Äänestin eilen Israelia kahdeksan kertaa
Kommentit (160)
jotkut ei pystynyt äänestään israelia oliko liikaa ääniä tulossa?linja poikki.
ehdottomasti pitää vastustaa hamasia ja niiden rikoksia.itse aloittivat tappamalla musiikki!! festareilla.
ehdottomasti on äänestettävä ja ärsytettävä teroja.
Vierailija kirjoitti:
Änkyrät ei halua lopettaa. Jonkinasteinen taistelu kun on niiden koko elämän tarkoitus ja lippu paratiissiin. Ja valtaunelmiin. Kuin mato joka kalvaa maailman rauhaa.
Islamistit haluavat maailmasta kalifaattinsa.
Vierailija kirjoitti:
jotkut ei pystynyt äänestään israelia oliko liikaa ääniä tulossa?linja poikki.
ehdottomasti pitää vastustaa hamasia ja niiden rikoksia.itse aloittivat tappamalla musiikki!! festareilla.
ehdottomasti on äänestettävä ja ärsytettävä teroja.
Se festari-isku oli false flag :)
Ihan ok biisi Israelilla, tosin en äänestä sitä sen enempää kuin muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain nasset ei äänestä ja kannata Israelia.
En todellakaan äänestä koska en tykkää siitä biisistä. EUROVIISUT ON LAULUKILPAILU, ÄÄLIÖ.
Uuneissa on edelleen tilaa ja niille on näemmä edelleen tilausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun vasemmisto näkee ettei ole valtaväestöä. Se on vain äänekäs vähemmistö jonka kuuluukin hävitä vaaleissa.
Miten tuo liittyy viisuihin?
No ei ehkä liity.
Viisuissa äänestetään vasemmistoa vastaan 😄
Eli keitä esiintyjiä ei saa äänestää? Ketkä kaikki ovat vasemmistolaisia, kerro.
Odotan vastausta.
Luultavasti kaikki, viisut tuntien. Vaikka Israel rahoittaa koko showta.
Osallistumismaksut: Jokainen maa maksaa osallistumismaksun, joka on suhteutettu maan kokoon ja rahoituskykyyn.
"Big Five" -maat: Ranska, Saksa, Italia, Espanja ja Iso-Britannia ovat suurimpia rahoittajia ja pääsevät suoraan finaaliin.
Moroccanoil sponsorina.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän myös Israelin kappaletta, jotain x 10-20.🙂
Omatpahan ovat rahasi, hukkaan kuitenkin menevät.
Juujuu. Ja sitten päästit kissan parvekkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Uuneissa on edelleen tilaa ja niille on näemmä edelleen tilausta.
Palepolitiikkaa relistisimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idaripersu kannattaa kansanmurhaa ja hyökkäyssotaa.
Ei kannata. Siksi hän vastustaa Hamasia.
Kannattaa ja siksi kannattaa Israelia, joka nimenomaan syyllistyy sekä kansanmurhaan että hyökkäyssotaan.
Minäkin itken parrakkaiden vauvojen kohtaloa.
Minä suren niiden oikeiden vauvojen puolesta jotka kuolevat verissään ja itkien aikuisten pahuuden vuoksi. Netanjahulla on kädet täynnä verta ja paikka varattuna Helvetissä. Hamas ja Iran ovat mitä ovat mutta Bibi syntiä se ei vähennä.
Israel evakuoi. Tämän jälkeen Hamas kutsuu kaikki lapset paikalle. Ovat itse kertoneet.
Israel ampui rakennukset hajalle tietäen niissä olleen lapsia, esti ihmisiä poistumasta Gazasta ja esti avustusten saapumisen ajoissa perille.
Turha yrittää puolustaa Israelia. Sen tarkoitus oli toteuttaa palestiinalaisten tappaminen sukupuuttoon. Hamas ja Israel ovat molemmat pahan leirissä.
Meinaatko että mitään kohdetta ei saa ampua jos sisällä on lapsia?
No totta helvetissä meinaan. Ei puhettakaan muusta. Millainen hirviö tappaa lapsia ja vielä tietoisesti?
Siis mitään sotilaskohdetta tai tukikohtaa ei saa ampua kunhan joku keksii tuoda sinne lapsen?
Aikamoista sodankäyntiä.
Mutta inhimillistä. Lapsen henki menee aikuisten perseilyn edelle. Aina.
Alanuolesta päätellen joku lapsenmurhaaja on kanssasi eri mieltä.
Kumpi on lastenmurhaaja: Sotilas joka juoksee lapsen taakse piiloon iskunsa jälkeen, vai sotilas joka ampuu kohteeseen jonne iskun tehnyt piiloutui?
Kansainvälisen oikeuden mukaan lapsen taakse piiloutuva sotilas on se lapsen murhaaja. Jos se on sinusta väärin, laita Haagiin valitusta. Panehan linkkiä tulemaan kun olet tehnyt tarvittavan oikaisun kansainväliseen lakiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston älymystö kannustaa vauvantappajia ja ra;[kureita ja vihaa muutenkin naisia.
Samoin oikeisto. Koska Trumpin ja Netan johtamat USA ja Israel ovat ihan samaa joukkoa kuin Hamas ja Iran.
Että siinähän syyttelette. Ei ole kovin uskottavaa moittia muita jos itse antaa sokean tukensa lastentappajille.
Hamasin tavoite on hävittää jokainen juutalainen planeetalta.
Onko Israel ja Yhdysvallat ilmoittaneet poliittiseksi tavoitteekseen hävittää jokainen muslimi planeetalta?
Aion toistaa kysymyksen kun alat kiertelemään sitä.
Hegseth ja Trump uhosivat haluavansa hävittää Iranin maan tasalle ja tappaa sieltä kaikki. Se oli selvää kansanmurhalla uhkaamista. Eli sama kuin Hamasin tavoite juutalaisten tappamisesta - kokonaisen kansan hävittäminen.
Missään kohdin ei ole mitään kysymyksiä ainakaan allekirjoittanut kierrellyt, korkeintaan muistuttanut ettei tässä sodassa ole hyva vs. paha vaan paha vs. paha.
En kysynyt mitä Trump ja Hegseth sanoi.
Kysymys oli siis:
"Hamasin tavoite on hävittää jokainen juutalainen planeetalta.
Onko Israel ja Yhdysvallat ilmoittaneet poliittiseksi tavoitteekseen hävittää jokainen muslimi planeetalta?
Aion toistaa kysymyksen kun alat kiertelemään sitä."
Älä kiertele asiaa sillä mitä Trump ja Hegseth sanoi, ne eivät ole hallinnon kirjattuja tavoitteita.
Eli jälleen kerran et kyennyt kuin kierrellä ja väistellä.
Se ei ole kiertelyä vaan vastaus kysymykseesi. On ihan sama mitä on missäkin dokumentissa jos käytännön teot ovat jotain aivan muuta.
Vastasin jo kysymykseesi, eikä vastaus miellytä sinua. Se ei kuitenkaan ole minun ongelmani.
Ei ole ihan sama. Dokumenttiin kirjataan puolueen tai poliittisen toimijan tavoitteet. Ne allekirjoitetaan. Yksittäisen poliitikon omat puheet eivät edusta poliittista linjaa tai tavoitteita. Se mitä dokumentissa lukee on millä on väliä. Siksi puolue voi irtisanoutua yksittäisen poliitikon puheista, mutta yksittäinen poliitikko ei voi irtisanoutua puolueensa kirjatuista tavoitteista.
Voit elää omassa harhamaailmassasi missä edelläoleva on jotenkin päälaellaan, mutta oikeassa maailmassa asia menee tasan noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu ilmiannettu.
Menkää lastentappamisesta fantasioivat Israel-Hamas-Trump-fanit luomaan uusia ketjuja.
Ei täällä kukaan fantasioi vaan toteaa palejen hirmutyöt. Palesivustoilla sitä lisää, mene sinne.
Ja samalla fantasioi.
Vedä käteen, lastentappaja.
Hamas itse mainostaa käyttävänsä lapsia ihmiskilpinä. Jos palestiinalaissiviilit valittavat, Hamas hiljentää heidät.
Ja se on sinulle OK.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihervassari, mutta kannatan Israelia. Muodostaa nimittäin mielipiteeni itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin valtio toteuttaa samanlaista politiikkaa, jonka uhriksi moni edesmennyt israelilainen joutui Euroopassa. M52
Tuo on antisemisismin merkki. Luin luettelon.
Ei ole. En ole juutalaisvastainen. En antisemiitti, antijudaisti etc. Kritiikkini kohdistuu Israelin valtion toimintaan. Juutalaisia on ympäri maailmaa. Fiksua porukkaa joka arvostaa opiskeluasekä tietoa. M52
Antisemitismi on muutautumiskykyinen vanha viha. Sen nykymuoto on antisionismi.
Antisionismia käytettiin terminä lähinnä Neuvostoliitossa ja kommunismissa yleensä. M52
Nykyinen hyvesignaloija käyttää NL Antisionistisen kansankomitean termejä:
antisionismi
Apartheid
Kansanmurha
Etninen puhdistus
Kolonisaatio
Juutalaisvihaa on erilaista. Atisemitismi on viha juutalaista rotua kohtaan. Antijudaismissa heidät nähdään Kristuksentapajina. Antisionismissa edustavat kapitalismin ja suurpääoman kiroja. M52
Hyvesignaloitua rasismia.
Ei, vaan määrittelin juutalaisvihan eri ilmenemismuodot. En ymmärrä kuinka joku näkee tuossa vihaa. M52
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun vasemmisto näkee ettei ole valtaväestöä. Se on vain äänekäs vähemmistö jonka kuuluukin hävitä vaaleissa.
Olen oikeistoa ja olen boikotoinut kaikin mahdollisin keinoin kaikkea israelin epävaltioon liittyvää jo ainakin 20 vuotta.
Luultavasti kaikki, viisut tuntien. Vaikka Israel rahoittaa koko showta.