Työtön tuttavani ja kokoomusta äänestävä tuttavani tulevat viikonloppuna syömään, onko liian räjähdysherkkä yhdistelmä?
Kun heistähän kumpikin haluaa toistensa rahoja. Niin tuleeko riitaa?
Kommentit (26)
Öööh,
Hellyhanseni ajaa itsetietoisena korkealla veroprosentillaan Santander-teslalla ja vaatii köyhien Kela-rahat yrityksien tukirahoiksi jotka menee omistajien osinkoihin. Näinhän se Suomeen tuli suurtyöttömyys laitaoikeiston tullessa hallitukseen.
Kokoomuslaisia ärsyttää etenkin se että on ihmisiä jotka ei kannata heitä mutta eivät ole persaukisia kuten luulevat kaikista muista.
Vierailija kirjoitti:
Ja vatustako sinä tiedät mitä kukakin äänestää? Eli tämä on taas kehno kuvitelma. Ei tarvitse julkaista mitään jos ei ole mitään asiaa.
On minulla ollut noita tuttuja, jotka omaa äänestystään jat-ku-vas-ti muistavat kertoa. Mm. Kelan tukien pitkäaikainen nostaja suurin piirtein esitteli itsensä "Ana, äänestän Kokoomusta, ja olen onnellinen juoppo ja tyätön. Lähetkö mun luo juomaan, ois kotiviiniä."
Vierailija kirjoitti:
Moni työtön äänestää Kokoomusta, koska ajattelevat muutakin kuin itseään.
Niin minäkin tein. Olen pätkä työläinen, ihmettelen edelleen miten kukaan kehtaa huutaa lisää liksaa kotiin. Kokoomus oli valintani jo sillä perusteella, että lupasivat leikata asumistukea. Jokainen asuu siellä missä on varaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni työtön äänestää Kokoomusta, koska ajattelevat muutakin kuin itseään.
Suomen talouden tuhoamista ja miljonäärien tuloja?
Suomen talous on lähtenyt hyvää nousuun tämä hallituksen aikana tänä vuonna. Siitä ei toki uutisoida. Yle uutisoi, mutta kommentoijat ovat vasemmistolaisia ja jatkoivat vain vanhaa lauluaan. Että kaikki suomalaiset vain tapetaan nälkään jne.
Onneksi antti tulee ja pelastaa. Ja rattijuopot puoluelaisensa.
Ei enää ole sivistysporvareita. Joku Tere sinne on menossa. M52