuslapset nyökyttelivät. Juudas keräsi kukkia ja teki niistä kukkaseppeleen. Tämän faktan voit itse lukea raamatusta, kunhan siristät silmiä riittävästi niin totuus valkenee sinullekin. Mikä vaan sivu käy, tai vaikka vessapaperin pala sillä jumala on siinäkin.

pietari raiskasi pikkupoikia.

Vierailija
19/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hulluja uskomuksia kristinuskossakin. Ajatelkaa nyt, joku kuolleista herääminenkin. Jo lapsena uskonnontunnilla näitä juttuja piti ihan satuina. 

Vierailija
20/25 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala vastaa sinulle 30 päivän kuluessa jos lopetat ärsyttävän ränkytyksen ja kristittyjen häiritsemisen.