Liekinheittimestä puuttuu se kaikki kupliva ilo, mikä on euroviisuilun ydintä
Masentava mollissa kulkeva, kieli poskessa väsätty, looseri-beetamiehen ruikutus, niin nähtyä.
Toista oli Käärijän keväänä. Koko kevät oli yht kipinää ja odotusta ja riemua!
Sääli, koska Peten ja Lindan kyvykkyys on ilmeistä.
Kommentit (72)
Ne iloiset kuplivat kappaleet ovat yleensä myös yleisön suosikkeja, mutta niiden voittamisen on tähän asti estäneet tuomarit. He valitsivat Loreenin Käärijän sijaan ja The Coden sen Rimtimtinin edelle. Nyt Suomi yrittää saada voittoa kosiskelemalla juryja. Lauantaina nähdään onnistuuko. Liekinheitin ei ole mikään yleisön suosikki. Jää varmaan teleäänissä kauas taakse esim. Kreikasta, jolla on iloinen, kupliva tiktok renkutus.
Vierailija kirjoitti:
Kupliko Loreenin voittobiisi tai viimevuoden voittaja, jota kukaan ei muista.
Kupliba bastu oli kuudes.
Mutta iloista voittajaa ehkä välillä kaivataan. Kuitenkin kovia vastustajia ovat myös. Ranska, Australia ja Tanska, kunhan tänään tiensä fibaaliin vuevöt. Eivätkä nekään kupli.
Milloin muuten viimeksi voittobiisi oli iloinen?
Kaj oli neljäs.
Vierailija kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä! Toivon, että Kreikka voittaa.
Tällaisilta ihmisiltä pitäisi ottaa kansalaisuus pois!
Vierailija kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä! Toivon, että Kreikka voittaa.
Ootko kännissä? Se Kreikan esitys oli todella nolo ja järkky.
Kappale on keskinkertainen.
Peten ja Lindan välillä ei ole aitoa kemiaa. Linda on hermostunut väärällä tavalla, Pete on rennompi mutta vilkuilee hermostuneesti Lindaa.
Viulu on se elementti, jonka toivotaan tuovan pisteitä, mutta se ei kanna loppuun saakka,
Ennusteeni: sija 6.
Moldova voittaa.
no ei ollut kyllä loreleinkaan biisissä. eikö se kertonut ahtaanpaikan kammosta.
En minäkään pidä Liekinheittimestä. Petessä ja Lindassa ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Saavat keskinkertaisen kappaleen kuulostamaan hyvältä, mutta itse en sävellyksestä pidä ollenkaan enkä sen vuoksi jaksa kappaletta edes kuunnella. Mikä ihme se alun robottiäänellä kuuluva "liekinheitin" on? Melodia on tylsä, eikä jää mieleen.
Katsoin semit ja kovasti ihmettelin, mitä ihmeellistä on Kreikan ja Moldovan viisuissa kun niitä on niin kovasti kehuttu.
Tylsä suomalainen mollihumppa juuri sellainen joka inhotti Eurooppaa ennen
Antakaa nyt sitä pillua.
T. Allu ja muut incelit