Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön tuttavani ja kokoomusta äänestävä tuttavani tulevat viikonloppuna syömään, onko liian räjähdysherkkä yhdistelmä?

Vierailija
13.05.2026 |

Kun heistähän kumpikin haluaa toistensa rahoja. Niin tuleeko riitaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki kokoomuslaiset mitään attekalevoita tai teresammallahtia ole,.. ehkä tuttavasi on niitä hieman piilossa olleita sivistysporvareita.

Ei enää ole sivistysporvareita. Joku Tere sinne on menossa. M52

Vierailija
22/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, 

Hellyhanseni ajaa itsetietoisena korkealla veroprosentillaan Santander-teslalla ja vaatii köyhien Kela-rahat yrityksien tukirahoiksi jotka menee omistajien osinkoihin. Näinhän se Suomeen tuli suurtyöttömyys laitaoikeiston tullessa hallitukseen. 

Kokoomuslaisia ärsyttää etenkin se että on ihmisiä jotka ei kannata heitä mutta eivät ole persaukisia kuten luulevat kaikista muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vatustako sinä tiedät mitä kukakin äänestää? Eli tämä on taas kehno kuvitelma. Ei tarvitse julkaista mitään jos ei ole mitään asiaa.

On minulla ollut noita tuttuja, jotka omaa äänestystään jat-ku-vas-ti muistavat kertoa. Mm. Kelan tukien pitkäaikainen nostaja suurin piirtein esitteli itsensä "Ana, äänestän Kokoomusta, ja olen onnellinen juoppo ja tyätön. Lähetkö mun luo juomaan, ois kotiviiniä."

Vierailija
24/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni työtön äänestää Kokoomusta, koska ajattelevat muutakin kuin itseään.

Niin minäkin tein. Olen pätkä työläinen, ihmettelen edelleen miten kukaan kehtaa huutaa lisää liksaa kotiin. Kokoomus oli valintani jo sillä perusteella, että lupasivat leikata asumistukea. Jokainen asuu siellä missä on varaa 

Vierailija
25/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on vastaus ongelmiin

Vierailija
26/26 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni työtön äänestää Kokoomusta, koska ajattelevat muutakin kuin itseään.

Suomen talouden tuhoamista ja miljonäärien tuloja?

Suomen talous on lähtenyt hyvää nousuun tämä hallituksen aikana tänä vuonna. Siitä ei toki uutisoida. Yle uutisoi, mutta kommentoijat ovat vasemmistolaisia ja jatkoivat vain vanhaa lauluaan. Että kaikki suomalaiset vain tapetaan nälkään jne.

Onneksi antti tulee ja pelastaa. Ja rattijuopot puoluelaisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi